کد خبر: ۸۵۲۳۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۱ مهر ۱۳۹۱
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه تبلیغات سوء ماهواره‌ها در باره مواد نیروزای ورزشی ،یک جنگ نرم است، افزود: گرایش ورزشکاران ایرانی به ویژه در رشته پرورش اندام به این مواد، سلامت آنها را به شدت تهدید می کند.

محمد حسین قربانی در گفت‌و گو با خانه ملت، افزود : این‌گونه  کالاهای قاچاق به‌علت نداشتن ساختار بهداشتی مناسب و تولید انبوه غیر اصولی، فاقد کیفیت است، از این‌رو استفاده از آنها تبعات جبران‌ناپذیری را برای  ورزشکاران  به ‌دنبال دارد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:شبکه‌های ماهواره‌ای  فرهنگ ‌دلخواه خود را با وسایل گوناگون وتبلیغات فراوان در بین ملتها می‌گسترانند تا به ‌تدریج مردم ارزشها، معیارها و عقاید  خود را از دست بدهند.

وی ادامه داد : داروهایی که در ماهواره ها تبلیغ و ارائه می شوند، بیشتر جنبه اقتصادی و فریب دادن مردم را دارند تا بتوانند بااین کار پولی به جیب بزنند.  این دارو ها اساس علمی معتبری ندارند.

قربانی افزود : دشمنان این مرزوبوم به این باور رسیده‌اند که جهت نیل به اهداف خود می‌بایست ، آموزه های فرهنگی  کشور را هدف قرار دهند تا با دگرگونی هنجارها، ارزش‌ها و اعتقادهای افراد، بتوانند ذهنها را تسخیر وآنان را به مسیراهداف مورد نظرشان سوق دهند.

 وی تصریح کرد : صداو سیما یکی از قوی‌ترین سازمان اجتماعی و آموزشی برای اعتلای فرهنگ در جامعه به شمار می آید ،به همین علت باید از لحاظ فرهنگی اقدامات کارآمدی در این راستا انجام دهد.

عضو کمیسیون بهداشت  ودرمان مجلس،یادآورشد : باید با تبلیغات مفید برنامه‌هایی که ضد ارزش‌های کشور ما ساخته و پخش می‌شوند را خنثی کنیم؛ این  امر زمانی امکان پذیر است که تمام دستگاه های اجرایی برای رفع این  بحران فرهنگی با هم همکاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها