کد خبر: ۸۳۹۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
کدهای مشخصی که محمد رویانیان در مورد اینکه فتنه گر تیم پرسپولیس داده، همخوانی زیادی با امیر عابدینی دارد و پیش بینی می شود جنگ لفظی سنگینی بین مدیرعاملان سابق و فعلی پرسپولیس دربگیرد.

سرویس ورزشی بولتن نیوز؛ در روزهایی که مسابقات لیگ تعطیل شده، پیش بینی می شد که حاشیه ها در باشگاه پرسپولیس نیز به فراموشی سپرده شود و بحث اختلاف نظر کریمی با باشگاه و تاکید مانوئل خوزه برای کنار گذاشتن این بازیکن، به طورموقت هم که شده فراموش شود اما مصاحبه اخیر مدیر عمل پرسپولیس آرامش موقتی را که در این تیم حاکم شده بود، را برهم زد.

رویانیان در گفتگو با یکی از رسانه ها مدعی شده که تصمیمی برای صدور رضایت نامه علی کریمی ندارد تا به این ترتیب بحث رفتن این بازیکن را ملغی اعلام کند اما نکته مهم صحبت های رویانیان به جایی باز می گردد که وی از شناسایی فتنه گر تیم پرسپولیس خبرداده است.

رویانیان در ادامه با ارائه کدهایی همچون این آقایان در تیم‌های شهرستانی حضور دارند و دوست دارند که خود را به تیم پرسپولیس بچسبانند، این شخص فتنه گر را معرفی کرده است تا شناسایی این فرد برای سایرین نیز کار چندان دشواری نباشد.

با کدهای ارائه شده فرد فتنه گر کسی نیست به جز امیر عابدینی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل فعلی باشگاه داماش گیلان. گرچه در ظاهر نباید این دو اختلاف نظری با هم داشته باشند اما در عمل اوضاع تفاوت های زیادی دارد.

به گفته رویانیان عابدینی خود را پرسولیسی می خواند اما به دنبال تحریک عوامل مختلف تیم تهرانی بوده و قصد تخریب این تیم و اصطلاحا از آب گل آلود ماهی گرفتن را دارد .

هنوز عابدینی واکنشی به اظهار نظر اخیر رویانیان نداشته است اما با روحیاتی که ورزش دوستان ایرانی از عابدینی سراغ دارند، می دانند که وی کسی نیست که در برابرچنین اتهاماتی سکوت کند و به طور حتم وی نیز پاسخ های تندی برای رویانیان آماده کرده است.

پیش بینی می شود در روزهای آینده صفحات روزنامه ها از جدال لفظی مدیرعاملانی پر شود که هر یک خود را صاحب اصلی تیم پرسپولیس می دانند و دیگری را متهم به تخریب این تیم می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها