کد خبر: ۸۶۱۸۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
دير مسئول روزنامه توقيف شده شرق با توجه به سخنان رئيس جمهور درباره توقيف اين روزنامه، نامه اي به محمود احمدي نژاد نوشت.
وكيل مدير مسئول روزنامه شرق گفت: با توجه به صحبت هاي رئيس جمهور در خصوص رسانه ها و توقيف شرق در آخرين نشست خبري خود، در نامه اي از آقاي احمدي نژاد خواستيم كه به هيئت نظارت بگويد شكايت خود را از شرق پس بگيرد.
محمود عليزاده طباطبايي تصريح كرد: اين نامه روز يكشنبه تقديم رئيس جمهور شده است و انتظار داريم ايشان به هيئت نظارت توصيه لازم را داشته باشند.
از سوي ديگر؛ علي مطهري اظهار داشت: مدير مسئول روزنامه شرق طي نامه اي درخواستي از هيئت نظارت بر مطبوعات داشت كه به مشكل اين روزنامه رسيدگي شود.
به گزارش فارس، وي گفت: حكمي كه در هيئت نظارت بر مطبوعات صادر مي شود قابل تجديد نظر و قابل طرح دوباره در جلسه هيئت نظارت نيست و تنها كاري كه مي شود انجام داد اين است كه دادگاه نظر خودش را زودتر اعلام كند.
نماينده مجلس شوراي اسلامي در هيئت نظارت بر مطبوعات ادامه داد: براين اساس بررسي دوباره پرونده روزنامه شرق از نظر هيئت نظارت بر مطبوعات امكان پذير نيست. مطهري اضافه كرد: با توجه به نامه اي كه مدير مسئول روزنامه شرق نوشته بود، ما فقط از نماينده قوه قضائيه در هيئت نظارت بر مطبوعات خواستيم كه از دادگاه بخواهد تا نتيجه پرونده اين روزنامه را زودتر اعلام و كار اين پرونده زودتر انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها