کد خبر: ۸۷۵۶۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان ها، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، هر هفته بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:




 * بنابر اخبار رسیده به پایگاه 598 حسین مرعشی از نزدیکان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در جلسه اصلاح طلبان که قرار بود به تحلیل مشکلات اقتصادی روز کشور بپردازد با حمله مستقیم به رئیس جمهور جملات نامناسبی را درباره دولت فعلی و شخص رئیس جمهور به زبان می آورد. وی در سخنانی دوران دولت احمدی نژاد را تلویحاً بدترین دوران تاریخ ایران می نامد!

* دستگیری یکی از شهرداران منطقه ای به اتهام مشکلات مالی که وی مسئولیت ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری را در غرب کشور بر عهده داشته است موجب بی اعتمادی مسئولین سایر ستادهای این کاندیدا و از هم پاشیدن این ستادها در آن منطقه شده است.

* مهدی خزعلی که اخیراً با دستور برخی از سران جریان شکست خورده اصلاحات به میدان آمده و اقدام به شبکه سازی و برگزاری جلسات متعددی برای احیای تفکر اصلاح طلبان در جامعه می پردازد در جدیدترین اقدام خود با دعوت از حامیان جریان اصلاحات از آنها خواسته است که در راهپیمایی روز 13 آبان امسال با لباس و یا نمادهای سبز به خیابان ها بیایند! این اقدام تامل برانگیر مهدی خزعلی در حالی صورت می گیرد که رهبری معظم انقلاب چند روز پیش همگان را به حفظ آرامش فضای سیاسی توصیه نمودند.

لازم به ذکر است که سازمان های جاسوسی غرب با برنامه ریزی های بسیاری به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات و سوء استفاده مجدد از برخی از انسان های ساده لوح در جریان انتخابات آتی می باشند.

* در پی اعلام خروج مقادیر زیادی طلا و سکه از مرزهای غربی کشور با خبر شدیم که نیروهای امنیتی اقدام به بازداشت چند تن از عوامل اصلی خروج طلا از کشور نموده اند. این اقدامات پس از عدم نتیجه گیری لازم غرب از تحریم ها برای با آرام کردن بازار کشور صورت می پذیرد.

* جمعی از اصلاح طلبان با دعوت از محمد خوش چهره برای حضور در جلسه محفلی خود از وی برای نقد سیاست های اقتصادی دولت دعوت به عمل آورده اند که شنیده های ما خبر از موافقت وی برای حضور در این جلسه را دارد. محمد خوش چهره از اقتصاد دانان و از حامیان سالهای 84 محمود احمدی نژاد می باشد که وی اکنون به یکی از منتقدین اصلی دولت نهم و دهم تبدیل شده است.

* یک پاکستانی به همراه مقادیری حاوی مواد منفجره شامل چاشنی و دستگاه کنترل از دور برای انفجار در گمرک میرجاوه دستگیر شد. این پاکستانی که در حال حاضر تحت بازجویی نیروهای انتظامی می باشد به طرز مشکوکی توانسته است یک کیف نسبتا بزرگ شامل برخی اجزای تشکیل دهنده یک بمب را از طریق مبادی رسمی پاکستان وارد ایران کند.

* به دنبال تماس تعدای از مخاطبین در خصوص کلاهبرداری یکی از موسسات آموزش عالی آزاد در قم، پیگیری خبرنگار ما حکایت از کلاهبرداری این موسسه بدون مجوز از حدود بیش از 300 داوطلب را دارد که البته هنوز برخورد جدی از سوی دستگاه های نظارتی با این موسسه صورت نگرفته است.

* پس از قطع بودجه فرهنگی بسیاری از مراکز و موسسات فرهنگی، اخیراً تعداد کثیری از این مراکز به علت مشکلات مالی اقدام به تعدیل نیرو و همچنین کاهش ساعت کاری خود نموده اند.

مخاطبین گرانقدر می توانند اخبار شهر و استان محل زندگی خود را برای درج در بخش سوژه های خبری پایگاه 598 به آدرس ایمیل  info@598.ir  ارسال نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها