کد خبر: ۹۱۴۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
بر خلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب صورت گرفت/
اخیراً یکی از نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری بر خلاف تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم ورود زودهنگام به تبلیغات انتخاباتی جمعی را با عنوان مجمع کارگران راه اندازی کرده و جلساتی را نیز با آنها گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری و اتمام حجت ایشان با مسئولان برای پرهیز از ورود زودهنگام به انتخابات و برهم زدن آرامش سیاسی و در عین حال تاکید معظم‌له بر این نکته که تحریک احساسات مردم در جهت اختلاف خیانت است، برخی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، بی‌توجه به این هشدار رهبر معظم انقلاب وارد رقابت‌های انتخاباتی شده‌اند.

بنابراین گزارش برخی نامزدها با برگزاری جلسات سیاسی ،‌سفرهای استانی و راه‌اندازی ستادهای خبری در حال تبلیغات انتخاباتی هستند؛ ‌حتی یکی از نامزدهای احتمالی با راه‌اندازی مجمع کارگران و برگزاری جلساتی با این گروه درصدد تحریک احساست آنهاست؛ نکته‌ای که رهبری، سیاسیون را از آن نهی فرمودند.

بنابراین به نظر می‌رسد که مردم ولایتمدار ایران باتوجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در انتخاب خود شناخت کافی دارند و بصیرت‌‌شان را در قبال کسانی که هشدار رهبر انقلاب را نادیده گرفته‌اند،نشان می‌دهند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها