کد خبر: ۸۳۶۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۴ مهر ۱۳۹۱

شاخه خارج از کشور جریان فتنه موسوم به «شورای هماهنگی راه سبز» که پس از ناکامی مطلق در فتنه 88 به محاق رفته و به سایر گروهک‌های ضدانقلاب وابسته به بیگانه پیوسته که با حداقل کارآیی صرفا منابع مالی این سرویس‌ها را به بهانه براندازی جمهوری اسلامی مکش می‌کنند، به دنبال اعتراضات اخیر در باراز تهران و با انگیزه ماهیگیری ماهیگیری از آب گل‌آلود مجددا فعال شده است.

به گزارش رجانیوز، این شورا قصد دارد فردا شنبه نشستی را با عنوان بررسی تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایران در پاریس برگزار کند. این نشست قرار است از ساعت 11 تا 15 در رستوران سلتیک برگزار شود تا در نهایت با برگزاری یک نشست 3ـ4 ساعته، و صدور یک بیانیه، سرویس‌های بیگانه در خصوص اوج فعالیت ضدانقلاب آواره و فراری و نفوذ کذایی این جریان در تحولات ایران، دوباره سرکار بروند.
 
اگرچه گفته می‌شود میان شرکت‌کنندگان در نشست بر سر محتوای بیانیه نهایی نیز اختلاف نظر وجود دارد. 
 
از اردشیر امیرارجمند، احمد سلامتیان ، بابک امیرخسروی، توفیقی، کشت‌گر، رجبعلی مزروعی، جواد اکبرین، حسن بهشتیان، محسن متقی، رحمانی، حکمت، فرهاد کاورد، مرتضی صادقی، مرتضی کاظمیان به عنوان شرکت کنندگان در این گعده موسوم به نشست یاد شده و احتمال حضور رضاپهلوی و ابوالحسن بنی صدر نیز در این نشست وجود دارد.
 
سرویس‌های اطلاعاتی غربی و رژیم صهیونیستی، امیدواری زیادی برای احیای جریان فتنه و ایجاد دور جدید ناآرامی‌ها در ایران دارند.البته با توجه به تجربه شکست خورده فتنه فرهنگی، سیاسی 88 اولویت به تحریک نارضایتی‌ها با زمینه اجتماعی و اقتصادی تغییر پیدا کرده است به طوری که لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز شنبه  گذشته در سخنانی این طراحی ویژه را افشا کرد.
 
در این میان جریان فتنه 88 که با ناکامی در به سرانجام رساندن این پروژه امریکایی صهیونیسیت به یک جریان سربار دیگر برای سرویس‌های اطلاعاتی در کنار گروه‌های ضد انقلاب با حداقل بهره‌وری تبدیل شده است، تلاش می‌کند از اعتراض‌های محدوده هفته گذشته در بازار تهران، یک امتداد مفهومی با فتنه 88 بسازد و با رفتاری انگلی برای مصادره به مطلوب هرگونه اعتراض متعاقبا بتواند برای مکش‌های بیشتر مالی از سرویس‌های بیگانه و بیشتر سرکارگذاشتن آنها درباره عمق نفوذ خود در ایران توجیه تراشی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها