کد خبر: ۸۴۴۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۸ مهر ۱۳۹۱
جمعی از علما و مردم پاکستان بار دیگر با برپایی تظاهرات ضدآمریکایی در این کشوردر اعتراض به فیلم موهن ضداسلامی، تصریح کردند که اتحاد مسلمانان به‌زودی آمریکا را به نابودی می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کراچی، مردم و احزاب مذهبی پاکستان بار دیگر با برپایی تظاهرات اعتراضی در شهر کراچی مراتب اعتراض خود را به ساخت فیلم موهن آمریکایی اعلام کردند.

علمای شرکت‌کننده در این گردهمایی ضد آمریکایی، اعلام کردند که شخصیت پیامبر برای همه مسلمانان قابل احترام است.

آنان تصریح کردند که اتحاد مسلمانان زنگ خطر را برای آمریکا به صدا در‌ آورده است و به زودی این کشور را به نابودی می‌کشاند.

 

«علی رضا تقوی» برادر «رضا تقوی» که چندی پیش به علت شرکت در تظاهرات علیه انتشار فیلم موهن آمریکایی به ضرب گلوله پلیس کشته شده بود، خطاب به اعضای شرکت کننده در این تجمع ضد آمریکایی در کراچی ابراز داشت: معنای شعار «لبیک یا رسول‌الله» پاسداری از رسالت و ولایت است.

 

وی افزود: گرد‌همایی امروز حامل پیام مهمی برای آمریکا است و آن پیام این است که این کشور نمی‌تواند تمام جوانان را که برای دفاع از پیامبر خود به پا می‌خیزند به قتل برساند زیرا به محض اینکه یکی از آنان مانند رضا تقوی به شهادت برسند، دیگران راهش را ادامه می‌دهند.

 

علامه سید علی رضا تقوی افزود: وقت آن رسیده که با پیروی از علامه «عارف الحسین حسینی» قدرت‌های استعماری را از کشور بیرون کنیم.

علامه «راجا ناصر عباس جعفری» رهبر «حزب وحدت مسلمین» نیز خطاب به اعضای شرکت‌کننده در این گردهمایی گفت: ما حاضریم شهادت جوانانی چون رضا تقوی را بپذیریم اما اجازه نخواهیم داد که حرمت پیامبرمان زیر سوأل برود.

 

 

وی افزود: هدف از اجتماع امروز تجدید پیمان با شهید رضا جعفری برای ادامه مخالفت با آمریکا است.

 

تعداد زیادی از طلاب مدارس دینی و احزاب مذهبی پاکستان در این اجتماع ضد آمریکایی با نام «نهضت بیداری اسلامی» شرکت کردند.

دیوار‌های خیمه محل برگزاری اجتماع نهضت بیداری اسلامی با عکس شهدایی که در اعتراض به فیلم ضد اسلامی کشته شده بودند تزئین شد و جمع کثیری از زنان و خانواده‌های شهدا در این اجتماع شرکت کردند.

علمای شرکت کننده در این اجتماع تأکید کردند که با برخی از تجمعات ضد آمریکایی که موجب خسارت به اموال عمومی از جمله بانک‌ها می‌شوند مخالفند زیرا ما نباید برای اعتراض به آمریکا به خودمان صدمه بزنیم.

این علما خواهان حکم اعدام برای عاملان جنایت علیه پیامبر شدند و انتشار این فیلم را دسیسه‌ای از جانب آمریکا و اسرائیل خواندند.

آنان افزودند هدف از انتشار فیلم ضد اسلامی ایجاد تفرقه بین مسلمانان بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها