کد خبر: ۸۴۰۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۱
آیت‌الله کعبی:
عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و بسیج همه ظرفیت‌های داخلی باعث شکوفایی اقتصاد می‌شود، گفت: دشمن همانند سال 88 برای انتخابات 92 برنامه دارد و درصدد است از طریق تحریم‌ها بر کشورمان فشار وارد کند.

آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره تهاجم اقتصادی به کشورمان و راه حل برون رفت از فشارها اظهار داشت: در مسائل اخیر نباید به دنبال مقصر باشیم بلکه به جای آن باید با هم‌افزایی و همکاری راه‌حل عملیاتی جهت عبور از تحریم‌ها و حل مشکلات پیدا کنیم.

آیت‌الله کعبی با تاکید بر اینکه راهبرد اقتصاد مقاومتی و بسیج همه ظرفیت‌های داخلی برای کار، تولید و سرمایه‌گذاری باعث شکوفایی اقتصادمان خواهد شد، تصریح کرد: قطعاً این شیوه در کنترل التهابات ارزی مؤثر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به لزوم اطلاع رسانی صحیح در زمینه کنترل التهابات اقتصادی و ارزی اخیر اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی دقیق و شفاف به عزم ملی برای عبور از مشکلات و تقویت روحیه امید در میان مردم و همچنین کاهش التهابات کمک خواهد کرد.

*التهابات اخیر ارزی بخشی از جنگ اقتصادی است

وی متذکر شد: هیچ شکی نیست که التهابات اخیر در بازار ارز بخشی از جنگ همه جانبه اقتصادی علیه کشورمان است و دشمن همانند سال 88 برای انتخابات 92 برنامه دارد و درصدد است از طریق تحریم‌ها بر کشورمان فشار وارد کند.

آیت‌الله کعبی تاکید کرد: دشمنان با تبلیغات دامنه‌دار رسانه‌ای درصددند قشر مستضعف جامعه را به خیابان‌ها بکشانند و آشوب و التهاب اقتصادی ایجاد کنند درحالی‌ که مردم بصیر، هوشمند و دشمن‌شناس هستند و در میدان دفاع از انقلاب ایستادگی می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین در پایان یادآور شد: ملت ایران با موفقیت از «فتنه اقتصادی» اخیر عبور می‌کند و با همکاری و همیاری مردم و مسئولان به لطف الهی این تنگناها را پشت سر می‌گذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید محمدمهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
انشاالله حتما اینگونه خواهد شد و فتنه ی اقتصادی به خاطره ی انقلاب تبدیل خواهد شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها