کد خبر: ۸۴۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۰۶ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از فارس، مجري طرح سيگار الكترومكانيكي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان قم از توليد سيگار الكترومكانيكي بدون مضرات سيگارهاي موجود خبر داد.

به گزارش ستاد خبري نخستين نمايشگاه اختراعات و سومين جشنواره دستاوردهاي پژوهشي استان قم، علي حكمت‌انديش با اشاره به ثبت اختراع سيگار الكترومكانيكي اظهار داشت: اين سيگار در ارديبهشت ماه سال جاري به ثبت رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: همكاراني از دانشگاه علوم پزشكي و شركت دخانيات در اين اختراع مشاركت و همراهي كرده‌اند.

مجري طرح سيگار الكترومكانيكي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان قم با اشاره به محاسن موجود در اين سيگار گفت: اين سيگار مواد مضر مجود در سيگارها را ندارد و در صورت استفاده ويتامين E به بدن فرد وارد مي‌كند.

حكمت‌انديش خاطرنشان كرد: نداشتن بوي ناخوشايند و دارا بودن سيستم تهويه مطبوع با بوي نعنا از ديگر ويژگي‌هاي اين سيگار بوده كه نرم‌كننده سينه بوده و ريه را به وسيله دود آزار نمي‌دهد.
وي با بيان اينكه اين سيگار از هارمالين،‌ هارمين، و‌ هارمالول برخوردار است، اذعان داشت: به دليل وجود اين مواد از ارزش دارويي بالايي برخوردار بوده و براي بيماري‌هاي سياتيك و يرقان مفيد است.
مجري طرح سيگار الكترومكانيكي اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان قم تصريح كرد: اين سيگار با افزايش ترشحات مجاري تنفسي فوقاني سرفه‌هاي تحريكي را درمان كرده و مسير تنفسي و برونش‌ها را باز مي‌كند و سكسكه را از بين مي‌برد.

حكمت‌انديش خاطرنشان كرد: اين سيگار علاوه بر نداشتن دود آلودكننده به ضد عفوني و ميكروب‌كشي هواي محيط مي‌پردازد.

وي تقويت‌كننده قلب، كاهش‌دهنده استرس، رفع خستگي‌هاي جسمي ‌و شل‌كننده عضلات سفت و بالا بردن قدرت تمركز را از ديگر مزاياي سيگار الكترومكانيكي ذكر كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها