کد خبر: ۹۲۱۸۳
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
به گزراش گروه مطالعاتی فتنه موسسه راهبردی دیده‌بان، شادی صدر فمینیست، وکیل بهائیان و همجنس‌گرایان در مطلبی که در صفحه فیسبوک منتشر کرده است، رسانه‌های فتنه‌گران و به خصوص سایت ضدانقلابی کلمه که از پاریس به روز می‌شود را به عدم رعایت امانت‌ در انتشار مطالب و اخبارها متهم کرده است.

سایت کلمه جمله‌ای را از نامه زندانیان امنیتی زن حذف کرده است که به قول شادی صدر این جمله دلیل اصلی اعتصاب غذای این زندانیان بوده است. صدر معتقد است که گردانندگان رسانه‌های جریان فتنه عده‌ای متحجر و واپس‌گرا هستند که در انتشار اخبار مربوط به زنان دیدگاه‌های مردسالارانه را دخیل کرده و به بهانه مصلحت‌های متحجرانه بخشی از نامه زنان را منتشر نمی‌کنند. این در حالی است که سایت کلمه در متن خبر مدعی شده بود که متن کامل نامه را منتشر می‌کند.

جالب آن‌جاست که مسعود بهنود سلطنت‌طلب و همکار شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی ضمن انتشار کامنتی بر سانسورچی بودن گردانندگان سایت کلمه تاکید می‌کند.

دروغ‌گویی و سانسور رسانه‌های فتنه‌گر که پیش از این نیز بارها اثبات شده بود، این بار صدای هم‌قطارانشان را درآورده است و افرادی همچون شادی صدر سایت کلمه را به دلیل سانسور و ممیزی، به غیرقابل اعتماد بودن و خیانت در امانت متهم می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها