کد خبر: ۸۱۶۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران، نخستین مجمع عمومی وانتخابات انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم عصر دیروز با حضور خبرنگاران متقاضی عضویت در انجمن صنفی و با نظارت  نماینده وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پیش نویس اساسنامه پیشنهادی هیات موسس توسط نماینده وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی برای خبرنگاران حاضر قرائت شد که پس از رای گیری وتصویب اساسنامه بر اساس مفاد آن اسامی نامزدهای عضویت در هیات مدیره وبازرسی اعلام گردید که هر یک از نامزدها به معرفی وارایه سوابق کاری خود پرداخت.

در ادامه این جلسه با نظارت پنج نفر از خبرنگاران حاضرنخستین انتخابات  هیات مدیره برگزار گردید که پس از شمارش وبه ترتیب کسب اکثریت آراء ،آقایان هادی دریس ، محمد حسین رضایی ، محمدحسین فاضلی ، محمدجواد صادقی لالیمی و محمد صادق اعرابی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقایان محمد توکلی کیا وعلیرضا یعقوبی هم دو عضو علی البدل برای مدت سه سال انتخاب شدند.

همچنین با انتخاب  خبرنگاران آقایان حامد دریس ومحمد رفیعی موحد به عنوان بازرس اصلی وعلی البدل برای مدت یکسال تعیین شدند.

خاطر نشان می شود پس از برگزاری نخستین مجمع عمومی وانتخابات انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم ، جلسه هیات مدیره با حضور تمامی اعضاء برای تعیین مسولئیت ها برگزار شد که در نهایت آقایان هادی دریس به عنوان رییس، محمد حسین فاضلی نایب رییس، محمدحسین رضایی دبیر، محمدجواد صادقی لالیمی خزانه دار ومحمد صادق اعرابی عضو هیات رئیسه تعیین شدند.

لازم به ذکر است انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در راستای اجرای اصل بیست و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران و کارفرمایان ، که خود متضمن حفظ منافع جامعه می باشد و با حضور جمعی از خبرنگاران رادیویی ،تلویزیونی، مطبوعات ،پایگاههای خبری ،عکاسان خبری وروزنامه نگاران استان قم که پس از انجام تشریفات قانونی مبادرت به تاسیس انجمن صنفی با عنوان خبرنگاران وروزنامه نگاران استان قم کرده اند. وطبق فراخوان اولیه شامل حال همه رسانه‌ها اعم از مکتوب ، دیجیتال و رسانه ملی بوده که هیچ‌گونه رویکرد سیاسی و خط مشی حزبی در پذیرش اعضا مدنظر قرار گرفته نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها