کد خبر: ۸۵۳۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۲۲ مهر ۱۳۹۱
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اظهار نظر برخی در داخل کشور برای بزرگنمایی تحریم های دشمن گفت:حرکت بر خلاف منافع ملی از سوی هر گروهی برآورده کردن خواست دشمن است.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت توجه به شرایط کشور و ضرورت اجتناب هر موضوعی بر خلاف منافع ملی گفت: سخنان مقام معظم رهبری در این باره کاملا به جا و به موقع است. وجود هرگونه تفرق و دوگانگی در داخل کشور و اینکه عده‌ای بخواهند در داخل کشور به دور از منافع ملی حرکت و صحبت‌هایی بکنند که مخالف جهت‌گیری کلی منافع و مصالح ملی نظام باشد، به نظر من برآورده کردن خواست دشمن است.

وی افزود: متأسفانه بسیاری به خاطر منافع شخصی و حزبی خود حاضر هستند از منافع ملی بگذرند که به هیچ عنوان قابل قبول نیست آن هم در موقعیتی که دشمن به شدت به دنبال وارد کردن فشارهای اقتصادی، سیاسی و نظامی است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حالا اینکه عده‌ای در این شرایط بخواهند مطالبی را مطرح کنند و صحبت‌هایی کنند که خواست دشمن باشد، با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری قابل تحلیل است.

شوهانی گفت: به عنوان مثال زمانی که دشمن به دنبال تحریم اقتصادی ما است و ما در داخل در راستای بزرگنمایی اثرات آن تلاش کنیم،کار بسیار غلطی است.

وی افزود: برخی از مشکلاتی که ما هم اکنون همانند کاهش نرخ ارز و ارزش پول ملی داریم تا حد زیادی ناشی از بی‌تدبیری‌های داخلی است، از این رو هرکس بخواهد از منافع ملی و خطوط قرمز عبور کند در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن نیز در مقابل به دنبال در منگنه قرار دادن ما است. لذا فرمایشات مقام معظم رهبری ناظر بر این مسئله است که تمام گروه‌ها باید به منافع ملی توجه کنند و از هرگونه اقدامی که به آن ضربه می‌زند دوری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها