کد خبر: ۸۷۵۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۳۰ مهر ۱۳۹۱
مسئول امور رسانه ای حزب الله در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد عده ای می خواهند لبنان را به پایگاهی برای حمله به سوریه تبدل کنند.
به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران   به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، ابراهیم موسوی درباره خشونتها در لبنان گفت همانطور که مقامات لبنان هم گفته اند اسرائیل یکی از احتمالات قوی پشت ماجرای ترور وسام الحسن رئیس بخش اطلاعات سازمان امنیت لبنان بوده است زیرا اسرائیل صدمات زیادی از فعالیتهای وسام الحسن دیده است.

او در دوران خدمت خود موفق شده بود بسیاری از شبکه های جاسوسی اسرائیل را در لبنان کشف و نابود کند. القاعده نیز از گزینه های دیگری است که می تواند پشت این ماجرا باشد زیرا وسام الحسن توانسته بود بسیاری از اعضای گروههای وابسته به القاعده را کشته یا بازداشت کند.

همچنین به گفته مسئولان امنیتی لبنان، حضور ستون پنجم در لبنان با هدف ایجاد هرج و مرج و جنگ داخلی در این کشور می تواند پشت این ماجرا باشد و این جریان به دنبال ایجاد ناامنی و هرج و مرج و جنگ در کل منطقه است.

البته نظر من گروههایی هستند که می خواهند لبنان را به بی نظمی و هرج و مرج کامل بکشانند و از لبنان به عنوان پایگاهی برای حملات بیشتر به سوریه استفاده کنند.

همچنین در چنین شرایطی بسیاری می توانند به اهداف و منافع خود برسند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها