کد خبر: ۸۵۰۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۰ مهر ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدامات ضدایرانی انگلیسی‌ها از قبیل، روی کارآوردن رژیم‌های انگلیسی، کودتای 28 مرداد، جنگ تحمیلی و فتنه88، گفت: خباثت انگلیسی‌ها با ملت ایران عمر صدساله دارد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بجنورد، گفت: اینکه مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که رژیم انگلیس، خبیث است نشان از استمرار سیاست‌های ضد ایرانی و ضداسلامی انگلیسی‌هاست.

وی با بیان اینکه انگلیسی در سه قرن اخیر در سراسر جهان بحران آفرینی کرده‌اند، افزود: دولت خبیت انگلیس یکصدسال است که منافع ملی ایران را مورد هدف قرار داده است؛ انگلیسی‌ها با روی کار آوردن دولت‌های وابسته در ایران، ذخایر ملت ایران را به غارت بردند.

کریمی قدوسی اشاره به کودتای 28 مرداد، گفت: انگلیسی‌ها کودتای 28 مرداد را برای تسلط کامل بر ایران طراحی و بعد از شکست در این کودتا، برای جنگ‌های قبیله‌ای و قومی در ایران سرمایه‌گذاری کردند.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه، تشکیل رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین از اتاق فراماسونرهای انگلیس بیرون آمد، گفت: مهمترین عامل ناامنی در خاورمیانه وجود رژیم جعلی صهیونیستی است که انگلیسی برای تسلط بر کشورها و قتل‌ عام مسلمانان فلسطینی و تحریک مسلمانان، اقدام به تشکیل آن کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، انگلیس در پشت تمام بحران‌ها و تهدیدهای ایران حضور داشت، گفت: تهاجم نظامی صدام با کمک متحدان جهانی به خاک ایران با تحریک و برنامه‌ریزی آمریکا و دولت خبیث انگلیس بود.

وی در ادامه با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی و صدور قطعنامه‌های ضدایرانی از سوی رژیم خبیث انگلیس علیه ملت ایران موجب خشم ایرانی‌‌ها از دولت خبیث انگلیس شده است، گفت: جنس فتنه 88 که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود، انگلیسی بود و انگلیسی‌ها در فتنه 88 طراح اصلی بودند. آنها از طریق عوامل ایرانی خود به فتنه‌گران پیام می‌دادند که چگونه با نظام اسلامی برخورد کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انگلیسی‌ها در تحریم‌های اعمالی علیه ملت ایران نقش آفرین هستند، گفت: واژه خبیث برای دولت انگلیس، درست، منطقی و صحیح است چرا که انگلیسی‌ها در خباثت با ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها