کد خبر: ۸۳۱۸۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۷     ۱۱ مهر ۱۳۹۱
مدير دفتر و خبرنگار شبكه العالم در سوريه ـ كه توسط تروريست‌ها مجروح شده است، براي درمان به ايران اعزام و در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري شد.

به گزارش ايسنا، در پي ورود حسين مرتضي به تهران، مديران ارشد سازمان صداوسيما با حضور در بيمارستان محل بستري وي، با او ديدار كردند.

سيد تقي سهرابي ـ مديركل روابط عمومي سازمان صدا و سيما ـ در گفت‌وگويي كه با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) داشت، با اشاره به ملاقات عصر امروز مديران ارشد صداوسيما از مدير دفتر و خبرنگار شبكه العالم، خاطرنشان كرد: من و آقاي موسوي‌مقدم (قائم‌مقام رييس سازمان صدا و سيما) عصر امروز ـ سه شنبه ـ به ملاقات حسين مرتضي رفتيم و او خوشبختانه روحيه‌ي بسيار شاد و سرزنده‌اي داشت.

او يادآور شد كه مدير دفتر العالم در سوريه به زودي تحت عمل جراحي قرار مي‌گيرد.

سهرابي به ايسنا گفت: در حال حاضر دو گلوله در بدن حسين مرتضي وجود دارد كه يكي از گلوله‌ها در نزديكي‌هاي نخاع وي و ديگري در زانوي اوست.

مدير دفتر العالم در سوريه ابراز اميدواري كرده است كه به محض بهبودي و انجام معالجات، هرچه زودتر به سوريه بازگردد.

مديركل روابط عمومي سازمان صداوسيما همچنين به ايسنا گفت: حسين مرتضي در ملاقات امروز يادآور شد كه چندين بار طي تماس‌هاي متعدد تلفني او را به مرگ تهديد كرده و به او گفته‌اند كه صدايش را خاموش مي‌كنند اما مدير دفتر العالم به آنها گفته‌ است كه نمي‌توانند صدايش را خاموش كنند.

سهرابي در پايان خاطرنشان كرد كه حسين مرتضي در تمام گفته‌هايش بر اين‌كه بر اساس اعتقاد كار مي‌كند تاكيد داشته است.

به گزارش ايسنا، مايا ناصر ـ خبرنگار پرس تي‌وي ـ كه در اين حمله‌ همراه حسين مرتضي بوده است، به ضرب گلوله‌ي تروريست‌ها به شهادت رسيده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها