کد خبر: ۸۳۵۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۱
سفيران سبز اميد (نا اميد) در تلاشند همانند اردشير اميرارجمند با رياکاري و دورويي ظواهر اسلامي را حفظ کنند ولي يکي از اعضاء اصلي اين محفل زير زميني در وبلاگش از برهنگي دوستانه اش در برابر هم خانه مونث‌اش نوشته است.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، اردشير امير ارجمند که برادرش گروهك تروريستي منافقين و يکي از نزديکانش به نام ليلي اميرارجمند دوست صميمي و رئيس دفتر فرح پهلوي در دوران طاغوت بوده است بعد از آتش افروزي در فتنه 88 به فرانسه گريخت و خود را با عنوان مشاور ارشد يکي از سران فتنه قالب مي‌کند‌، جالب اينجاست اين سه نفر اكنون ساکن فرانسه مي‌باشند!

اردشير اميرارجمند پس از فرار به فرانسه تشکلي به نام سفيران سبز اميد (نااميد) با شرکت جوانان ساده لوح کمپين 88 و آقازاده‌هاي اصلاح طلب در فرانسه راه اندازي مي‌کند، اعضاء اين گروهک زيرزميني تازه راه افتاده سعي مي‌کنند همانند رئيسشان اردشيرخان با رياکاري و دورويي ظواهر اسلامي را حفظ کرده و خود را انسانهاي معتقدي نشان دهند تا بتوانند با مخاطبان داخل کشور ارتباط برقرار کنند.

يکي از اعضاء اصلي گروهک سفيران سبز اميد (نااميد) به نام (ر.ش) در آخرين پست وبلاگش با عنوان برهنگي دوستانه به شرح رمانتيک عرياني‌اش در برابر هم خانه مونث‌اش پرداخته است.

منجلاب فساد مزدوري و دشمني با نظام آنچنان است که بسياري از مدعيان دينداري که به خدمت دشمن در آمده و خائن به جمهوري اسلامي شده‌اند را در کام خود فرو برده است و افراد به ظاهر معتقد را بعد از اندک زماني به افرادي دين ستيز و بي دين تبديل نموده است تا جائيکه ديگر تنها مخالف جمهوري اسلامي نيستند بلکه با دين و تمام مقدسات و اعتقادات اسلامي به مخالفت مي‌پردازند.

به طور نمونه از اين گرفتاران منجلاب فساد عقيدتي فريبا داودي مهاجر مادر زن علي افشاري است که در شبکه صداي آمريکا حجاب از سرش برداشت و يا اکبرگاف و عبدالکريم حاج فرج دباغ که با هتاکي به جنگ مقدسات اعتقادات مسلمانان برخواسته‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها