کد خبر: ۸۱۳۲۱
زمان انتشار: ۰۱:۴۲     ۰۴ مهر ۱۳۹۱
تالار بحث ۵۹۸:
این سیاست از همان موقع با تحسین عده ای و نقد عده دیگر مواجه شد. اصلاح طلبان معتقد بودند این سیاست احمدی نژاد، تصدیق خشونت طلبی ایران در افکار عمومی، پایین آوردن هزینه دشمنی با ایران، تصویب چندین قطعنامه شورای امنیت، عادی شدن تهدید نظامی ایران و آسیب های دیگری را به همراه داشته که می شد بدون پرداخت آنها و با سیاستی حساب شده تر، اهداف انقلاب در عرصه بین الملل را در پیش گرفت.در مقابل حامیان او ضرورت اصل سیاست «تنش زدایی» را زیر سوال برده و اتفاقاً حامی روشن شدن بیشتر مرز ما با با دولت های غربی هستند. اینان افزایش دشمنی آمریکا...

به گزارش پایگاه 598، محمود احمدی نژاد که هم اکنون برای حضور در مجمع جهانی سازمان ملل متحد در نیویورک حضور دارد، از اولین سال ریاست جمهوری خود بطور پیوسته در این نشست حضور یافته و سخنرانی نموده است. تفاوت رویکرد او با سیاست خارجی دوران اصلاحات از همان سخنرانی اولش آشکار شد. وی سخنانش را با آرزوی ظهور امام عصر و جنگ و شهادت در رکابش و حمله به افسانه هولوکاست آغاز نمود. در ادامه نیز روند بی توجهی به کشورهای اروپایی و اتحاد با مستضعفین جهانی را در پیش گرفت.


این سیاست از همان موقع با تحسین عده ای و نقد عده دیگر مواجه شد. اصلاح طلبان معتقد بودند این سیاست احمدی نژاد، تصدیق خشونت طلبی ایران در افکار عمومی، پایین آوردن هزینه دشمنی با ایران، تصویب چندین قطعنامه شورای امنیت، عادی شدن تهدید نظامی ایران و آسیب های دیگری را به همراه داشته که می شد بدون پرداخت آنها و با سیاستی حساب شده تر، اهداف انقلاب در عرصه بین الملل را در پیش گرفت.

در مقابل حامیان او ضرورت اصل سیاست «تنش زدایی» را زیر سوال برده و اتفاقاً حامی روشن شدن بیشتر مرز ما با با دولت های غربی هستند. اینان افزایش دشمنی آمریکا و کشورهای اروپایی با ما را اتفاقاً نشانه صحیح بودن مسیر قلمداد می کنند و معتقدند احمدی نژاد اتفاقاً موجب بیداری افکار عمومی جهان نسبت به مظالم استکبار شده است.

در مقابل گروه سومی معتقدند که او می توانست سیاست تهاجمی خود را بر مبنای اندیشه های امام، از این هم جلوتر ببرد. احمدی نژاد در سخنرانی های بعدی خود در سازمان ملل، تقریباً نکته جدیدی بر سخنرانی اولش اضافه ننمود و عموماً بر مواضع قبلی تکرار و تأکید نمود. حال آنکه می توانست با طرح مباحث چالشی جدید نسبت به استکبار جهانی، دشمن را آنچنان در موضع انفعال قرار دهد که بجای تمسخر و نقد حرف های قبلی او، مجبور به دفاع از خود در مقابل نقدهای جدید شود.

اما حامیان احمدی نژاد، ظرفیت فضای رسانه ای عمومی را بیش از این نمی دانند و معتقدند احمدی نژاد حداکثر سیاست تهاجمی ممکن را در پیش گرفته و افکار عمومی جهانی ظرفیت دریافت بیش از این را ندارند.

تالار بحث 598 آماده بازتاب نظرات و دیدگاه های شما در این رابطه می باشد.


تذکر:

1- مخاطبین محترم لطفاً نظرات خود را در قالب نقد دیدگاه مقابل خود و با آوردن استدلال ارائه فرمایید. صرف گفتن نظر شخصی و یا نظرات شعارگونه، بحث را بصورت علمی پیش نخواهد برد.

2- همانند روال گذشته، پایگاه 598 در حین بحث و یا پایان آن، سوالات برگزیده این بحث را در حضور یک یا چند تن از کارشناسان و سیاسیون برجسته طرح خواهد نمود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
راهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۵
۴۹
به نظر من برای تامین منافع خودمان و نیز ایجاد روحیه تهاجمی در سیاست خارجی، هیچ دلیلی وجود ندارد که ما به انکار کشتار یهودیان از سوی هیتلر بپردازیم زیرا نفعی برای سیاست خارجی ما ندارد. ما می‌توانیم بدون تعرض به مفهوم اول، به طرح دو نکته بعدی بپردازیم و با اعتراض به تشکیل یک حکومت جعلی در سرزمین فلسطین، خواستار توجه جهانیان به «هولوکاست اسرائیل علیه فلسطینی‌ها» شویم. تردید نمی‌توان کرد که انکار هولوکاست از سوی ایران، یکی از انگیزه‌ها و دلایل جدی غربی‌ها در حمایت از اسرائیل و بسیج فکری و سیاسی در کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی است.
پاسخ
سوم تیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
اتفاقاً این کار، انداختن توپ در زمین حریف است. وقتی شما در فضایی که خودت دائماً محکوم به نقض حقوق بشر هستی، یک دفعه از طرف مقابل پرسشی چالشی راجع به عملکرد خودش می پرسی، با این کار توپ را در زمین او انداختی.
نگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
کدام توپ و کدام زمین بازی؟ وقتی شما فقط اینقدر در فضای رسانه ای فرصت داری که یک جمله بگویی «هولوکاست نه» و بعد آنها هستند که این حرف را تفسیر می کنند و شما هم فرصت دفاع نداری، کدام توپ را در زمین حریف انداختی؟ الا اینکه برای خودت دردسر درست کردی و تلاش هایی که آقای خاتمی جهت زدودن تصویر خشن از کشور داشت را به یکباره خراب کردی.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
البته همین گفتن هولوکاست نه وانکار اون به دلیل تازگی وحرف نو بودنش وپافشاری روی انکار یعنی توپ را در زمین حریف انداختن.ان هم از طرف کشوری که ازنظر دین،فرهنگ،قدمتو خیلی چیزهای دیگه مورد هجومه.
دولت حق
UNITED STATES
۱۳:۳۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
محور شرارت (به انگلیسی: Axis of Evil) اصطلاحی‌ست که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در ۲۹ ژانویه ۲۰۰۲ در سخنرانی سالیانه خود در کنگره ایالات متحده آمریکا در اشاره به سه کشور جمهوری اسلامی ایران، کره شمالی و عراق به کار گرفت.[۲]

او علت این نام‌گذاری را «حمایت آن کشورها از تروریسم» و «تلاش آن‌ها برای دستیابی به سلاح‌های کشتار جمعی» بیان کرد.

منبع:ویکی پدیا

جناب تمدن چه سالی تنش زدایی کرد؟ بعد از تنش زدایی اون مردک ما نشدیم محور شرارت؟

اگر امروز هولوکاست نفی نشه فردا صهیونیست ها میگن 120 میلیون! یهودی در ایران در حادثه پولوکاست! شهید! شدند پس باید حمله کنیم به ایران!

تا حالا فکر کردید چرا احمدی نژاد در سفر هاش و یا در خود تهران به رسانه های زیادی "مصاحبه" می کنه؟ دلیلش اینه که مصاحبه رو تقریبا نمیشه تحریف کرد (به خصوص با وجود هوش بسیار بالای رییس جمهور) و مواضع احمدی نژاد عینا به مردم دنیا منتقل میشه.

می دونید چرا احمدی نژاد که یک ایرانی و یک شیعه ست در منطقه دومین فرد محبوبه؟ می دونید چرا جنگ های طایفه ای و مذهبی در خاور میانه با وجود توطئه های آمریکا و انگلیس و سایر رفقا بسیار کمه؟ می دونید چرا مرسی مجبور شد به ایران بیاد؟ دلیل اومدن بان کی مون چی بود؟ اگر الان خاتمی سرکار بود که همه این موارد بر عکس می شد! اینها همه نشان از سیاست خارجی قدرتمند احمدی نژاد داره.

+در فکر عقل گردانندگان 598 هستم که به چه کسانی اجازه تحلیل رفتار احمدی نژاد رو میدن!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
برادر صهیونیست انکار در کار نبوده بلکه سوال و برخورد با پاشنه ی آشیل آنهاست که با افسانه ای ملّتی بی طرف را آواره کرده اند.
این یعنی شکستن تابوی رژیم جعلی اسرائیل که سقوطش را مبینیم .
کار دکتر احمدی نژاد تیر خلاص و میخ اخر به این رژین مضمحل بود.
دانشمندان غربی هم مثل مرحوم روژه گارودی می گفتند کوره ای که در نمایشگاه هلوکاست است اگر می خواست شش میلیون یهودی را بسوزاند ذوب شده بود .
مکشوف شده که ان کوره آدم سوزی برای سوزاندن اجساد مردگان طاعونی آن بازداشتگاه بوده است .
البته دکتر احمدی نژاد عزیز نیز فرمود :
اگر هم هلوکاست واقعیت داشته باشد چرا به جای آلمان ومتحدانش باید مردم منطقه مسلمانان و فلسطینیان تاوان آنرا بدهند ؟! آلمان منطقه ای از کشورش را بدهد که اسرائیل را بسازند.
این یعنی منطقی که بی منطقی صهیونیست خبیث را آَکار میند.
شیعه محمد و آل محمد از یهود خبیث نمی ترسد جناب راهی !!!
ازغدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
اینطور که شکا میگی بلا تشبیه امامان هم نباید د رمورد ظلم افشاگری میکردند که نبادا منافع به خطر بیافتد
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
20
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
در انتخابات آینده به کسی رأی می دهم که تفکرات احمدی نژآد را در سیاست های خارجه داشته باشد.
سوم تیری تیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
طرح انکار هولوکاست به حق بود اتفاقاً امروز رژیم صهیونیستی با تمام ساز برگ و طرفدارانش ضعیف تر از همیشه است
فرزند روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۴۲
۲۵
من هم با نظر گروه سوم موافقم. احمدی نژاد باید هر دفعه یک گام جلوتر می رفت. بار اول گفت هولوکاست، بار دوم باید آماری به جنایات اسرائیل و آمریکا اشاره می کرد. باید دائماً از جنایات استعمار بصورت مصداقی می گفت. اما یه زدن حرف های قبلی و کلی بسنده کرد.
پاسخ
آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
حتماً این دفعه باید اسلحه بر می داشت، تو سازمان ملل اوباما رو ترور می کرد!
جرس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۲۵
بر اساس سیاست احمدی نژاد، هزینه دشمنی با جمهوری اسلامی بسیار کاهش یافت و توافق دولتها برای مقابله با جمهوری اسلامی در این دوره بسیار آسان شد. تاکنون چندین قطعنامه علیه جمهوری اسلامی در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید. مسئله حقوق بشر ایران دوباره در دستور کار شورای حقوق بشر سازمان ملل قرار گرفت و اخیرا هم احمد شهید نماینده منتخب این شورا، گزارشی را از وضعیت حقوق بشر ایران و علیه جمهوری اسلامی منتشر کرد. آژانس انرژی هسته‌ای علیه جمهوری اسلامی رسما موضع گرفت و ایران را متهم به تلاش برای تولید سلاح اتمی کرد. رابطه ما با کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار تیره و سرد شد. روند همگرایی منطقه‌ای میان ایران و عربستان، کاملا دگرگون شده و به یک روند واگرایی رسیدیم. تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی اکنون به یک روال عادی مبدل شده است و در واقع به دلیل شرایط خاص ایران، گزینه اقدام نظامی را دشمنان انقلاب روی میز خود گذاشته‌اند. به فهرست این وضعیت موارد زیاد دیگری را می‌توان افزود.
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
اشتباه میکنید.البته این وقایع رو انکار نمیکنم.ولی به نظر من حرف شما گل به خودیه.این رسم از قدیم الایام بوده که هروقت هرکسی میخواسته طرف حق باشه باید تیرها و زخم ها میخورده.حالا اینا زخمای ماست.لازم نیست که شما بگید ما چه زخمایی خوردیم.لازمه که بدونید این زخما رو برای چی خوردیم.تازه شاید زخمای ما خیلی زیادتر بشه...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۵۶
من طرفدار احمدی نژادم، ولی هنوز دلیلی بر مطرح کردن مسأله هولوکاست پیدا نکردم. وقتی رسانه دست اوناست، چه فایده داری حرفی بزنیم که قابلیت تحریف شدن داشته باشه؟
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
با این تفکر اصلا نباید حرف حق زد چون دنیا دست قلدرها است و باید بگذاریم قلدرهای جهانی بر سرمان بکوبند و ما خفه بشویم حتی با این تفکر چرا ما انقلاب کردیم ؟!!
badrimadani
UNITED STATES
۰۱:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۴
۱۵
از بیانات امام در مورد دولت آقای احمدی نژاد
مسئله‌ى اعاده‌ى عزت ملى و ترك انفعال در مقابل سلطه و تجاوز و زياده‌طلبى سياستهاى ديگران و

ترك شرمندگى در مقابل غرب و غربزدگى را هم انسان در اين دولت احساس مى‌كند؛ عزت ملى و

استقلال حقيقى و معنوى از اينجا حاصل ميشود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۵۷
۳۱
صفر
دلار 2560
سکه 1012000
پاسخ
سوم تیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
دلیل افزایش قیمت دلار و سکه، همان مافیایی است که از سال اول، قصد سقوط دولت دکتر را کرده بود و این، هیچ ربطی به سیاست خارجی ندارد. چطور 7 سال قیمت اینها تغییر زیادی نکرد و یکدفعه اینطور رفت بالا؟ این در جهت همان حرفی است که نیتانیاهو و هاشمی رفسنجانی گفته اند که نباید بگذاریم احمدی نژاد پاستور را سربلند ترک کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
خوب دکتر که میخواد مشکل کل دنیا رو حل کنه مافیا که چیزی نیست خوب حلش کنه
در ضمن بالاخره این یک مشکل در مملکت ما هست یا نه اگر یک مشکل است باید به دنبال حل آن باشیم نه پاک کردن صورت مسئله...
سوم تیری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
دکتر که سهله مافیا امام علی بن ابیطالب را نیز خانه نشین می کند.
مرگ بر معاویه ی زمانه !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۱۷
الحمدولله سوزوکی ساخت دست پر توان غیور مردان کشور از 40 به 80 میلیون ترقی کرد در حالی که ix35 کامل مونتاژ ساخت کره 8000 دلار که البته با افزایش نرخ دلار از 7تومان به 2500 وگمرک 100درصدی بازار جهان را با مدیریت قوی گرفته ایم
پاسخ
مددی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۲۰
خدا ما را جزو کسانی که مغضوب علیهم شدند نکند.
598 تو با ملاک سخن رهبری که دولت را در سیاست خارجه برجسته کننده کامل شعارهای انقلاب دانست آیا نمی دانی نمره ی دکتر احمدی نژاد چیست ؟!
تو هم مانند نود صداوسیما دنبال موج منفی هستی ؟!
روزگاری تریبون سازمان ملل در زمان رفسنجانی قبرستان بود و زمانی هم قبرستان هخامنشی شد.
خاتمی در چند صباح خودش هم از خشت هخامنشی گفت و به جای انقلاب اسلامی ایران منشاء تحول را مشروطه ی انگلیسی و قیام نفت مصدق دانست و برای یکبار هم از امام نام نبرد.
ولی احمدی نژآد در حتّی تصویر امام ورهبری را از آن تریبون جهان منعکس کرد.
حالا دنبال نمره هستی تو از افغانسان آمده ای ویا تازه بالغ شده ای ؟!شاید هم زیادی با ... حشر و نشر داشته ای ؟!
خدا مارا جزو امت هایی که به دلیل کفران نعمت دچار و گرفتار بدانشان شدند قرار نهدن.
اگر روزی مهدی هاشمی رئیس جمهور شود تعجب نمی کنم. چون به نام حزب اللهی گری و مقدس مابی کار با فرزند ملّت دکتر احمدی نژاد کردید که صهیونیست نتوانست بکنند.
پاسخ
مدیر پایگاه
دوست محترم
بالاخره ما گفتگو راجع به دکتر احمدی نژاد باید داشته باشیم یا نه؟ به نظر حضرتعالی، گفتگو و پرسش در باب ایشان ممنوع است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
بزرگوار سلام رهبر خیلی حرف ها میزنه و هنوز هم داره به آقای احمدی نژاد تذکر میده شما چطور رهنمود های رهبری رو می بینی اما تذکر های مکرری که مجلس و دولت به ایشان داده اند را نمی بینی
در ضمن 598 بی طرف است چون نظر منو منتشر کرد....هه هه
مددی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
598 یعنی توی شش ماهه که از رفع فیلترت گذشته آقای علی لاریجانی گافی نداده و انتقادی بهش نداری ؟!
پس چرا سراغ نمی ری و نقد دکتر را وظیفه ی دینی وشرعیت می دانی
برو عمو !
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۲۳
به نظر من تمام تحولاتی که در کشورهای اسلامی و عربی و حتی در اروپا و آمریکا در حال وقوع است حاصل سیاست های خارجی درست ایران و به خصوص 8 سال احمدی نژاد می باشد.
پاسخ
رحمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۱۳
مرز بين جبهه حق وباطل هميشه بايد مشخص باشد.هر جا كه اختلاف بر سر مباني واصول باشد مرز ما با سايرين بايد مشخص باشد در غير اينصورت خود ما هم زير سوال خواهيم رفت.انصافا دمش گرم. اينو ميگن يه رييس جمهور درست وحسابي
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
رييس.جمهور.اين.جوري.نبايد.باشه....
رييس.جمهور.بايد.بشينه.جلوي.كريستين.امانپور.و.نيشش.رو.واز.كنه.و.بگه.كه....ملت.آمريكا.متمدن.شدن
يابره.توسازمان.ملل.بگه.كه.آمريكايي.ها.راه.تمدن.رو.رفتن...ماهم.بايد.مثل.شما.متمدن.بشيم...
يابايد.آمريكا.رو.الگو.قرار.بده.و.پوست.مردمش.رو.بكنه....
يا.بايد.بره.زير.تابوت.ملك.حسين.اردني.كه.مارو.مجوس.خونده.بود.رو.بگيره.و.براش.فاتحه.پرتاب.كنه
يا.تن.امام.خميني.رو.تو.گور.بلرزونه.كه....برادر.تريديم.به.هرجي.ساخته.بودي....باهمون.آمريكايي
كه.شيطون.بزرگ.خونديش.داريم.فالوده.ميزنيم...
و.بسياري.هنرنمايي.هاي.ديگر...
خداوندورييس.جمهور.بعدي.رم.از.همين.آدماي.سپاه.خميني.و.خامنه.اي.كبير.قرار.بده...
بلند.بگو.آمين...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
برای این پاسخ دهنده عزیز(آقای.دل) دعا کنید فکر کنم لکنت زبون داره
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۴۵
نمره من به سیاست خارجی احمدی نژاد صفر مطلق است زیرا دیگر کمتر از این نمره ای وجود ندارد خدا عاقبت ما مردم بدبخت بیچاره را ختم به خیر کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
صفر صفر صفر حتی اگر خود رهبری هم بهش بیست بده من صفر میدم...
مدیر پایگاه
این نظر را احتراماً منتشر کردیم. اما دوستانی که قائل به نمره صفر هستند، زین پس حتماً دلایل خود را ذکر فرمایند.
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
اميدوارم.از.گرسنگي.كه.ميكيد.و
.از.فقر.و.بد.بختي.تون.....هرچه.زود.تر.بميريد....

لطفا.احساساتي.نشيد....
اين.استاد.598.تازه.داره.با.دليل.و.منطقاش.رو.منتشر.ميكنه.اينه....
واي.به.حال.....بي.منطقاش...
دلم.برات.كباب.ميخواد.بانون.اضافه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
برادر خیلی غلط املائی داری ؟؟؟؟ مدرکت چیه سیکل ؟؟؟؟ برای کسایی که کباب میخوای و نون اضافه کارمندهای بدبخت شرکتهای خصوصی هستند با مدرک فوق لیسانس .... شما دزدان ایران بمیرید ما از بدبختی ها نمی میریم مطمئن باش ... زنده ایم تا مرگ شما .... تو آقای دل نیستی حیف دل ..... درود بـــــــــــر علی .... احمدی =0
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
سلام....اولا.اينكه.مدركت.مباركت.باشه...
ثانيا..من.بيسوادم...خواندن.و.نوشتن.بلدم...غلطاي.املايي.رو.به.بزرگي.فوق.ليسانستون.ببخشيد!!!!!
چند.تا.سوال....
مردم.تهران.از.همه.ي.مردم.ايران.برخوردارتر...اما.از.همه.ناشكرتر.وناراضي.ترن....
حالا.اين.چه.جور.گرسنگيه.كه.توي.شهر.به.اون.بزرگي.حتي.يه.جاي.پارك.نيست؟؟؟؟گرسنه.ها
چه.جوري.ماشيناي.حداقل.ده.ميليوني.سوار.ميشن؟؟؟؟اولين.علت.مرگ.تصادف.توجاده...
اين.چه.جور.گرسنگيه.كه.تا.يه.تعطيلي.نصفه.روزه.ميخوره.همه.راه.ميفتن.و.جاده.ها.و.كوه.و.جنگل
و.دشت.و.كوير.رو.شخم.ميزنن؟؟؟طوري.كه.طرح.تردد.زوج.و.فرد.ميخوان.بذارن....اونم.تو.جاده.ي.
چالوس...نه.توي.شهر...توي.خطر.ناكترين.جاده.ي.
ايران....
اين.چجور.گرسنگيه.كه.همه.اول.اينكه.چندتا.گوشي.دارن.و.حداقل.يكيشون.بالاي.چند.صد.هزار
تومن.قيمت.داره؟؟؟؟...از.اين.گرسنگي.گفتم.بميريد.....شكما.گرسنه.نيست...چشما.گرسنست
اگه.امكان.داره.شما.از.برج.عاج.فوق.ليسانستون.نگاهي.به.دره.هاي.عميق.بي.سوادي.بندازيد
و.جواب.اين.حقير.رو.بدين....
سمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
جوابت اینه که چشماتو بیشتر باز کنی ..... خوب ببین تا ببینی پدری رو که مرغهارو دونه دونه میزاشت رو ترازو و با پول جیبش مقایسه میکرد آخرش هم نخرید از مغازه رفت بیرون چون وزن مرغ با پولش یکی نبود ... به الل... قسم که با چشم خودم دیدم نمیدونستم چیکار کنم گفتم کمکش کنم ناراحت میشه نمیشه ؟؟؟ که رفت .... ناشکری بده ولی ببین کسایی رو که مشکل دارن شمال که سهله یه پارک نمیتونن برن ...... خوب ببین با چشمهای بــــــــــــاز ببین ... خواهرانه ازت میخوام خوب ببین مشکلات قشر بزرگی از مردمی که زیر خط فقرن
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
دوست.عزيز..ما.ميبينيم.كه.نه...با.گوشت.و.پوست.و.خونمون.داريم.حسش.ميكنيم....
ما.خودمون.جزو.همون.دسته.اي.هستيم.كه.شما.ميفرمايي.....وضع.ماليمونم.خيلي.بد.تر.از.اون.چيزيه.كه.خيليا.فكرش.رو.بكنن
حرف.اينه.كه.كيا.مسبب.اين.كارن.و....ميخوان.كي.رو.مسبب.نشون.بدن.كه....تمام.مشكلات.از
اينجايي.شروع.ميشه.كه.گرسنگي.به.جاي.اينكه.به.شكممون.و.معدمون.فشار.بياره.داره.به.مغزمون.فشارر.مياره....كه.نميتونيم.خاين.رو.از.خادم
تشخيص.بديم...
ميلياردرهاي.زالو.رو.داريم.ميبينيم.كه.ميليون.ميليون.دلار.ميخرن.و.دستشونم.با.خيلي.از.مقامات

سابق.و.فعلي.يكيه....انبارهاي.پر.از.جنس.و.قحطي.تو.بازار.رو.ميبينيم.و.....نميتونيم.تشخيص.بديم.كه
مقصر.وضع.موجود.كيه..
دارم.در.مورد.كسايي.صحبت.ميكنم.كه.نگران.گرون.شدن.بليط.هواپيما.و.ماشيناي.شاسي.بلند
.و.بليط.هتلهاي.تركيه.و.دوبي.هستند....نه.اونايي.كه.سالي.يه.بار.يه.امام.زاده.هم.نميتونن.برن..
دوست.من.منظور.من.اينه..بجاي.اينكه.شكمي.كه.بايه.بربري.سير.ميشه.ولي.باعزت.دنبال.پر
كردنش.با.كباب.نباشيم.....بلكه.چشممون.رو.باز.كنيم.و.مقصر.اصلي.رو.بشناسيم..
حسین سالاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲۵
۱۷
چرا آقای احمدی نژآد با اعزام هیئتی برای تشیع جنازه شاهزاده عربستانی اینقدر به این سعودی های پست بها دارد.
آیا دیپلماسی انقلاب با رژیم دیکتاتور عربستان کنار می آید؟
پاسخ
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
وقتی این وهابی های نفهم تا مرز جنگ با ایران پیش امدند با این کار مانع آن شد اشتباه بود ؟!
شما از خودت سوال نکردی که چرا حضرت امام خامنه ای در حج سال گذشته رئیس دفتر خود را رسماً راهی حج کردند ؟!
رهبری در دیدار دانشجویان این دیپلماسی را تأیید کردند .
حسین دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
حسین جون اگر جنگ با عربستان به خواست شما شود شما هم مثل پردانتان می گویید سپاه ارتش حقوق می گیرند برای جنگ و عاقبت باز بسیجی های پایین شهری می روند جبهه دیپلماسی دولت را آقا در دیدار ماه رمضان با دانشجویان تأیید کرد.
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۵
احمدی‌نژاد در گفتگوی روز گذشته خود با شبکه سی ان ان گفت: ما خواهان محو اشغالگری، جنگ‌طلبی و کشتن زنان و کودکان هستیم و راه‌حل این مشکل را به رسمیت شناختن حق حاکمیت مردم فلسطین می‌دانیم؛ اگر فلسطین منهای اشغالگری را تصور کنید چه چیز باقی خواهد ماند؛ این حقیقت موضع جمهوری اسلامی ایران درباره فلسطین است.

حالا به این موضع چه نمره ای می دهید؟
پاسخ
راهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
ما هم همین رو میگیم. میگیم فقط به مساله فلسطین اشاره کنید. چه نیازیه به هولوکاست و 11 سبتامبر بپردازید که علیهمون این همه حرف در بیارن؟ باید بعد 8 سال اینو بفهمید؟
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۴۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
یاد شهیدان بخیر البته نسل فعلی همه مثل تو راهی جون بزدل و ترسو نیستند و آبروی ایرلانی را مقابل ینگه دنیایی های رقاص نمی برند.
ما از نسل حیدریم و از نسل همت وفهمیده و صیاد ابروی ما را امثال شما می ریزند .
از حق مثل زیر سوال بودن هلوکاست و 11 سپتامبر که این همه به بهانه اش از ما باج و خون می گیرند نگوییم از میکل جکسون بگوییم و النگوهایش که به ترسوهای داخلی رسیده بگوییم و گفتگوی تمدن های بزدلانه ی خاتمی بگوییم .
یه یا علی بگو و با جرات باش !
ایرانی بزدل نمی خواهد.
موسی
FRANCE
۰۹:۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۲۹
یک مقام اسرائیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تاکید کرده بود که ما میان میرحسین موسوی و احمدی‌نژاد تفاوتی قائل نیستیم با این تفاوت که اگر موسوی رای بیاورد ما مجبوریم از ابتدا شروع کنیم تا تصویر جمهوری اسلامی را مجددا به جایی برسانیم که الان هست. به نظر این مقام اسرائیلی، خدمتی که احمدی‌نژاد به اسرائیلی‌ها کرد قابل قیاس با خیلی‌ها نیست.
پاسخ
عصای موسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۵۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
شیمون پرز سال 88 گفت هر کسی جز احمدی نژاد رأی بیاورد جشن اسرائیل است این اراجیف را شما سبزک ها از کجا می اورید؟
یادت رفته مقامات اسرائیل از بارها از میری موسویتون حمایت کردند و از حصر وی نگرانی می کنند.
برو موسی خودتو سیاه کن .
فتنه 88 که شما ابلهان و منافقان راه انداختند کاری ترین ضربه درون نظام بود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱۶
به عقیده بنده سیاست یعنی به گونه ای زیرکانه به اهداف مشروع خود رسیدن که در بیانات بزرگان ما نیز به این نکته اشاره شده است،آقای احمدی نژاد شاید به برخی از اهداف نظام نزدیک شده باشد اما باید گفت که زیرکی لازم در جهت کمتر شدن تنشهای داخلی و بهبود در روابط خارجی را از خود نشان نداده اند چه بسا اگر به گونه ای زیرکانه تر عمل میکردند برای دستیابی به اهداف والای نظام،سختی و مشقت کمتری را متحمل خود و ایرانیان بزرگ میکردند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۲۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
رئیس جمهور های قبل مثل خاتمیو هاشمی ایا توانستند عدم تهران وسران اصلیش را به تهران بکشند وهمنوا با سیاست های ایرانشان کنند ؟!
مثل اینکه اخبار نیم خوانی همه این پیروزی ها مدیون هوش و زیرکی دکتر احمدی نزاد است .
سمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۲۲
چند وقته که ســـــــــانسور میکنی . این آخرین نظری که مینویسم اگه منتشر نکردی دیگه به سایت محافظه کارانتون سر نمیزنم ... نمره احمدی نژاد صفــــــــــــــــــــــــــــره و شاید هم منفی . ایشون هیچ کار مثبتی در این چند سال ریاست جمهوری انجام ندادند .اصلاً نمی دونند سیاست چیه ؟؟؟ چه داخلی چه خارجی . چهره ی جهانی ایران را خراب کردند . اجناس صد برابر شد . خفقان حجاب و جدائی جنسیتی در دانشگاه و ... همه و همه در دولت ایشون انجام شد . با 45 تومن یارانه تیشه به ریشه این مردم زدند . با روی کار آوردن مسئولینی بیسواد و بی لیاقت وضع امروز ایران از نظر اقتصادی واقعاً افتضاح شده . در دوره چند ساله ایشون ، از نظر خارجی همه با ایران دشمن و ایران را جنگ طلب و ... میشناسند و در مورد داخل همین جمله بس که بسیاری از پدران شرمنده فرزندان خود هستند .... بدترین رئیس جمهور ایران تا به امروز .... درود بر خاتمی
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
دوست.عزيز...بحث.علميه....يعني.دليل....نه.چاله.ميدونه..كه.با.داد.و.بيداد.و.فحاشي.حرفت
رو.به.كرسي.بشوني......
نه.هم.جلسه.ي.تبليغاتي.بين.طرفدارات.كه.احساساتي.شدي....منطق.بيار...دليل...برهان..
به.فركوده.ي.امام.علي...
شيعه.نيست.كسي.كه.براي.حرفش.دليل.نياره.و.از.ديگران.براي.حرفشون.دليل.طلب.نكنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
معلومه کی احساساتی شده ... فرموده آقای دل نه فرکوده .... احساساتی میشی مثل اینکه دستات میلرزه ..... دلیل از این بالاتر که پدرها سر سفره شرمنده ی زن و بچشون هستن ..... کسی نخواست حرفش به کرسی بشینه نظر دادن آزاده تو هم نظرتو بده به بقیه کاریت نباشه .... اگه خیلی با احمدی حال میکنی بیست بده بهش
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
ببخشيد...اكه.يه.نگاه.به.صفحه.كليد.بندازيد.ميبينيد.كه.دكمه.ي.ميم.و.كاف.كنار.همه...
با.اين.وجود.به.بزرگي.خودتون.ببخشيد...
در.ضمن.ما.به.احمدي.نژاد.بيست.نميديم...چون.بي.انصافيه...صفرهم.نميديم...چون.اينم.بي.انصافيه
بي.انصافي.هم.يكي.از.رذايل.اخلاقي.آدماي.نمك.نشناسه....ونمك.نشناسي.انسان.رو.مقامش
رو.از.حيوون.هم.پايينتر.مياره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۳
غربي ها و صهيونيست ها همه ي اعتقاداتمان را به سخره و بازي مي گيرند آن وقت ما از همان چند فرصت كوتاه براي به چالش كشيدن بعضي از ادعاهاي بزرگ آنها استفاده نكنيم.
آنها براي اشغال فلسطين چند فلسفه بيان كرده اند (من به هدف آنها كاري ندارم، آنچه كه در تبليغات خود مي گويند) يكي از دلايلشان سرزمين موعود و وعده داده شده خداوند است، يكي ديگر آزار و اذيت هايي كه مسيحيان در طول قرنها در اروپا بر آنها روا داشتند كه بارزترين چيزي كه مطرح مي كنند موضوع هولوكاست هست و علت اين آزار و اذيت ها را نداشتن يك جاي مستقل براي همه يهوديان بيان كرده اند.
بعضي ها مي گويند كه مثلا از گفتگوي تمدن ها سخن بگوييم، اين حرف درست است آن هنگامي كه آنها هم همين را قبول داشته باشند، آنها از 10 تا 15 سال قبل مدام از برخورد تمدن ها (هانتينگتون) و جنگ هاي صليبي هزاره ي سوم (بوش و اوانجليزها) سخن مي گويند با اين حساب چه چيز مي ماند براي گفتگوي تمدن ها آنها ليبراليزم را پايان تاريخ مي دانند (فوكوياما) و هر چه مخالف آن را باشد مي گويند بايد از بين برود، آنها خواستار برپايي حكومت جهاني شيطان هستند و تمام رفتارها و سياست ها و تبليغات رسانه اي خود را بر آن قرار داده اند، آن وقت ما بگوييم گفتگوي تمدن ها؟! اول از همه خداييش، همان غربي ها به ريش ما نمي خندند كه اينها چه احمق هايي هستند؟!
حال در اين جنگ نابرابر (يعني كسي هست كه بگويد اين يك جنگ نيست؟!) از همه لحاظ بخصوص رسانه اي چند فرصت اندك در اختيار ما قرار مي گيرد آن را چه كار كنيم مثلا بگوييم گفتگوي تمدن ها و در همان روزها تمام روزنامه هاي آنها پر شود از شروع جنگ هاي صليبي هزاره ي سوم! خوب عقل سليم مي گويد تو هم برو از اساس منطق ايجادي آنها، بهانه هاي تهاجمي آنها را زير سوال ببر! اگر در داخل ايران همه ي مسئولين در اين مدت پيرو اين قضيه در هر مصاحبه اي با رسانه هاي خارجي همين موضوع را مطرح مي كردند و در هر فرصتي منطق وجودي آنها را به چالش مي كشيدند حداقل هيچ اتفاقي كه نمي افتاد يك قسمت بزرگي از دستگاه رسانه اي آنها مشغول به جواب دادن اين موضوع مي شدند، لااقل اين ترفندها را از دشمن ياد بگيريم، به چالش كشيدن، و مدام وقت و هزينه براي جواب دادن! چرا ما اين هزينه و وقت را از آنها نگيريم.
در آخر به قول آن آقا سيد كه در يك كامنت بسيار خوب گفته اگر قرار بود كه چيزي نگوييم كه اصلا براي چه انقلاب مي كنيم و بعدش اين همه مقاومت و پايداري براي چه؟
اگر قرار بود بگوييم بيان اين مسائل هزينه ي دشمني آنها را پايين آورده است كه بايد اول از همه در موضوع هسته اي و بعد همين طور در مباني انقلابمان تجديدنظر كنيم كه مبادا دشمن تراشي كنيم آنها سرسپرده ي يهود صهيونيسند كه دشمن ترين مردم به مؤمنان مي باشند.
پاسخ
حسین ف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۲۱
۶
یک کلام ختم کلام اگرقراربه مسامحه وسازش مصلحتی ومدارا می بود امیرالمومنین علی ع بامعاویه چنین می کرد که نکرد ومانیز انشاء الله نخواهیم کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
شما چطور امام حسن رو نمی بینی که صلح کرد خیلی عقب مونده فکر میکنی چند سال بیای جلو تر می بینی امام حسن صلح کرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
چقدر راحت از ائمه خرج مي كنيم. اصلا مسئله بين حضرت علي(ع) و معاويه و يا صلح امام حسن(ع) با معاويه (كه در ابتدا جنگ را شروع كردند ولي به خاطر خيانت و شكم پرستي اطرافيان -باز هم مي گم به خاطر خيانت و شكم پرستي اطرافيان- حاضر به صلح شدند) يك مسئله درون جامعه اي مسلمان بود.
ولي اگر دقت كنيد در هيچ جايي ائمه ي ما حتي پست ترين حكام اموي و عباسي را در مورد تقابلشان با روم و غيره تنها نگذاشتند و هر جا كه لازم بوده به فرياد آنها رسيدند، چون در اين موارد تقابل اسلام و كفر مي شود كه بر اساس اصل قرآني نفي سبيل نبايد هيچ راه تسلطي را براي غير مسلمان بر مسلمان قرار داد.
عقب مانده هم آن كسي فكر مي كند كه فكر مي كند با عقب نشيني ما، دشمن هم سر جايش مي نشيند دشمني كه لجامش به دست مستقيم شيطان است.
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
دوست.من.....امام.حسنم.خيانت.ياراش.وادار.به.صلح.كرد....هموني.كه.امام.خميني.رو.هم.وادار.به.
نوشيدن.جام.زهر.كرد.....هموني.كه.ديگه.نتونست.به.امام.خامنه.اي.جام.زهر.بنوشانه
امام.حسن.از.يك.شكست.نظامي.
يك.پيروزي.سياسي.ساخت....
شما.كه.ميگي.يكم.از.دوره.ي.امام.علي.بياي.جلوتر......يكمم.از.دوره.ي.امام.حسن.بريم.جلوتر
قيام.سيدالشهدا.در.عاشورارو.داريم....
السلام.علي.الشيب.الخضيب
جمالی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
عموجان! امام حسن سازش نکرد بلکه به خاطر خیانت یارانش مجبور شد تا جلوی نابودی اسلام را چنین بگیرد. ولی اکنون وضعیت چنین نیست و اتفاقا سازش با قدرتهای استعماری اسلام را نابود می کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
ببخشید یعنی آقایان می فرمایند یاران احمدی نژآد خائن نیستند .................پس جناب مشایی چی هستش ........
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۲۲
ارتباط برقرار کردن با 4 تا کشور که سر جمع اندازه کرج هم جمعیت ندارن که هنر نیست؟ احمدی نژاد با رفتار خود اسباب تحریم ها را فراهم کرد. وگرنه ونزوئلا چه سودی برای ما دارد. مگر غیر از این است که بیت المال را خرج مشتی کافر می کنیم.
روابط باید بر اساس منافع متقابل باشد وگرنه می شود باج دادن آن هم به کشوری چون ونزوئلا ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
اخوی اولا وضو داری اسم کرج را می بری؟
ثانیا کشمش دم داره آقای کرج!!!!!
ثالثا خروجی سیاست خارجی احمدی نژاد را باید در مسائل بین المللی دید:
تمام حاضران در جنبش عدم تعهد بالاتفاق بر سر بازیگر اصلی بودن ایران در مسائل مختلف بین المللی تاکید کردند اصلا حضور 120 کشور در سطوح عالیه یک موفقیت نیست؟؟؟
در دوره قبل آقایون به تمام کشور ها رفتند با تمام کشورهای غربی رابطه حسنه داشتند تهش شد تعلیق حرکت ما در مسئله هسته ای.
یک نکته: با توجه به نوع نگاهی که در علم اقتصاد روز دنیا هست شما نمیتونی هم انقلابی باشی هم اقتصادت آروم باشه چرا که برای ثبات اقتصادی باید نوکر باشی اگر نباشی پس اقتصاد را ...
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
قبل.از.اولا...علاوه.بر.وضو.غسلم.بايد.بكني.و.رو.به.قبله.مطلب.درباره.ي.كرج.بنويسي

دوست.من...اولا.كه.ونزويلا.به.صورت.غير.رسمي.بزرگترين.دارنده.ي.نفت.دنياست...(البته.هنوز.قدرت.استحصالش.رو.نداره)
پس.از.ايران.ثروتمند.تره...
بعدشم.هيچ.ميدونستي.كشورايي.كه.خودشون.رو.جامعه.ي.جهاني.ميدونن.5تايي.شون.اندازه.ي.
ايرانم.نميشن؟؟؟؟؟(آلمان..فرانسه..انگليس..اسپانيا.و.ايتاليا)
واما.سود.ونزويلا....
ونزويلا.دربرابر.افغانستان...
آمريكا.اومد.تو.حيات.خلوت.ايران....ايران.هم.رفت.تو.حيات.خلوتش...اگه.آمريكا.از.افغانستان.بر.عليه
ما.تحركي.كنه...ماهم.دوتا.موشك.از.ونزويلا.يا.كوبا.ول.ميكنيم.توي.آمريكا.....
بزرگترين.موهبت.خداوند...اول.فكره..بعد.زبان...
شما.جابه.جا.استفاده.كردي
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
خیلی کوته بین هستی. و البته نا آگاه... اگه نمی دونی بدون که ما از اول انقلاب تحریم هستیم. در ضمن زمان خاتمی که ما اون همه قربون صدقه آمریکا رفتیم نتیجش چی شد؟ غیر از این بود که رئیس جمهور دیوانه آمریکا ایران رو محور شرارت خطاب کرد؟ در ضمن اون چهار تا کشوری که میگی دو سوم جمعیت جهان رو دارند.(اجلاس نم) . حالا به نظر تو باید یریم با آمریکا روابط متقابل!!!!! داشته باشیم؟ اصلا مگه میشه با آمریکا روابط متقابل داشت؟
ناشناس
UNITED STATES
۰۱:۲۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
این 120کشور رو هم اعتباری که ژاک شیراک در سطح جهان داره رو ندارن که اونم با دیپلماسی اقای خاتمی به ایران امد و بدون هیچ تبلیغاتی
پویا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
آقای ناشناس. یا فراموشی دارید ویا مارا ابله فرض کردید. آخه ژاک شیراک کجا ایران اومد؟ خاتمی رفت پاریس. تنها مقامات بلند پاییه ای که ایران اومدند در اجلاس سران کشورهای اسلامی بود که کلی از پیگیری های آن هم در زمان هاشمی انجام گرفت ، دومیش وزیران خارجه چند کشور اروپایی تشریف آوردند در سعدآباد بابت پیگیری تعلیق هسته ای ایران. حالا اگر چیز دیگه ای هست بفرمایید؟
مرتضي خوشدوني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۶
تولي وتبري وظيفه ي هر مسلماني است واحمدي نزاد اين كار را تاحدودي درست انجام داد دنيا بايد متوجه جنايت هاي آمريكا و اسراييل شود واز ايران سرمشق بگيرد تا اين دولت هاي خبيث منزوي شوند و توان آنها روز به روز كمتر شود.سكوت دربرابر ظلم به برادر مسلمان كار مسلمان نيست.من خودم به احمدي ن‍زاد راي ندادم اما چرا هركي با ننش قهر ميكنه اين را تقصير احمدي نزاد ميدونه؟گفتندنظر درباره سياست خارجيش بديد چرا چرنديات مينويسيد؟
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۰
سلام به دوستان
حرف زدن از حق هزینه داره حتی بادادن جان وریختن خون مصلحت اندیشی وسازشکاری باغربیها تودولت اصلاحات به تعطیلی انرژی انمی انجامید غرب وحشی دوستی گرگ وگوسفند شما میتونید توآفریقا،آسیا ببینید من نمره15 به دولت خدمتگذار میدهم
پاسخ
امیر مسعود ولایتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۹
سایت محترم 598 می دانم که منتشر نمیکنید اما میگویم
به نظر بنده تنها دلیل آشفتگی های اخیر به خصوص در بخش اقتصادی و گران شدن کالاها و حتی اقلام اصلی زندگی مردم نبود سیاست خارجی است چون شما دقت کنید کنترل قیمت گوشت و مرغ و دلار که برای دولت کاری نداره همانطور که دولت های قبلی از پس این کار بر می آمدند اما به دلیل نبود روابط خوب سیاسی با کشور های خارجی و حتی همسایگان اطراف خودمان کشور در ننگ ناهای تحریم قرار گرفته و به نوعی این تحریم نیز یک جنگ اقتصادی است که اگر واقع بینانه بخواهیم قضاوت کنیم شاید مسئولین دم از پیروزی می زنند اما مردم و زندگی مردم در ورطه نابودی و شکست قرار گرفته است
بنابراین بزرگترین ضربه را داریم از سیاست خارجی دولت احمدی نژاد می خوریم و همه اینها به خاطر ضعف و نبود مدیریت در دولت است
بسیار متشکرم
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
تو.(شخص.شما)همونهايي.هستيد.كه.مرواريد.رو.با.آب.نبات.عوض.ميكنيد.....
دوست.عزيز...نوني.هم.كه.داريد.ميخوريد.و.مرغي.هم.كه.اينقدر.سنگش.رو.به.سينه.ميزنيد.كه
با.نوسان.دلار.پايين.وبالا.ميشه.رو.....با.كدوم.دلار.خريدي؟؟؟؟
تا.حالا.فكر.كردي...اين.دلارها.از.كجا.مياد؟؟؟
از.صنعت.بسيار.پيشرفته.مون....؟؟؟كشاورزي.گسترده.مون؟؟؟؟
نه.برادر.....داريم.نفت.ميفروشيم....نفتي.كه.مال.همه.ست...نسلهاي.بعد....تا.حالا.فكر.كردي
اگه.يه.روز.نفت.تموم.شه.چي.ميخواي.گير.بياري.بخوري؟؟؟؟
يه.نفرم.كه.اومده.داره.يه.كاري.ميكنه.كه.يه.چيزي.علاوه.بر.نفت.داشته.باشيم.و.همه.دارن.به
خاطر.هدف.والا.فشارهارو.تحمل.ميكنن....امثال
تو.مياييد.نق.ميزنيد؟؟؟

انسانهاي.بي.اراده.و.شكم.و.هوا.پرست.وقتي.يه.راه.و.هدفي.جلوي.پاشون.ميذاري....به.دوري.و
سختي.رسيدن.به.هدف.فكر.ميكنن.و.نا.اميد.ميشن.و.به.بقيه.سواري.ميدن......
اما.انسانهاي.با.اراده.بزرگي.هدف.رو.ميبينن.و.سختيهاش.رو.تحمل.ميكنن.و.اميدوار.ميشن...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
ببخشید میشه بگین هدف والای این مملکت اسلامی چیه ...........بزار خودم بگم...... ... به دلیل گرانی و نبود در آمدی که بتوانند زندگی را با آن اداره کنند شما که به دنبال اهداف والا هستی یک سر برو مرکز آمار مقایسه کن ببین بین سال 84 تا الان چقدر آمار متکدیان و ...ا افزایش یافته.........چنانکه دولت طرح جمع آوری متکدیان و گشت ارشاد رو اجرا میکنه ............فکر میکنی برای چیه ...........این طرح ها جمع کردن گند کاری های خودشه عزیز
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
اصل 44 و قانون بهبود فضای کسب وکار که دولت را خلع ید از بازار وکنتل ان را خوانده ای که کارشناس شدی ولایتی جون که توی همه چیز می خواهید نظر دهید ؟!
دولت آیا مسئول است یا اتاق های یازرگانی واصناف خودشان؟!
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
هدف.والا؟؟؟
اينه.كه.از.مربع...پول.دربيار...برو.آشپز.خونه.بپز...بيا.سر.سفره.بخور.....برو.توالت.خالي.كن...بيايم
بيرون...
يعني.اينكه.به.جز.شكم.و.زيرش.چيزاي.ديگه.اي.هم.هست...
يعني.اينكه.بريم.به.سمتي.كه.تو.وامثال.تورو.اينقدر.جلوشون.بريزيم.كه....بلكه.چشمتون.سير.بشه.
هدف.والا.در.آوردن.ثروت.از.دست.برادران.آمريكايي.و.آمريكا.پرسته!!!!
و................
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۲۱
انصافا اگر سیاست خارجی ما دست امثال خاتمی و رفسنجانی بود الان به جای کاهش سهمیه حجاج نصف خونه خدا رو هم به نام ایرانی ها کرده بودند
واقعا نمره دولت در تمامی زمینه ها صفففففففففر است .......و امیدوارم این دوران سیاه به هیچ عنوان در تاریخ ایران تکرار نشود .............................مغول ها هم اینگونه ما را عقب ننداختند که احمدی نژآد ما زا یه نایودی کشاند...
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
مسلمون.قشري.كه.ميگن.شمايي..
همون.حجي.كه.شما.داري.براش.دست.وپا.ميشكني....امام.حسين.براي.هدفي.بزرگتر.نيمه
تموم.گذاشتش...ومثل.تويي.حكم.قتلش.رو.صادر.كرد.و.مثل.توهايي.اجراش.كردن....
اميدوارم.مقامت.از.پشت.كامپيوترت.بالاتر.نره...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
آقای دل باید قبول کنی که خاتمی و رفسنجانی موفق بودند حالا حج رو دوستمون مثال زده شما هم اگر اینطوری پیش بری باید ان شا الله چند سال دیگه بری افغانستان کارگری.....چون ارزش پول ملیت ما شا الله روز به روز داره کم و کمتر میشه....
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
ببخشيد.مثلا.كجاش.موفق.بود...آمار.هست.ديگه...
هاشمي.120.تومن.گرفت....و.487.تومن.داد..400.درصد.رشد...
خاتمي.478.گرفت.و.904.تحويل.داد....
هاشمي.تو.دوران.خفقاني.كه.ايجاد.كرده.بود...
خاتمي.هم.تو.دوراني.كه.داشتيم.به.همه.سواري.ميداديم.و.به.شكرخوري.افتادونده.بودنمون...
حالا.كجاش.خوب.بود.شما.توضيح.بده...
بنزين.هاشمي...69..5تومن....76..16.تومن....
خاتمي.تحويلگرفت.16.تومن...تحويل.داد.80.تومن..500.درصد.رشد...كه.هيچ.خبري.از.هدفمندي.بارانه.ها.هم.نبود...
و..بگذر.از.فشار.وحشتناك.اقتصادي...شير.كوپني..گوشت.كوپني..صابون..برنج...شكر..قند..روغن...و..همه.چي.كوپني...صفهاي.5ساعته.ي.نون....از.همه.ي.اينا.بگذر...ذلتمون.رو.بچسب...
ماجد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۹
۵
بنظر من يك رييس جمهور بايد جوانب سخنانش را از قبل خوب بسنجد و نتيجه انرا خوب مزه مزه كندو بعد انرا بگويد گفتن :هولوكاست يك دروغ بزرگ است" در حاليكه ا كثر مردم جهان انرا قبول دارند ولو حقيقت داشته باشد اشتباه محض است. از طرفي گفتن "اسراييل بايد از روي نقشه محو شود" بهانه بدست دشمنان داد كه حتما ايران قصد دارد با بمب اتمي اسراييل را نابود كند واين را به دنيا القاكرد ند و كشور هاي ديگر را به ايران ستيزي ترغيب كردند. من تا حال نشنيده ام كه بگويند(شايد هم اشتباه ميكنم) و دفاع كنند كه اگر ايران تنها كشوري بود كه به سلاح هسته اي دست ميافت جاي اعتراض ميبود درحاتيكه كشورهاي زيادي هستند كه سلاح هسته اي در اختيار دارند و اگر ايران كم قدرت ترين سلاح هسته اي را عليه كشوري بكار گيرد اين مجوزي ميشود براي كشورها ي هسته اي ديگر كه يكباره كل ايران را با سلاح هاي هستهاي خود نابود كنند. بنابر اين سلاح هسته اي بدرد ايران نميخورد . از طرفي بايد اصلاح ميكرد گه منظور از محو اسراييل اين بود كه اسراييل با رفتار هاي وحشيانه خود و نفرت مردم جهان را بر مي انگيزد و رفته رفته تحليل ميابد وبه نا بودي كشيده ميشود.
پاسخ
598
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۵
پاسخ
مدیر پایگاه
بینندگان محترم، با توجه به تعدد نظرات و ماهیت تالار بحث، تنها نظراتی که جنبه استدلالی و نقد داشته باشند منتشر خواهند شد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۷
۵
دولت در بعضی از مسایل از سیاست خارجی خوب عمل کرد(مقابله با صهیونیسم جهانی) اما در بعضی مسایل نشانه ها و قرائنی مشاهده شد که به راحتی نمیتوان از کنار گذاشت یا اصلاً نباید از کنار آن گذشت و آنهم نگاه خاص احمدي نژاد و تيم وزارت خارجه ای وی در مورد بعضی از کشورها من جمله عربستان سعودی و بحرین و کشورهای ازین دست(مثل ترکیه) که خب تکلیف مشخص است به نظرم می آید بهترین نمره ای که میتوان به این بخش از فعالیت های دولت احمدی نژاد و شخص وی داد 10 باشد.چون مقام معظم رهبری فرمودن:بزرگترین خیانتی که یک شخص از مسئولین نظام اسلامی یا یک فرد موثر در بدنه نظام اسلامی میتواند به انقلاب اسلامی وارد نماید این است که سخنی یا کاری کند که یک شخصی که در خارج از ایران و دور دست های به انقلاب اسلامی و ارزش ها و آرمان های آن و حضرت امام و سیاست های آن علاقه مند و وابسته است دلش بلرزد و نسبت به حرکت ایجاد شبه و شک کند و بگوید نکند مثلاً اینها هم فیلم بود و ما فریب خوردیم نکند جمهوری اسلامی با اینها دوست بود اینکه دل کسی که به جمهوری اسلامی و ارزش های آن عشق می ورزد بلرزد و ناراحت شود بزرگترین خیانت است(نقل به مضمون) تکلیف مشخص است آیا یک اهل سوریه عاشق جمهوری اسلامی یک لبنانی عاشق جمهوری اسلامی یک بحرینی عاشق جمهوری اسلامی یک عربستانی عاشق جمهوری اسلامی یک اردنی عاشق جمهوری اسلامی ایران یک کسی که از استکبار زخم خورده است یک مستضعف در این عالم از اینکه رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران به ملک عبدالشیطان سعودی(یهودی)بگوید خادم الحرمین شریفین در صورتی که امام فرمودند خائنین حرمین شریفین و سیاست امام در قبال این حکومت فاسد و فاجر مشخص بود آن شخص چه احساسی بهش دست میده؟!حرف خیلی زیاده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
تقابل با صهيونيست يك تقابل اسلام و كفر است ولي تقابل با عربستان يك تقابل مذهبي بين مسلمانان است (من به نوع فتواها و عملكردها كاري ندارم وهابيت هم در دسته بندي مذهبي مسلمانان است).
در مورد خادم الحرمين، خوب خادم مسجد الحرام و مسجد نبي كه فعلا همين وهابي هستند كه در راس آنها پادشاهشان مي باشد، فعلا لقبي است كه به يدك مي كشند و موجب هيچ برتري براي كسي نيست و اگر اندكي فكر كنيم اين بيان رئيس جمهور نوعي طعنه و كنايه بر ال سعود است كه خود را خادم الحرمين شريفين مي نامند ولي منافع يهود را به منافع هر كسي ترجيح مي دهند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۸
۵
در تقابل با سگ فرار درست نيست.
حتما شنيده ايد که بايد به طرف سگ حمله کرد.....
خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل
پاسخ
مجتبی باجلانی کامیاران کردستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۴
۸
باسلام خدمت خوانندگان عزیز ایکاش کاربران محترم نگاهی به عمر34ساله انقلاب می انداختند وبعد نظراتشان رابیان می کردند من یک کرد هستم وعمدا اسم شهر واستانم رابیان کرده ام تا مفهومی تر بحث را جلوببریم عزیزان شما در طولاین همه سال آن چه از دشمن دیدید تناها وتنها توطئه برعلیه این نظام بود آن زمان که احمدی نژاد درحد یک معاون فرمانداربود تا به امروز که یک رئیس جمهور است جوهره ذاتی این انقلاب براساس گفتمان امام راحل نه شرقی ونه غربی بوده وهست ودفاع از محرومان به ستم آمده توسط این دو محور است شما درکدام سال دیدید دشمن به خاطر رضای خدا به ما امتیاز دادآن برادر که می گوید حتی تلاش های خاتمی هم خراب شد باید به عرضش برسانم اتفاقا درهیچ زمانی به اندازه دوران خاتمی ذلیل وخوار نبوده ایم وبرای این مهم یک سند ارائه می کنم بعد از تعلیق فعالیت های هسته ای توسط دولت خاتمی وزیر خارجه وقت با دفتر وزیر خارجه بریتانیا تماس گرفته وخواهان گفتگو با وزیر می گردد وزیر خارجه انگلیس به رئیس دفتر خود می گوید که به اطلاع وزیر خارجه ایران برسان که ما درمسافرت هستیم وحتی راضی به صحبت تلفنی با ما نمی شوند این کجایش تنش زدائی بوده است چرا اگر شما درمقابل دشمن کرنش کنید وحرف هایش را چون حکام خلیج فارس بدون کم وکاست بپذیرید شما دولتی محترم حامی حقوق بشر والخ خواهید بود اتفاقا سیاست تهاجمی احمدی نژاد کاملا به جا بوده وتوانسته حداقل هولوکاست را به چالش بکشد تا دیروز کسی حق نداشت از این جریان حتی حرف بزند اما می بینیم درست درجائی که تمام دنیا حضور دارد همه از هولوکاست می شنوند وحداقل درمیان جهانیان این مطلب زنده شده است یا اینکه ما باید یک روز بحث مان را با قدرت طلبان سلطه جو درخصوص انرژی هسته ای روشن می نمودیم مرگ یکبار وشیون یک بار مگر دولت خاتمی تا مرز تعلیق جلو نرفت نتیجه چه شد ؟آیا به ما دسته گل دادند ؟ سرمان را چون کبک زیر برف نکنیم آنها با این همه همکاری ما بازهم درتلاش بودند که بخواهند تاسیسات هسته ای ما را چون لیبی سوار کشتی کنند وبه آمریکا ببرند این کجایش تنش زدائی بوده است امروز ما درکردستان درسایه ی نظام اسلامی درحال طی مراحل ترقی وگذار از محرومیت هستیم این را من نمی گویم کارهای صورت گرفته درعرصه منطقه می گوید اما دشمنان درمورد کردستان چه می گویند تنها درامسال بیش از 10کانال ماهواره ای دیگر برعلیه نظام درکردستان راه اندازی نموده اند چرا امام حسین درعاشورای 61هجری به عنوان خارجی سرش بردار رفت تنها دلیل آن سازش کاری عده ای از متنفذان آن دوران بوده است وبس هرکجا با دشمن مماشات نمودیم درست همانجا ضربه خوردیم
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۷
سلام
از بیست من به
دولت نهم 19 میدم چون واقعا انقلابی عمل می کرد...
دولت دهم 15 میدم چون تا حدودی با آرمان ها فاصله گرفت و دولت به حاشیه رفت..
این نمره من بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
امام خامنه ای :
دولت نهم و دهم کاملاً شعارهای انقلاب را برجسته کرده است / شهریور 1391
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
خدا.رفتكان.آدماي.با.انصاف.رو.بيامرزه
سید علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
به نظر من دولت خوب بود ولی می توانست عالی باشد یعنی ظرفیت عالی شدن را داشت که استفاده نکرد. نسبت به دولت های قبلی که حرف نداشت!
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۵
این کشورهای غربی با همه ما مشکل دارند و میخوان که به منافعشون برسند.این فکر احمقانه ای هست که بگیم احمدی نژاد اوضاع رو بد کرد چونکه غربی ها همیشه با ما بد بودند و احمدی نژاد فقط دستشون رو رو کرد تا همه بفهمند که غربیها چه آدمهای منفعت طلب و دروغگویی هستند.
پاسخ
فرزند خاک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۸
۷
بسم الله
من سال 88به آقای موسوی رای دادم و ازشون حمایت کردم و الانم طرفدار آقای احمدی نژاد نیستم ولی دور از تعصب داشتن به کسی و...به آقای احمدی نژاد در سیاست خارجی نمره 17میدهم،جدا کسی مثل ایشون نمیتوانست این چنین قدرت مندانه در سازمان ملل، دانشگاه کلمبیا و...از مواضع ایران و اسلام دفاع کند و اینقدر با تسلط جواب دهد...دمش گرم...
البته با عرض شرمندگی ایشون خیال کردن این عزت از خودشنو هست و کارا در 4سال دوم خراب کردند در سیاست داخلی...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
ببخشید ایشون در هردو مورد ضعیف عمل کردند آخه میدونید فقط حرف زدن ملاک نیست در عمل همه دنیا ایرانی ها را خیلی حقیر می بینند به نظر شما این خوبه...
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۷
۶
هردو سیاست را ما امتحان کردیم. نوع اول نگاه بی تعارف امام خمینی است که در شاگردانش متبلور شد و نوع دوم نگاه گفتگوی تمدن ها و تنش زدایی است که توسط مدعیان آزادی طرح و اجرا شد. سوال اینجاست آیا آن روزی که گروه دوم حاکم بودند ایران تهدید نمی شد!!؟ یادمان نمی رود که محور شرارت معرفی شدیم در کنار عراق بعثی!!! آیا ما اینقدر ساده ایم که در برابر استقبال امثال شیراک و احترام های ظاهری او قافله را ببازیم و بگوییم محترم شدیم؟ آیا عربستان با سیاست دوستی با آمریکا و کشورهای غربی کشور محترمی است شما او را عزت مند می شناسید یا نوکر بی اختیار!!؟ آیا انقلاب ما برای بیرون انداختن نوکرهای بی اختیار نبود؟ آیا ما مدعی طرفداری از امامی هستیم که شعارش فتح بیت المقدس، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، هرچه فریاددارید بر سر آمریکا بزنید هستیم!!! راستی وقتی دست دوستی دراز کردیم دستاورد آن چند درصد غنی سازی سوخت هسته ای بود؟! آیا دشمنی غرب با ما بر سر فریادهای کوتاه و بلند روسای جمهور ماست یا اصل نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه؟! پس چرا در زمان محمد خاتمی تمدن ما محور شرارت بودیم جز این بود که مشکل با همان اصول اساسی بود و آمریکا و غرب از ایران جز نوکری چون عربستان را نمی خواهد؟!!!!!!!!!!!
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۷
۳
يك نكته به مدعيان اشتباه بودن پرداختن رئيس جمهور به هولوكاست
در كجا ديده ايد كه آمريكا و رژيم صهيونيستي و هم پيمانانشان از اشتباه ما ناراحت شده باشند
جلز و ولز اين كشور ها خود سند درستي كار احمدي نژاد است
پاسخ
هوشيار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۵
۶
به سياست خارجي اقاي احمدي نژاد نمره صفر ميدم هر كشوري منافع ملي خودش را دارد و هر دولتي وظيفه دارد اين منافع را تامين نمايد حالا اقايان طرفدار رييس جمهور لطف كنيد بگوييد كداميك از منافع ملي ما با سخنان اقاي احمدي نژاد محقق شده است در دو دوره رياست جمهوري ايشان مجموع درامد نفت ايران برابر با مجموع كل درامد تمام دولت هاي قبل بود در همين مدت با توجه به بحران اقتصادي در غرب ،كشور ما يك فرصت تاريخي در اختيار داشت تا سرمايه هاي سرگردان را به سمت خود جذب كند درست همان كاري كه تركيه انجام داد ولي در كشور ما سياست اقاي رييس جمهور ما را به كجا برد من نمي خواهم از دولت هاي قبل دفاع كرده باشم ولي مگر نه اينكه در طول جنگ ارزش پول ملي فقط هشتاد درصد پايين امده بود و در زمان اقاي احمدي نژاد ارزش پول ملي يكصدوبيست درصد از ارزش خود را تنها در يك سال از دست داده است حتما بعضي از دوستان خواهند گفت ما اكنون هم در حال جنگ هستيم و جواب من اين است كه چه كسي ما را به سمت جنگ و تقابل سوق داده است
جواب = اقاي دكتر محمود احمدي نژاد 
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
سلام.عليكم...
اول.بايد.ببينيم.كه.منافع.ملي.رو.شما.از.چه.منظري.نگاه.ميكني....
امنيتي؟؟؟
اقتصادي؟؟
اجتماعي؟؟
كدومش.برات.اولويت.داره؟؟؟كدومش.واقعا.اولويت.داره....؟؟؟آيا.واقعا.الگوت.تركيه.است؟؟
تركيه.اي.كه.صنعت.گردشگري..يا.به.عبارت.دقيق.صنعت.فحشا.درآمد.خونه.وارهاي.مظلوم.رو.
تامين.ميكنه؟؟؟
1-از.لحاظ.امنيت.خارجي.مادر.دوران.احمدي.دلاور.لا.اقل.سه.پيروزي.بسيار.بزرگ.داشتيم...
1-جنگ.33.روزه.تولبنان.كه.چه.بخوايم.يا.نخوايم.بخشي.از.خاك.ماست...شكست.ارتش.همه.جاش.مسلح
اسراييل....به.كمك.مستقيم.و.همه.جانبه.ي.مابود...
جنگ/غزه....كه.اونم.داره.بخشي.از.خاك.ما.ميشه...
و.بزرگترين.پيروزي.تو.دوران.احمدي.دلاور.بيرون.انداختن.آمريكايي.ها.از.عراق.و.عملا.تحويل.گرفتن
عراق.از.آمريكا.....استراتژيكترين.دشمن.تبديل.به.يه.دوست.استراتژيك.شد...طوريكه.الان.ميريم.
تو.كاخ.صدام.با.ارباباش.مذاكره.ميكنيم...همون.جامعه.ي.الكي.جهاني....

تو.داخل.هم.بزرگترين.فتنه.ي.تاريخ.جمهوري.اسلامي.تو.نطفه.خفه.شد....ريگي.دستگير.شد...صنعت.هسته.اي.تثبيت.شد...موشكهايي.كه.
نظامي.بودن...اومدن.ودر.خدمت.علم.هم.قرار.گرفتن.و.ماهواره.هم.پرتاب.كرديم...
راستي.يادته.تو.دوران.كودكي.بهمون.ياد.داده.بودن.كه.ايراني.آفتابه.هم.بلد.نيست.بسازه؟؟؟؟.

2-تو.بعد.اقتصادي.لا.اقل.دوتا.برنامه.ي.بزرگ.اجرا.شد.كه.همه.شعارش.رو.ميدادن.اما.هيچكس.نه
عرضه.ش.رو.داشت...و.نه...دانشش.رو...
يكي.تعيين.تكليف.بنزين.كه.شده.بود.معزل.بي.پايان..و.يكي.هم....شروع.براي.هدفمندي.يارانه.ها..
حالا.بگذر.از.سازندگي.چند.صد.در.صدي.نسبت.به.قبل.و....هزار.چيز.ديگه...
3-توي.برنامه.هاي.اجتماعي.هم.همون.بحرانهاي.گذشته.موند....ولي.حل.نشده...



يه.سوال.ميشه.بپرسم.اين.آمار.و.درصد.هارو.بر.چه.اساسي.ذكر.كردي؟؟؟؟

بر.اساس.تورم.ما.تو.8.ساله.جنگ.جهاني.سوم.358.در.صد.ارزش.پول.مون.ازدست.رفته..
...و.بر.همون.اساس.تا.سال.88.78.درصد.ارزش.پول.ملي.از.دست.رفت...
حالا.شما.بفرما.بر.چه.اساسي.فرمودي؟؟؟
عزيز.دل.شما.دوستان.منافع.ملي.رو.تو.جيب.خودتون.يا.دوستانتون.و.يا.حد.اكثر.امروز.مردم.ايران
ميدونيد....
اما.آمريكايي.هاي.مثلا.كافر.براي.صد.سال.منافع.ملي.تعريف.ميكنن.و.يكي.از.منافع.ملي.نامشروعشون
تربيت.افرادي.با.تفكر.شما.است(شماي.نوعي)
كه.فقط.براي.شكم.خودتون.وبراي.24.ساعت.برنامه.ريزي.كنيد.و.اين.برنامه.ريزي.رو.پايه.ي.تمام.تصميماتتون.قرار.بديد....ماهم.ميايم
نفتتون.رو.ميبريم...يه.تيكه.استخونم.ميندازيم.جلوي.رييساتون.تا.زيادي.سرو.صدا.نكنيد...
عزيز.دلم.منافع.ملي.يعني.ديدن.حد.اقل.40.سال.ديگه...نه...فردا.و.پس.فردارو.ديدن
فریبرز شفاهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۷
۶
سلام
سیاست خارجی خیلی ضعیفه
ما تا کی باید به کشورهای بدبخت و بیچاره باج بدهیم کشورهایی مثل افغانستان ترکیه فلسطین و .... و آنوقت مردم خودمان از گشنگی و بدبختی بمیرن این باجها برای چیست...؟؟؟ مگر ما نمی گوئیم خودکفا هستیم پس چرا باج می دهیم....اصلا چرا ما باید در سفر به کربلا و مکه مورد تمسخر اعراب قرار بگیریم.........چرا باید به خاطر اینکه رئیس جمهور کشور ما احمدی نژاد است به ما بخندند............واقعا چرا؟؟؟
دوستان محترم در زیر همین نظر پاسخ بدهید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
امام خامنه ای :
در سیاست خارجه دولت نهم ودهم شعارهای نقلاب کاملاً برجسته شده است .
جرس
FRANCE
۱۱:۰۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
در جوابت فقط این رو میگم:
به بسیجیه گفتند ساعت چنده؟ گفت هرچی آقا بگه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
دمت گرم جرس جان خیلی باحال بود ... دلم خنک شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۷
۶
با سلام بحث خوبیه اما
اگر کل عملکرد دولت رو مد نظر قرار بدهیم واقعا ضعیف بوده و ما نمی توانیم فقط یک عملکرد رو مورد نقد و بررسی قرار بدهیم
شما نگاه کنید گرانی دارد به مردم فشار می آورد
امنیت اخلاقی جامعه ما پائین آمده است...
فقر و فحشا فوق العاده زیاد شده است....
فرار مغز ها در این چند سال خیلی زیاد شده است
و در کل همه اینها به نوعی با سیاست خارجی در ارتباط است....و بهترین نمونه آن تحریم های رو به رشد کشورهای غربی نسبت به ماست.........اگر مدیریت کشور قوی بود با دوستی و مصاحفه می توانستیم کشور های غربی را نیز نسبت به خود با محبت کنیم اما الان چی همه جای دنیا دارن به ایرانی ها می خندند.......
پاسخ
lمحمد جواد عرب قهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۹
۳
اقای احمدی نژاد سیاستمدار ترین ریس جمهوری است که تا کنون دیدیم. با این همه هجمه داخلی وخارجی درست در زمین دشمن توپ گذاشته هر جور دلش بخواه دشمن داره پاس میده کارش عالیست نباید از روی حس حسادت تفسیر کنیم. کدام ریس جمهوری تاکنون در سازمان ملل غرب را اینگونه به چالش کشیده؟ اگر سراغ داریید بگویید جز بعضی اقایان که چه بر سر مسله هسته ایی چه نیاوردن که هنوز داریم بهاش پس میدیم زنده باد جمهوری اسلامی ایران که هر گز زیر بار ذلت تاکنو ن نرفته داریم سران بعضی کشورهای را میبینیم اردوغان یکی حکام بعضی اعراب جز ذلت برا کشورشان چه دستاوردی داشتن دلشو خوشه بنز سوارن ولی در اینده همین غربیها الاغ هم نمیدن بهشون تاریخ ماندگار است وخواهید دید مبارک بن علی صدام دارییم میبینیم عزت ارزان بدست انسان نمیرسد
پاسخ
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۸
۴
لطفا بفرمایید خروجی 8 سال دولت چیست. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صنعت؟
ورزش؟
نشاط جامعه؟
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
آقا وحید چند سالته چونکه اگر سنت قد میداد تفاوت زمین تا آشسمان دولت احمدی نژاد با قبلی ها را خوب می دیدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
اینها که گفتی رو ولش کن در اقتصاد چه کردیم ارزش پول ملی ما چه شد...
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۹
۵
با سلام خدمت دوستان گرامی
من هم با گزینه 3 موافقم احمدی نژاد همواره باید بر موضع تهاجمی پا می فشرد وبا سوالات متعدد به انها حمله مینمود و چهره اصلی شیطان بزرگ را برملا میکرد و ابتکار عمل را در دست میگرفت که همیشه از سخنان روشنگرایانه او ترس داشته باشند.ایا دوستان از بر حق بودن خود شک دارند
از دست اوردهای سیاست تهاجمی :
1-چرخیدن بیش از 10000 هزار سانتریفیوژ در مراکز هسته ای
2- پرتاب ماهواره به فضا
3- سهمیه بندی بنزین و در امد میلیاردی ناشی از ان برای ملت و دولت
4-پیشرفت در صنایع دفاعی و فرستادن ناو جنگی به ابهای ازاد ومبارزه با دزدان دریایی و پیشرفت بسیار خیره کننده موشکی و دیگر مسائل نظامی
مشت نمونه خروار و صدها برکت دیگر که به فظل الهی داریم برکاتشو میبینیم پس از انقلاب تهاجمی آقا روح الله با بیداری اسلامی کشورهای منطقه که عملا امریکا و هم پیمانانش را به زانو در اورده.
به بعضی دوستانم بگم که هی قطعنامه قطعنامه میکنن بگم که مگه در دوره اصلاحات و سازندگی مگه قطعنامه نبود در صورتی که موضع ما تسلیم محض بود وحتی برای 10 تا و 5 تا و1 سانتریفیوژ هم موضع ما درخواست بود و اجازه نمیدادند .
ریس جمهور گور به گورشان را شهید خواندیم شدیم محور شرارت و در دوره نمیدانم اصلاحات یا سازندگی بود که هفت قعطنامه شورای حکام بر ما تحمیل شد که جنبه حقوقی دارد وملتزم الاجراست و دوستان سیاست تنش زدایی رو در پیش گرفتن تنش زدایی از چی ها از چی
از مواضع امام ره یا مقام معظم رهبری .
احمدی نژاد معصوم نیست و قطعا ضعفهای چشمگیری دارد که اینجا جای بحثش نیت ولی در سیاست خارجی با چیکن استراتژی که در پیش گرفتن دستاوردهای زیادی داشتن یا علی .فی امان الله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۹
۱
سلام-من هم با گزینه 3 موافقم ونمره من بینهایت است.
پاسخ
مولائی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۳
دفعه ی قبل همین نظر سنجی را برای علی لاریجانی کردید ولی فیلتر شدید و معلوم نیست چه گرو گذاشته اید که باز شدید ولی پس از آن دیگر سراغ رئیس مجلس نرفتید.
مثلاً درباره ی علّت پافشاری وی در غیبت دکتر احمدی نژاد برای عضویت جاسبی در اسلامی سازی دانشگاهها سکوت کردید ولی حالا بستر بی انصافی به رئیس جمهور پهن می کنید ؟!
شاید این هم جزو تعهدی بوده که برای برداشته شدن فیلتر انجام می دهید.
یاد بچه های قدیمی به خیر که به هیچ قیمت بر سر اصولشان معامله نکردند.
حقاً که 598 همیشه جام زهره !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
مي خواهم وجدانتان را قاضي كنيد در اين مثال:
بين دو نفر اختلافي مي افتد، يكي محكم مي ايستد و در هر جايي مي گويد: حق با من است و ديگري نا حق است و دليل تراشي هم براي ادعايش مي كند! و من حاضرم با او مذاكره كنم، يكي هم هي مي گويد: بيا گفتگو كنيم، بيا گفتگو كنيم!
وجداناً اگر شما به اين دو نفر نگاه كنيد چه مي گوييد، نمي گوييد كه نفر دوم هيچ چيز براي گفتن ندارد، دستش خالي است.
پاسخ
lمحمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۵
به مدیریت این آقابه خاطربعضی کمکهای بجا وبه موقع به مردم نمره 5میدم ولی به سیاست تنش زای ایشان نمره 0میدم که آسایش فکری وروانی رو از مردم گرفته
پاسخ
samiiiiii
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۲
شرمنده دوستان حوصله شرکت تو این بحثهای بی نتیجه نیست چون صدامون به جایی نمیرسه بیشترش هم سانسور میشه .... ولی این آقــــــــــــــای دل فکر میکنه خیلی میفـــــهمه ..... بهش منفی بدید به خودش بیاد فکر میکنه خیلی حالیشه چنانی ائمه و امام رو نقد و بررسی میکنه انگار هم عصر بودند .... خیلی مزخرفی آقای دل
پاسخ
باقر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۹
من نمره صفر به آقای احمدی نژاد میدم برای این که در دور آخر ریاست جمهوریش
1. کشور کاملا برای آقایان دلال امن شده ...
2. در مورد دیپلماسی نمیگم به غربیها باج بدیم ولی ما نمیتونیم با کل دنیا سر جنگ داشته باشیم
3. در مورد سیاست ما در حال حاضر کشور خودمونو بی خیال شدیم و تمام توان و امکاناتمون برای سوریه و عراق و لبنان داریم هزینه میکنیم
4. آقای احمدی نژاد در مقابل غربیها خوب ایستادگی کرده ولی باید حواسمون به داخل کشور هم باشه که مردم دارن زیر بار تورم له میشن و اگر ما از داخل کشور غافل باشیم دشمن براحتی بهره برداری خواهد کرد
5. ما فقط در رسانه ها از قدرت نظامی و تسلیحاتمون حرف میزنیم ولی آیا تورم رو هم با موشک می توان مهار کرد و آیا می شود دلالان محترم رو با موشک زد که کشور از طرف دشمنان داخلی مورد بهره برداری سیاسی قرار نگیرد.
6. آیا افرادی که برای پستهای کلیدی کشور انتخاب کرده مورد اعتماد هستند یا مثل آقای خاوری تابعیت دوگانه دارند
7. آیا انقدی آقای احمدی نژاد در سازمان ملل از فلسطین حمایت میکنند از کشور خودمون حمایت میکنند
8.یک رئیس جمهور در وهله اول بایستی زمینه امنیتهای اجتماعی که شامل فقر و بی کاری و معظلات دیگر کشور دغدقه او باشد بعد برود سراغ معظلات دیگر کشورها
9. همانطور که میبینید تمامی دستاوردهای و پیشرفتهای کشور بدست جوانان یعنی ما ها داره صورت میگریه و هر روز داریم در زمینه علمی پیشرفت میکنیم ولی متاسفانه در مورد دستمزد برای جوانان فقط ( پول نداریم بودجه نیست) پس چرا برای آقایان میلیون میلیون هست که کاری جز نشستن و ریاست کزدن بی بهره کاری بلد نیستن بودجه زیادهو نگرانی نیست.
10 آقای رئیس جمهور چرا باید یرای سیاست خارجه که هیچ پیامد مثبتی نداره این همه خرج بشه و آخرش بیاید از چندر قاز حقوق کارمند کم کنید و بگید اقتصاد مقاومتی( ریاضتی) باید شما مردم تحمل کنید .
یاتون باشه همیشه بعد از خدا اسم آقا امام زمان رو میارین که همون آقا از شما و خیلی ها حساب کشی خواهد کرد.
با تشکر از سایت شما . یا علی مدد
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
باقر جان. در زمان خاتمی که اون همه به غرب و آمریکا سواری داد شدیم محور شرارت. اصلا پیشرفت نظام جمهوری اسلامی با همین تنش زایی ها است. ما تنش ایجاد نکنیم آن ها ایجاد می کنند. با استدلال های شما اصلا نباید انقلاب می کردیم. و اصولا هیچ انقلابی نیابد رخ دهد و همواره باید به زورگویان سواری داد
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۷
من اصلا روابط وی را در ایران و خارج نمی پسندم مسئولینش را بدون در نظر گرفتن توانایی ها یشان انتخاب کرد و روابط او هم با خارج بدون در نظر گرفتن آینده دور انتخاب کرده با لنگ راه رفتن باعث کند شدن حرکت است و این ظلم در حق ملت است و افسوس بعدها فایده ای ندارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
اصلا حرفتو قبول ندارم در مورد سیاست خارجه ما خیلی هم خوب بودیم این همه در دوران اصلاحات عقب نشینی کردیم چی شد؟آخرش هر کار خاستند با ما کردند الان تو جهان میبینیم کدام کشور در جهان منفوره آمریکا یا ایران؟ما نباید به تظاهرات چندی از مفت خورای خارجنشین توجه کنیم الان میبینیم پرچم کدام کشور در جهان سوزانده میشه:آمریکا.این یعنی منفور بودن در جهان
ناشناس
-
۱۱:۰۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
آبجی محترم آخه شما با کدوم تجربه و اطلاعاتی چنین نتیجه گیری می کنی. مملکت داری بسیار پیچیده است
دل شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
اقای دل دست بردار به کارهای خودت هم برس.
پاسخ
آقاي.دل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
والا.بيكاريم.و...مجبوريم.به.نظرات.شما.نظر.بديم..
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
بسیاری از اقدامات اولیه رئیس جمهور عالی بوده ومیتوانست منشا خیروافزایش اقتدار ملت ایران باشد اما در سالهای اخیر نفوذ عوامل انحرافی باعث عدم هماهنگی بین فاکتورهای قدرت ایران از جمله عدم استفاده از منابع مختلف امنیتی واطلاعاتی سپاه، وزارت اطلاعات واطلاعات ارتش وخصوصا عدم استفاده کامل از ظرفیت بالای شخص رهبری وغیره باعث کندی روند اقدامات ایران شده درعین حال در قیاس با ضعف مفرط دوره باصطلاح اصلاح طلبان وخاتمی باید گفت به سیاست خارجی احمدی نژاد نمره 18 میدهم فراموش نکنیم در زمینه هسته ای تمام برباد رفته های دوره خاتمی که یادآور ناصرالدین شاه وبدتر از آن بود را ازحلقوم اروپا وآمریکا بیرون کشید در هدفمندی اگرنبود کارشکنی امثال لاریجانی وباهنر بهتر از این هم میشد در مجموع اوباید هم منافقین نفوذ یافته در نظام را که خود را کارشناس هم میدانستند مهار کند وهم یاغی های بین المللی را تحقیر کند که با توجه به سخنان اواخر دوره بوش حقیراین دومی بصورت کامل محقق شد اگرچه در برخورد با منافقین نفوذ کرده مسلما علم غیب که ندارد در موضوع سوریه که عقبه استراتژیک ماست هم خوب عمل کرده ودر واقع همه غرب وارتجاع منطقه را تحقیر کرد باز هم میگم نمره سیاست خارجی احمدی نژاد 18است
پاسخ
mehdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
باسلام خدمت خوانندگان عزیز ایکاش کاربران محترم نگاهی به عمر34ساله انقلاب می انداختند وبعد نظراتشان رابیان می کردند من یک کرد هستم وعمدا اسم شهر واستانم رابیان کرده ام تا مفهومی تر بحث را جلوببریم عزیزان شما در طولاین همه سال آن چه از دشمن دیدید تناها وتنها توطئه برعلیه این نظام بود آن زمان که احمدی نژاد درحد یک معاون فرمانداربود تا به امروز که یک رئیس جمهور است جوهره ذاتی این انقلاب براساس گفتمان امام راحل نه شرقی ونه غربی بوده وهست ودفاع از محرومان به ستم آمده توسط این دو محور است شما درکدام سال دیدید دشمن به خاطر رضای خدا به ما امتیاز دادآن برادر که می گوید حتی تلاش های خاتمی هم خراب شد باید به عرضش برسانم اتفاقا درهیچ زمانی به اندازه دوران خاتمی ذلیل وخوار نبوده ایم وبرای این مهم یک سند ارائه می کنم بعد از تعلیق فعالیت های هسته ای توسط دولت خاتمی وزیر خارجه وقت با دفتر وزیر خارجه بریتانیا تماس گرفته وخواهان گفتگو با وزیر می گردد وزیر خارجه انگلیس به رئیس دفتر خود می گوید که به اطلاع وزیر خارجه ایران برسان که ما درمسافرت هستیم وحتی راضی به صحبت تلفنی با ما نمی شوند این کجایش تنش زدائی بوده است چرا اگر شما درمقابل دشمن کرنش کنید وحرف هایش را چون حکام خلیج فارس بدون کم وکاست بپذیرید شما دولتی محترم حامی حقوق بشر والخ خواهید بود اتفاقا سیاست تهاجمی احمدی نژاد کاملا به جا بوده وتوانسته حداقل هولوکاست را به چالش بکشد تا دیروز کسی حق نداشت از این جریان حتی حرف بزند اما می بینیم درست درجائی که تمام دنیا حضور دارد همه از هولوکاست می شنوند وحداقل درمیان جهانیان این مطلب زنده شده است یا اینکه ما باید یک روز بحث مان را با قدرت طلبان سلطه جو درخصوص انرژی هسته ای روشن می نمودیم مرگ یکبار وشیون یک بار مگر دولت خاتمی تا مرز تعلیق جلو نرفت نتیجه چه شد ؟آیا به ما دسته گل دادند ؟ سرمان را چون کبک زیر برف نکنیم آنها با این همه همکاری ما بازهم درتلاش بودند که بخواهند تاسیسات هسته ای ما را چون لیبی سوار کشتی کنند وبه آمریکا ببرند این کجایش تنش زدائی بوده است امروز ما درکردستان درسایه ی نظام اسلامی درحال طی مراحل ترقی وگذار از محرومیت هستیم این را من نمی گویم کارهای صورت گرفته درعرصه منطقه می گوید اما دشمنان درمورد کردستان چه می گویند تنها درامسال بیش از 10کانال ماهواره ای دیگر برعلیه نظام درکردستان راه اندازی نموده اند چرا امام حسین درعاشورای 61هجری به عنوان خارجی سرش بردار رفت تنها دلیل آن سازش کاری عده ای از متنفذان آن دوران بوده است وبس هرکجا با دشمن مماشات نمودیم درست همانجا ضربه خوردیم
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
خیلی ارادتمندیم مهدی جان. با نظرت کاملا موافقم. در زمان خاتمی که اون همه به غرب و آمریکا سواری داد شدیم محور شرارت. اصلا پیشرفت نظام جمهوری اسلامی با همین تنش زایی ها است. ما تنش ایجاد نکنیم آن ها ایجاد می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۴
به نظر من در سیاست خارجی ایشان باید در بعضی موارد سیاست اعتدال را در پیش بگیرند تا منافع کشورمان نیز حفظ شود چرا که بعضی از کشورها از ما به عنوان سپر بلا استفاده نکنندو با نیم نگاهی که به سمت آمریکا و غرب دارند از شرایط سوء استفاده کرده و مشکلاتی را بر ما تحمیل کنند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
محمود جان. در زمان خاتمی که اون همه به غرب و آمریکا سواری داد شدیم محور شرارت. اصلا پیشرفت نظام جمهوری اسلامی با همین تنش زایی ها است. ما تنش ایجاد نکنیم آن ها ایجاد می کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۴
شاید هر ایرادی را بتوان به احمدی نژاد وارد کرد اما باید اعتراف کرد که سیاست خارجی او نمره کمتر از 20ندارد.
به ویژه در برخورد با نظام استکباری و صهیونیست.
اصلا من فکر می کنم کاتولیزور بیداری اسلامی همین شجاعت، درایت و هوشمندی احمدی نژاد بوده است
پاسخ
598
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۵
پاسخ
مدیر پایگاه
کاربران محترم، نظر که در انتهای صفحه قرار دارد، به نام آزاداندیشی توسط یکی از مخالفین دکتر احمدی نژاد با استفاده از هک در سایت گذاشته شده است و مثبت و منفی های آن اینگونه شده و فعلاً امکان حذف آن برای ما وجود ندارد.
ناشناس
SWEDEN
۲۱:۵۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۲
سیاست خارجی احمدی نژاد دقیقا در جهت منویات رهبری و موجب رضایت ایشان است و همین برای ما کافیست.
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
با سلام
کسانیکه فکر میکنند با لبخند زدن به دشمن می توانند حمایت آنها را جلب کرد سخت در اشتباهند چراکه رهبری فرمودند آنان با اصل اسلامیت ایران دشمنند مگر در زمان خاتمی ندیدید که هر چه کوتاه آمدیم باز بهانه ای دیگر آوردند ولی شجاعت این مرد نستوه و مردمی در گفتن حقایق در مجمع بین المللی چنان ابهتی از ایران به نمایش گذاشته که جرات حمله به ایران را نخواهند داشت مطرح بودن نام ایران در کنار قدرتهای بزرگ جهانی کم دستاوردی است ؟ ماندن در چنین جایگاهی هزینه دارد آری باید با صبر آنرا پرداخت. تجربه ثابت کرده در مقابل دشمن نباید کوتاه آمد این سخن رهبری و هم سخن قرآن است و اعدوا لهم من ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۳
۳
مسئول سیاست خارجی رهبر است نه رییس جمهور سئوالتان غلط است
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۳:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
البته اگر رییس جمهور آدم ضعیفی از جنس شاه سلطان حسین باشد هرگز قادر نیست سیاست های قاطع رهبری را اجرا کند.
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
اقا برادرا خواهشا مطلب رو به حاشیه نبرید فقط و فقط سیاست خارجی
ما هم انتقادات فراوانی داریم ولی موضوع سیاست خارجیست
پاسخ
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
انچه سیاست خارجی نامیده میشود متعلق به فرد یا گروه نیست .مگرمیتوان برخلاف خواست نظام مقدس چیزی رادردنیامطرح نمود.که حالااگردرستش مطرح شود بحساب فرد گذاشت.اگر نام فرد را حذف کنید سوالتان درست است.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۲۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۳
۸
کدام سیاست خارجی ؟ ایشان اگه معلم انشا می شدند موفقتر بودندیا معلم اخلاق !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
چه درجه ای بالاتر از معلم اخلاق شدن؟
ALIREZA
UNITED STATES
۱۲:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۹
با سلام
اولاسازمان ملل جای برای تبلیغ مذهب شعیی نیست 2-هولوکاست برای ما چه منفعت اقتصادی وسیاسی دارد3-گچل اگرطبیب است سرمبارک خودشان رادرمان کننددرکشورما1001 مشکل ازجمله تورم کمرمردمراخورد میکند بیکاری بیعدالتی......انگاه برایجامعه جهانی برنامه داریم
پاسخ
یاعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
فعلاً همین زیر سوال رفتن هلوکاست باعث شکست مفتضح اسرائیل از گروه کوچک شیعی شد .
بگو ببینم وهابی های عزیزتان جز ترور و کشتار و بدنام کردن اسلام چه گلی به سرت زند.
آینده جهان از ان تشیع ومهدی صاحب الزمان است خودتو میزون کن تا که اون ور نیافتی .
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۴
من به سیاست ضد آمریکایی و صهیونستی دکتر نمره بالای 17 رو میدم

دلیل اینکه 20 نمیدم اینه که ایشان چندتا اشتباه مرتکب شدن که همه دشمنان انقلاب و نظام سر شوق آمدند و اون هم چند باری روی دستور مقام معظم رهبری طفره رفتن و دیر عمل کردن ایشان بود

ولی در کل عالی بود هرچند بهتر از این هم میتونست بشه یعنی 20 هم می تونست بگیره اگر این دو سه تا اشتباه رو مرتکب نمی شد
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۳:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
اولا آن موارد ربطی به سیاست خارجی نداشت. ثانیا واقعیت ماجرا را که تو نمی دانی. ثالثا چاره ای جز دادن ۲۰ به احمدی نژاد نیست چون نمره بیشتری امکان ندارد به او بدهیم.
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۳
بعضی از نظرات رییس جمهور ارمانی و خوب بوده ولی هیچگاه در زمان خودش بیان نشد و ایده های شخصی ایشان منطبق با واقعیت های جامعه و شرایط جهانی نیوده است از طرفی رفتار شخصی ایشان و نحوه بیان ان با روش سیاست جهانی نبوده و در سطح پایینی بوده و در شان ملت با تمدن ایران سازگار نیست لذا از 20 به ایشان 5 نمره میدهم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۲
ببین هر چی هست واقعا صادقانه کار میکنه به فکر عزت ایرانه.این مشکلات در هر کشوری هست در دولت خاتمی خارجی ها برامون تصمیم میگرفتند نمونه بارز اون متوقف کردن تاسیسات هسته ای بود. مثل اقای کوبی حداقل دزدی نمیکنه اونم تو روز روشن نکرده
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۴
با سلام.1-بر کناری وزیر خارجه در زمان نامناسب2-اظهارات نابجای مسولین هسته ای3-انتخاب افراد نالایق که منجر به بی ابرویی دولت و ملت شد< گند سفارت ایران در کشور.......>4-انتخاب افراد نا لایق و خاین در بحث هسته ای5-مخالفت با امر رهبر در مورد مشایی6-عدم حضور در جلسات مجمع تشخیص7-گرانی های افسار گسیخته به علت مدیریت اشتباه8-عدم دفاع نا صحیح از فلسطین و فقط تکیه بر هلوکاست9-انتخابها ی نادرست در سازمانها مانند اقای مرتضوی و....10-گفته تعلیق غنی سازی در مقابل لغو تحریم ها11و........و......
اما نکات نسبتا +:1-توجه به شهرستانها2-مسکن مهر3-پافشاری در مورد مسایل هسته ای4-سفر به لبنان
توجه::::::::
رییس جمهور عالی ترین مرجع اجرایی است و مسولیت تضامنی در کلیه امور مربوط به دولت را دارد و کوچکترین حرکت و حرف وی باعث ضرر و خسران میشود
>>>>>>>>نمره با شما
پاسخ
هشیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
به بصیرت سیاسی 598 صفر می دهیم که با وجود تسلط جریان برانداز و سبزهایی که امروز مبارزه با جریان انحرافی را برنامه ی سایبری خود قرار داده اند ولی می ایی ونظر سازی به نفع انان بر علیه دولت مظلوم می کنی .
آیا جرأت این کار برای اقای علی لاریجانی و امثال وی داری ؟!
598 یعنی جسارت و شهامت نه بزدلی ، یاعلی !
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۵:۴۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
دمت گرم هشیار
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
ا شداء علی الکفار ......... رحماء بینهم
پاسخ
جاسبی
GERMANY
۱۴:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
مدیریت ضعیف / زمانیکه شهردار تهران بود هم کار خاصی انجام نتوانست بدهد.
در زمان رئیس جمهوری هم سیاست موفقی نداشت که نتیجه آن تورم 142٪ در دوران آخر حکومتش، گرانی شدید، تعطیلی صنایع و افزایش 180٪ قیمت ارز در یکسال است. کاری که او کرده شرایط را برای کسی که بعد از می‌آید بسیار دشوار کرده‌است. سیاست آخوندزودائی او متاسفانه جواب نداد و راه را برای اصلاح طلبان دست راستی باز کرد.
از شدت فرار سرمایه ومغزها سکوت می کنم.
بهانه دست دشمن دادن هنر نیست ولی این تنها هنر احمدی نژاد در طول هشت سال بود.
پاسخ
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
آقای احمدی نژاد خیلی خوب جلوی دشمن ایستاد و به نظر من بهونه دست دشمن نداد بلکه با شجاعت حقیقت رو گفت.وضع نابه سامان دو سال اخیر هم به خاطر تحریماس البته من مدیریت ضعیف رو قبول دارم.سیاست روحانی زدایی هم ناخواسته به طور غیر مستقیم انجام شد البته بازم مطمئن نیستم حرفم درست باشه در این مورد;چون فردا تو قیامت هممون باید جواب بدیم
محمدرضا کاضمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
چرا ماملت ایران همیشه ازسایرین طلبکار هستیم معلوم نیست اگر انصاف داشتیم وبه ان اهمیت میدادیم واقعیت ها را میگفتیم وبه دیگران ومخصوصا کسانیکه بغنوان خادم ودرهر اسمی ویاهر عنوانی مشغول خدمت است بجای دستت درد نکه اینقدر کوچکش نمی کردیم باتوچه به اینکه با کوچک کردن شخص دوم کشور هم کشور هم خودمون کوچک میشویم ولی درصورت مراجعه به انصا ف باید گفت اگر اقای احمدی نژا بازم تند میرفت ماملت ایران میگفتیم با اینکه ا قا میدونست چند کشور درخلیج فارس بعنوان حاظر شده اند آقای احمدی نژاد نتونیست جلو زبانش رابگیرد امریکا ودیگر هم پیمانانش منتظر بودند وآقای احمدی بهانه راداد درضمن این شخص درحاضر نماینده 120کشور هم هست درسیاست فراز ونشیب زیادی است وازدید ما پنهان درخاتمه باید عرض کنم تکتک ملت ایران عزیز بزرگ مردان بزرک زنانی بودند که تاریخ همیشه باعظمت وبا سر بلندی ازانها یاد کرده ویاد خواهد کرد سلامتی ملت ایران سربلندی کشورعزیزمان را ازخداوند متعال مسئلت دارم وبه رئیس جمهور عزیز ودیگر مریدان ملت کشور خسته نباشید عرض میکنم
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
جناب اقای محود احمدی نژاد اتفاقا کسی است که به شایسته سالاری اهمیت میدهند اگر شما چنین فرمانداری میشناسید بفرمایید من هم بدونم
پاسخ
سلمان
FRANCE
۲۲:۳۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۲
۵
سلام
آقای احمدی نژاد اصلا سیاست خارجی نداشت که بخواهیه نقد کنیم. صرف سخنرانی در سازمان ملل که سیاست خارجی نمیشه.
اگه بخوام سیاه نمایی نکنم و منصفانه بگم ایشون...!
تا وقتی ما دنبال ابر قهرمان و شخص هستیم وضع همینه که هست. همین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
تعطیلات خوش بگذره سلمان جان !
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۶
۲
با سلام و خسته نباشید
من به آقای دکتر احمدی نژاد نمره 100 میدم به دلیل اینکه با دست خالی و با اتکا به خداوند ورای مردم جلوی ابرقدرتهای داخلی وخارجی ایستاد.به طوریکه توی این 8 سال ریاست جمهوری نگذاشت یک روز آب خوش از گلوشون پاییین بره.دمش گرم .بعضی نامردهای ذاخلی اگه یک هزارم جرات دکتر احمدی نژادو داشتن و از جیبهای مبارکشون نمیترسیدن واز رییس جمهوری حمایت میکردند الان ایران گلستان شده بودان شاالله خارها وسنگهایی که جلوی پای احمدی نژاد گذاشتن بره توچشماشون و بخوره تو سرشون .حسودا چشم ندارن موفقیت احمدی نژاد عزیزو ببینند.به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی :احمدی نژاد دوستت داریم ای ول مثل همیشه گل کاشتی دمت گرم داداشی
پاسخ
بچه ی ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
به نظر شما مردم عاقل و بالغ کسی که کاری با سیاست خارجی بکنه که مردم از نون گرفته تا .... این بدبختی رو بکشن تو زمینه ی سیاست خارجی برای کشور و مردمش چیکار کرده؟رییس جمهور مردمی همینه؟این جز تورم چی به ما داده؟ما با گرونی بنزین مخالف نیستیم ما با تورم بی مورد مخالفیم.این نوشته های من در مقابل زجری که اقشار ضعیف میکشن هیچی نیست.یا صاحب زمان به دادمون برس.اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
قلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
ببخشید به چی نمره بدیم!!به سیاست خارجی...؟؟؟..دستشون درد نکنه..همهچی عالیه..مثل سیاست داخلی هر دوتاشون خوبن...!سلام آقای احمدی نژاد..مسلمانای دنیا دارن حنجره شون رو علیه آمریکا جر میدن و توهین رو که با حمایت صریح دولت آمریکا ست محکوم میکنند اونوقت به راحتی از زبان شما گفته میشه که فکر نمیکنید آمرکا....پس تصورتون اینه که وزارت خارجه آمریکا باید چنین فیلیمی ...نه همین که دارن دربرابر 1/5 میلیارد مسلمان مقاومت میکنن دهن کجی به همه ماست... آقای احمدی نژاد چی شد یهو یا برقراری ارتباط با آمریکا افتادید...یادتون رفته سر هاشمی واین گفتمانش چی آوردید...آقای احمدی نژاد مگه ترکیه کاری مونده که انجام نداده باشه...پس دوباره حمایت از ترکیه...آقای احمدی نژاد موضع رسمی ایران رو شما وروزیر خارجه ورئیس مجلس اعلام میکنید!چرا رسما اعلام نمیکنید ترکها دارن با محور مقاومت چه میکنند....راستی اوضاع خوبه..همه چی آرومه
پاسخ
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
به نظر من ایشون فردی بسیار با تقوا و انقلابی هستند اما بعضی سیاستای خارجی مثل از این ور بدو بیرا گفتن به آمریکا تو سفرای استانی از اونور تبریک به اوباما نشستن پای حرف اوباما و 2 بار نامه ی بیهوده فرستادن,در برنامه ی هسته ای گاهی اوقات سیاست نامشخص و به سرعت متغیر و مهمتر از همه خود رای بودن بالا و مدیریت ضعیف در خیلی از زمینه ها و در بعضی مواقع سکولار عمل کردن!توجه دادن دنیا به اینکه تو ایران چه قد اختلافا بالاس!(البته واقعا بالا نیست اما تصویر غلطی به دنیا ارائه شد)و... از ضعف های ایشون بود که 80%ش در دوره ی دوم ریاست جمهوری ایشون مشخص شد.من 14 میدم از بیست اما مثلا اصلاح طلبا که یه زمانی رییس جمهور بودن 5 6 هم نمیگیرن.
پاسخ
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
من نظرم تغییر کرد ایشان فردی بود که نمونش در تاریخ ایران پیدا نمیشه.به سیاست خارجی ایشان که در جهان طوفانی به پا کرد نمره ی 17 و سیاست داخلی هم 15.5 میدم.
سید محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
سیاست خارجی ایشان هجومی بوده بجای دفاع دست به حمله زده ودشمن در موضع دفاع وپاسخ گویی برآمده است میتوان نمره 17 داد
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
به در د بی انصافان همان آقای قالیباف و یا لاریجانی و یا رضایی می خوره که صدبارهم بروند سازمان ملل آب از آب تکان نمی خوره .
رفسنجانی یک بار جرات حضور در تریبون سازمان ملل نداشت چون انقلاب را صاحب منطق نیم دانست بلکه مقلد غرب می دانست خاتمی هم رفت آنجا از گفتگو و دیالوگی گفت که آنها برایش کف بزنند.
آخرش هم در زمان خاتمی بوش به مردم ما گفت « محور شرارت » و خاتمی خندید و رفت .
درود بر مرد بی ادعا و یادگار شهیدان سرباز امام زمان دکتر احمدی نژاد که هیچگاه نام نیکویش از تارک انقلاب اسلامی پاک نخواهد شد و آیندگان بهتر او را خواهند شناخت چون دیگر مصلحان گمنام .
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
20
اگر معیار نظر ما دلار و سکه و ... باشد پس چطور حاضر به شهادت در راه اسلام محمدی خواهیم بود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
گفته چه نمره ای میدید نه اینکه تومار بنویسید من از 10 نمره 15/0 نمره میدم
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
سیاست خارجی صرفا دادن شعار های زیبا وشکستن تابو ها نیست .یک سیاستمدار خوب همیشه بر اساس واقعیت ها و تواناییهای کشورش حرف میزند و به آن عمل میکند .سیاست خارجی یک مملکت نشان دهنده عقلانیت یک حکومت در بعد بیرونی میباشد .شما تصور بکنید در یک جنگ یک طرف با دادن هزاران کشته یک جایی را تسخیر بکند ولی در موقع مذاکرات صلح بدلیل بی کفایتی سیاستمدارانش آنجا را در روی میز مذاکره ااز دست بدهد .سیاستمداری یعنی فروختن گفتار و بریدن با پنبه است .سیاست خارجی تهاجمی داشتن با داشتن یک اقتصاد قوی و غیر وابسته وعدالت داخلی میسر میباشد موقعی که شما از امریکا گندم وارد میکنید چطور شعار مرگ بر امریکا میدهید؟؟؟آقای احمدی نژاد صرفا با دادن شعار سعی در نشان دادن خود بعنوان یک سیاستمدار مطرح میکند ولی این ملت است که تاوان این کم اندیشی را میدهد . ایشان اعلام میکند برای بحران اقتصادی دنیا برنامه دارد ولی در کشور خودش از حل مشکل مرغ وارز و گرانی عاجز میباشد. و کل دنیا این را نیز فهمیده اند تا جایی که بعضی از دولتمردهای دنیا مودبانه از او بعنوان "اعجوبه" یاد میکنند.آیا این است سیاست خارجی ؟؟مردم دیکر این دروغها را باور نمیکند .سیاست بر اساس بحران افرینی را قبول ندارد. فرصت سوزیها را قبول ندارد.حیف و میل شدن خزانه کشور را می داند ولی قبول نمیکند و... آیا اقای احمدی نژاد واقعا نمی داند که مسولین این کشورهای مخاطب تنها با تهیه یک فیلم 30 دقیقه ای از وضعیت واقعی اعتیاد و فساد و فحشا و رشوه خواری ومعیشتی و...در ایران به پوچ و تو خالی بودن حرف های این آقای مسلمان شیعه 12 امامی (نماینده73 میلیون ایرانی) به ملت خود نشان نمیدهند؟!!!! لطفا ما بیشتر از این شرمنده نکند و برود
پاسخ
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
اگر نمره ای بالاتر از 20 بود هم نثارش می کردم.
پس خیلی عالی تقدیمش باد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها