کد خبر: ۸۴۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۶ بهمن ۱۳۸۹
تولیت حرم حضرت معصومه:
تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جمهوری اسلامی بهترین مدیران را در دنیا دارد تاکیدکرد: امروز وقتی آقای احمدی نژاد به سازمان ملل سفر می کند خوف در دل دشمنان ایجاد می کند.
به گزارش 598 به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی، تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س)، امروز ششم بهمن ماه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و دست اندرکاران برگزاری طرح نسیم رحمت ایلام گفت: خداوند به ما این نعمت را عطا کرده است که در بین تمامی طوایف مسلمان در عصر حاضر و در زمان غیبت ولی عصر(عج) فردی چون امام خمینی و بعد از ایشان مقام معظم رهبری را بر ما حاکم کرده است و مسئولانی داریم که در دنیا بی نظیر هستند.

وی با بیان اینکه مسؤولان جمهوری اسلامی در میان مسؤولان دنیا بی بدیل هستند ادامه داد: وقتی رییس جمهور وارد لبنان می شود مردم آنجا همانند سفرهای استانی از ایشان استقبال می کنند و سفر ایشان به سازمان ملل خوف در دل دشمنان می اندازد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: این نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرده است و باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ترویج قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) در زمره مهمترین کارها است عنوان کرد: یکدست بودن استان ایلام در مسیر اهل بیت(ع) و در مسیر ولایت از جمله برترین افتخارات برای مردم  این استان است که انجام کارهای فرهنگی را سهل می کند.

وی اضافه کرد: مردم ایلام در طول دفاع مقدس نشان دادند که عشق به وطن با انگیزه های دینی در مردم این خطه بسیار پررنگ است و مردم این استان هم به قرآن کریم و هم به عترت که عدل قرآن است اهتمام و عشق دارند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به برنامه های قرآنی پیامبر(ص) در صدر اسلام تصریح کرد: ایشان جوانی به نام مصعب را به مدینه فرستادند و ایشان باتوفیق در برنامه های قرآنی زمینه تشکیل حکومت اسلامی در این سرزمین را فراهم کردند و این بیانگر اهمیت این برنامه ها است.

وی تاکیدکرد: امروز اگر ما توفیق حضور در حوزه را داریم و دم از مرجعیت و فقاهت و ... می زنیم به نوعی بر سر سفره تلاش های کسانی مانند مصعب نشسته ایم.

امام جمعه قم با تقدیر از دست اندرکاران طرح نسیم رحمت ابرازداشت: شما پیک های رحمت الهی در استان و خانه های مردم ایلام هستید و باید قدر این فعالیت خود را بدانید که خداوند توفیق آن را به شما عطاکرده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها