کد خبر: ۸۵۸۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۲۳ مهر ۱۳۹۱
همین چند روز پیش بود که رادیوفردا به نقل از مقامات کاخ سفید با آب و تاب بسیار می گفت که مردم ایران از شدت تحریم ها و مشکلات اقتصادی به ستوه آمده اند و رهبران خود را مقصر اصلی این موضوع می دانند و بین مردم و رهبران ایران فاصله افتاده است .
به گزارش رادیودیروز رسانه هایی همچون رادیوفردا یا کورند و این استقبال های باشکوه مردمی از رهبر عزیز انقلاب را نمی بینند و یا مخاطبین خود را کور فرض کرده اند که هر چه می خواهند به خوردشان می دهند و عین خیالشان هم نیست که در قرن بیست و یک تکنولوژی وجود دارد به نام تصویر !

عصبانیت رادیوفردا از استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رهبری

درست است که رادیوفردا رسانه ای صوتی است ولی اندک مخاطبین این رسانه بالاخره بسیاری از تصاویر واقعیت ها را از رسانه های تصویری می بینند و به عنوان مثال اگر رادیوفردا می گوید بین مردم و رهبران ایران فاصله افتاده است و مردم رهبرشان را مقصر می دانند ، مگر مردم همین هایی نیستند که در سفر های حضرت ایشان به استان های مختلف از ساعت ها قبل از شروع برنامه در خیابان ها و محل سخنرانی برای پیدا کردن جا حضور می یابند ؟
مسئله ای که رادیوفردا طی سال های پس از انقلاب هرگز حاضر به پذیرفتن آن نبوده است محبوبیت بی نظیر و استثنایی رهبران ایران اسلامی ، هم امام خمینی (ره ) و هم مقام معظم رهبری ؛ حضرت آیت الله خامنه ای ، در بین توده های ملت ایران بوده است .
این کینه توزی و حقد رادیوفردا تا آنجایی گستاخانه و بی شرمانه و سخیف است که حتی استقبال های میلیونی و چند صد هزار نفری و بی نظیر مردم استان های مختلف طی سال های اخیر از ایشان را هم نادیده می گیرد و کوچکترین اشاره ای به آن نمی کند . این در حالیست که تعدادی زندانی سیاسی که جمعا چند صد نفر هم شاید نشوند را به طور مستمر و شبانه روز در بخش های مختلف خبری خود به آنها می پردازد تا بگوید که مخالفین رهبری زیادند !
سفر اخیر حضرت آقا به استان خراسان شمالی که جمعیت زیادی هم ندارد و تقریبا بیشتر جمعیت شهرهای این استان به عشق دیدار با رهبرشان به استقبال ایشان آمده بودند باز هم با واکنش خصمانه و توام با عصبانیت رادیوفردا مواجه گردید .
اولا که رادیوفردایی که هر گونه تجمع در ایران که اعتراض آمیز باشد ( ولو ۱۷ نفر دانشجوی علم و صنعت ! ) را با آب و تاب فراوان و به طور گسترده پوشش می دهد در مقابل این استقبال با شکوه مردمی بار دیگر مهر سکوت و سانسور به لبان خود زد تا اثبات که نه محلی برای شنیدن همه ی عقاید است و نه رسانه ای حرفه ای برای پوشش اخبار و واگذاری قضاوت به مخاطبین خود !
در ثانی واکنش این رسانه ی آمریکایی به این سفر تاریخی و بیانات مهم و با صلابت مقام عظمای ولایت هم در نوع خود جالب بود . به عنوان مقال در بخشی از گزارش خبری خود در مجله ی شبانگاهی پنجشنبه شب ۲۰ مهر ماه جاری با اشاره به جملات رهبری پیرامون دشمنان کشورمان مدعی شد که این تکیه کلام رهبری برای فرار از واقعیت های جهانی است که همیشه منظورش از دشمنان آمریکا است ! رادیوفردا در ادامه ی همین بحث مدعی شد که وقتی که اکثر تحریم ها و بیانیه های علیه ایران از سوی نهاد های بین المللی با حضور کشور های مختلف است چگونه رهبر ایران مدعی می شود که این کار دشمنان و منظورش از دشمنان هم آمریکا است ؟!
در پاسخ به این بلبل زبانی رادیوفردا باید گفت که اینقدر مخاطبین خود را احمق و نادان فرض نکن ! همین رویکرد رادیوفردا را به این وضع انداخته است که در بین رسانه های اپوزیسیون هم کمترین مخاطب را دارد ! امروز هر کس از الفبای سیاست و روابط دنیای امروز اطلاع سطحی حتی داشته باشد می فهمد که بیشتر این نهاد های بین المللی کاملا بازیچه و آلت دست آمریکا و یکی دو کشور غربی دیگر هستند !
چگونه می شود که این نهاد های بین المللی در مقابل چشم دنیا نسبت به اعتراضات مسالمت آمیز و با دست خالی مردم بحرین سکوت اختیار می کنند چون که آل خلیفه تامین کننده ی نظر آمریکا در منطقه است و همین نهاد های بین المللی از تروریست های وحشی و جانی سوریه که علیه حکومت و مردم سوریه که دشمن آمریکا هستند دائما در حال موضعگیری است ؟! آیا جز اینست که این نهاد ها تنها در راستای سیاست های آمریکا گام بر می دارند و مستقل نیستند ؟
پس رادیوفردا به شعور مخاطبین اندک خود احترام بگذارد و برای نشان دادن عصبانیت خود از این اقبال مردم به رهبری و محبوبیت بالای ایشان از روش های معقول تری استفاده کند !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها