کد خبر: ۸۱۰۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
در هفته چهارم لیگ ایتالیا تیم‌های میلانی برابر حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ هفته چهارم سری A ایتالیا با انجام 6 دیدار پیگیری شد و در مهم‌ترین مسابقات تیم‌های میلانی برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

اینترمیلان که در جوزپه مه آتزا میزبان سی‌ینا بود بازی را با نتیجه 2 بر صفر به حریف خود واگذار کرد. سیمونه ورگاسولا در دقیقه 73 و فرانچسکو والیانی 93 گل‌های سی‌ینا را وارد دروازه اینترمیلان کردند تا تیمشان را پیروز میدان کنند.

 

نرآتزوری با این شکست و با 6 امتیازی که پیش از این دیدار جمع آوری کرده بود در رتبه ششم قرار گرفت و سی‌ینا با توجه به جریمه‌ امتیازهایی که به اتهام حضور در شرط بندی‌ها برایش در نظر گرفته شده بود، مجموع امتیازهای خود را به عدد منفی یک رساند و همچنان در رتبه بیستم باقی ماند. از سی‌ینا، پیش از فصل ۶ امتیاز کسر شده بود.

در دیگر دیدار، میلان در ورزشگاه کاموناله فرایولی میهمان اودینزه بود. در این دیدار اودینزه توانست با نتیجه 2 بر یک روسونری را از پیش رو بردارد. در دقیقه 40 اماتیاس رنجیه، اودینه را پیش انداخت. استفان الشراوی دقیقه 54 با گلی که برای میلان زد کار را به تساوی کشید و در ادامه نیز آنتونیو دی ناتاله در دقیقه 68 با به ثمر رساندن ضربه پنالتی خود موجب پیروزی اودینزه برابر میلان بحران زده شد.

 

اودینزه با این پیروزی 4 امتیازی شد و خود را به رده دوازدهم رساند. میلان نیز با 3 امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رتبه نازل پانزدهم قرار گرفته است.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

کاتانیا صفر - ناپولی صفر

سمپدوریا یک - تورینو یک

نیکولا پوتزی 84 (پنالتی) برای سمپدوریا

رولندو بیانکی 69 (پنالتی) برای تورینو

آتالانتا یک - پالرمو صفر

کریستین رایموندی 88 برای آتالانتا

بولونیا یک - پسکارا یک

آلبرتو جیلاردینو 8 برای بولونیا

خوان کینترو 40 برای پسکارا

 دیدار تیم‌های کالیاری و رم نیز به دلیل برخی مسایل امنیتی به زمان دیگری موکول شد.

دیدار پایانی هفته چهارم کالچو تا ساعتی دیگر بین تیم‌های لاتزیو و جنوا در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها