کد خبر: ۸۶۸۲۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
مسئول رسانه اي حزب الله لبنان در گفتگو با پرس تي وي تاکيد کرد نگراني غرب از رسانه هاي ايران نشان دهنده تاثيرگذاري آنهاست.
 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، ابراهيم موسوي درباره قطع کانالهاي ايران روي ماهواره اروپا گفت به نظر من همه بايد اين اقدام را محکوم کنيم. اين اقدام ثابت مي کند شبکه ايران تا چه حد در جهان تاثير گذار بوده اند که اروپا را تا اين حد نگران کرده است.

وي افزود: شبکه هاي ايران از جمله پرس تي وي توانسته است فساد نظامهاي غربي را بر ملا کنند و حقايق را به مردم بگويند. اين خود نشان مي دهد که شبکه هاي ايران به هدف خود براي بازگو کردن حقايق رسيده است.

موسوي اضافه كرد: متاسفانه غرب هميشه دم از آزادي و دموکراسي زده اند اما اين کار آنها نشان داد که تا چه حد سياستهاي غرب دوگانه و رياکارانه است. ترس غرب از اين است که اين شبکه ها ماهيت واقعي نظامهاي غربي را آشکار مي کنند. به نظر من غرب و به اصطلاح دموکراسيهاي غربي به اصول واقعي و مفهوم حقيقي دموکراسي خيانت کرده اند، مفاهيمي و اصولي که آنها هميشه دم از آن مي زنند.

مسئول رسانه اي حزب الله در ادامه گفت: متاسفانه غرب نمي خواهد اجازه دهد تا ديدگاههاي مخالف بيان شود. به نظر من قطع شبکه هاي ايران اقدامي صرفا سياسي است. آنها مي دانند که ايران تاثير گذاري بسياري در جهان دارد و به همين علت مي خواهند با انواع روشهاي مختلف ايران را منزوي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها