کد خبر: ۸۰۸۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، لازمه حضور خاتمی در فعالیت‌های سیاسی را عذرخواهی از مردم و اعلام برائت رسمی از براندازان دانست.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهررضا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه خاتمی به عنوان یکی متهمان فتنه88 باید در دادگاه محاکمه شود، گفت: عدم اعلام برائت رسمی خاتمی از سران فتنه، راهی را برای بازگشت مجدد وی به عرصه‌های سیاسی باز نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم از دستگاه قضائی رسیدگی به تخلفات خاتمی بوده است، تصریح کرد: خاتمی برای بازگشت به عرصه‌های سیاسی کشور باید از مردم ایران عذرخواهی و سپس به طور رسمی از براندازان اعلام برائت کند؛ اینکه وی اقدام به انتقاد از فضای فعلی کشور می‌کند فرار به جلوست چرا که مردم فضای نامناسب دولت اصلاحات را فراموش نکرده‌اند.

نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خاتمی باید درباره برخی دیدارهایی که مخفیانه انجام داده به ملت ایران پاسخگو باشد، گفت: خاتمی دوبار از مردم رای اعتماد گرفت اما در فتنه 88 به مردم خیانت کرد و در مقابل مردم قرار گرفت؛ اقدامات خاتمی در فتنه 88 هرگز برای ملت ایران فراموش نخواهد شد چرا که مردم در حمایت از انقلاب و آرمان‌های امام راحل، کوتاه نیامده و نخواهند آمد.

حیدرپور در پایان گفت: مردم خاتمی و اصلاحات را به فراموشی سپرده‌اند و تا زمانی که خاتمی عذرخواهی نکند، مردم وی را برای حضور در عرصه‌های سیاسی کشور نمی‌پذیرند، لذا لازمه حضور خاتمی در فعالیت‌های سیاسی کشور، اعلام برائت رسمی از موسوی و کروبی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خاتمی باید توبه کنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها