کد خبر: ۹۰۹۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
باشگاه پرسپوليس به هيچ وجه حاضر نيست درباره ررزومه بازيكن جدیدش اطلاعات بدهد اما گفته مي شود اين بازيكن خارجي به اندازه آپيا مشهور نيست.

جام ورزشی؛ بعد از استفان آپيا كه آمدنش به پرسپوليس سر و صداي زيادي به پا كرده يك خارجي ديگر هم در راه تمرينات اين تيم است تا در صورت تاييد كادر فني از نيم فصل دوم در اختيار سرخ ها باشد.


باشگاه پرسپوليس به هيچ وجه حاضر نيست درباره ررزومه اين بازيكن اطلاعات بدهد اما گفته مي شود اين بازيكن خارجي به اندازه آپيا مشهور نيست.


تنها نكته اي كه رویانیان در مورد این بازیکن گفته این است: «غیر از ستفان آپیا یک بازیکن خارجی دیگر و یک هافبک چپ خوب هم از سوی ایجنت های دیگر به تیم معرفی شدند که باید عملکردشان از سوی کادرفنی بررسی شود تا یکی از آنها به تیم اضافه شود.»


در خصوص اين بازيكن گفته شده كه سابقه بازي  در ليگ برتر انگليس را دارد اما در خصوص پست بازي و مليتش هيچ حرفي زده نشده است.


گفته مي شود اين بازيكن هنوز قبول نكرده تست بدهد و رابطان او با باشگاه پرسپوليس براي اينكه او حاضر به تست دادن شود با او در حال رايزني هستند.

 

همچنین با توجه به اخباری مبنی بر حضور دکو هافبک سابق تیم ملی پرتغال در پرسپولیس این خبر از سوی مسئولان باشگاه تکذیب شد. ژوزه تمایلی برای جذب این بازیکن به دلیل سن بالایش نشان نداده‌ است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها