کد خبر: ۸۶۳۹۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۵ مهر ۱۳۹۱
پرچم سه رنگ ایران توسط هواداران مشتاق دیدار ایران و کره جنوبی از هم اکنون در ورزشگاه آزادی به اهتزاز در آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی همه هواداران فوتبال ایران از سراسر کشورمان از ساعت 10 صبح در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند تا به محض باز شدن دربهای ورزشگاه، براي تماشاي اين بازي و حمايت از ملي پوشان وارد استاديوم شوند.


*قيمت بليت‌هاي بازي اعلام شد / بلیت‌ها را با قیمت 10، 5 و 3 هزار تومانی تهیه کنید

 بلیت‌های 10، 5 و 3 هزار تومانی در اختیار علاقه مندان به تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی قرار می‌گیرد.

براین اساس، بلیت‌های 10 هزار تومانی برای جایگاه روبرو‌، 5 هزار تومانی برای پشت دروازه‌های طبقه نخست و 3 هزار تومانی برای طبقه دوم ورزشگاه در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد. 


هنوز در خصوص زمان آغاز بلیت فروشی خبری منتشر نشده اما گفته می‌شود هر ساعتی که حضور علاقه مندان گسترده شود، بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

100 هزار قطعه بلیت برای این دیدار در نظر گرفته شده است و به هواداران تیم کره جنوبی نیز در طبقه نخست، جایگاهی تعلق می‌گیرد.


گفتني است‌، تا ساعت 11 صبح امروز جمعيتي بالغ بر 2 هزار نفر در مجموعه ازادي حاضر شده‌اند.



*بازی ایران و کره با حضور 25 پزشک انجام می شود

محمد عباسی، مدير روابط عمومي اورژانس تهران عنوان کرد: مرکز حوادث و فوریت های پزشکی تهران برای بازی فوتبال تیم ملی کشورمان با کره جنوبی 25 پزشک و پرستار در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی به صورت آماده باش آماده ارائه خدمات درمانی است.

وی در ادامه افزود: 6 آمبولانس، 11 اتوبوس آمبولانس و 1 موتور آمبولانس به همراه 25 پزشک و پرستار از ساعت 18 عصر امروز در ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

عباسی خاطرنشان کرد :‌ عوامل مذکور علاوه بر ورزشگاه، خیابان و معابر مختص به ورزشگاه آزادی نیز حضور دارند.


*اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در استادیوم آزادی

بر اساس اين گزارش، باتوجه به اینکه دیدار دور مقدماتی ایران و کره جنوبی 25 مهر در ساعت 20آغاز می گردد اما از ساعت 16 مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی و ورودی های پارگینگ این مجموعه ترافیک سنگینی وجود دارد و در داخل ورزشگاه نیز حدود 15هزار تماشاگر مشتاق با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به حمایت از تیم ملی پرداخته اند.



گفتنی است: دستگاه های پخش زنده تلویزیونی از ساعت 16:45 وارد ورزشگاه شده و ناظران کنفدراسیون آسیا هم در استادیوم حاضر شده اند ضمن اینکه مدیر رسانه ای کره جنوبی به همراه تیم همراه در ساعت 16:50 وارد ورزشگاه شدند.



لازم به ذکر است: هر ثانیه که به زمان دیدار ایران و کره جنوبی نزدیک می شویم تعداد تماشاگرانی که قصد دارند تا از نزدیک شاهد رقابت این دو تیم با یکدیگر باشند بیشتر می شوند.


در ادامه عکاسان و خبرنگاران کره ای در ساعت 17:15 به ورزشگاه آمدند و مراسم فرهنگی پیش از این دیدار نیز با توجه به شهادت جوادالائمه برگزار گردید.




گفتنی است، حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تا ساعت 17:30حضور پیدا کرده اند و نورافکن های استادیوم آزادی در همین ساعت روشن شد./مح

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها