کد خبر: ۸۸۶۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۰۴ آبان ۱۳۹۱
گروهی از وبلاگ‌نویسان انگلیسی سعی داشته‌اند برای معرفی اخمو ترین کودک سال 2012، در رقابتی فشرده، از فرزندان و کودکان خشمگین و اخمو عکس بگیرند و این عکس‌‌‌ها را در اینترنت قرار دهند تا بتوانند به اخموترین آنها رأی بدهند.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، "ایلانا ویلز" یکی از برگزارکنندگان این رقابت عکس‌‌هایی از 32 کودک بین سنین نوزادی تا 5 سالگی که به وسیله مادرانشان گرفته شده در اینترنت به مسابقه گذاشته و آنها را به عنوان فینالیست معرفی‌کرده تا شرکت‌کنندگان در مسابقه یکی از آنها را به عنوان بدخلق‌‌ترین کودک انتخاب کنند.


این دو کودک مقام اول و دوم این مسابقه را کسب کرده اند.

ایلانا می‌گوید در زیر عکس هر کودک علت عصبانیت او نوشته شده و برخی از آنها از این که باید زود به رختخواب بروند ناراحتند و هر یک از آنها برای نشان دادن خشم‌شان دلایل قانع‌کننده خود را دارند.

برخی از طعم غذایی که باید بخورند راضی نیستند و برخی به‌خاطر نخریدن اسباب‌بازی از دست مادر یا پدرشان عصبانی هستند. در میان تصاویر منتشر شده، ‌هر عکسی که بیشترین رأی را بیاورد برنده نهایی اخمو‌ترین بچه سال 2012 شناخته خواهد شد.





ایلانا در وب‌سایت خود می‌نویسد: برخی از عکس‌‌‌ها بسیار خنده‌دار هستند و حتی دلایل عصبانیت آنها نیز بسیار خنده‌دار است.

به‌طور مثال یکی از کودکان به این خاطر عصبانی شده که دلش می‌خواسته در اتاق خوابش حتماً چراغ‌خواب روشن باشد، اما مادرش با این کار مخالف بوده است.




 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها