کد خبر: ۹۲۴۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
تیم ملی فوتسال کشورمان ساعت 17:30 به وقت ایران در مرحله یک هشتم نهايي جام جهانی فوتسال به مصاف تیم ملی کلمبیا رفت و در نيمه اول بازي با نتيجه صفر بر صفر به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملي پوشان فوتسال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال در بانکوک تایلند، به مصاف تیم ملی کلمبیا رفت.

این مسابقه از ساعت 17:30 به وقت ایران در بانکوک آغاز شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه دوم رقابت های جام جهانی با شکست تیم های پاناما و مراکش و تساوی مقابل اسپانیای قدرتمند با کسب 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر پس از اسپانیا در مکان دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم دوم گروه ششم رقابت ها یعنی کلمبیا رفته است.

گفتني است، کلمبیا در این گروه جزایر سلیمان را برده و از روسیه و گوآتمالا شکست خورده است.

بازي تا دقيقه 3 با نتيجه صفر بر صفر پيگيري مي شود.

توپ اصغر حسن زاده در دقيقه چهارم بازي به تيرک دروازه کلمبيا برخورد کرد و به بيرون رفت.

بازي در نيمه اول به طور کامل در دست ايران بود اما خوان لوزانو، دروازه بان با تجربه و آماده تيم ملي کلمبيا با واکنش هاي خود موقعيت هاي ملي پوشان ايران را گرفت و اجازه نداد شاگردان علي صانعي در نيمه اول به گل برسند.

تنها وقت استراحت نيمه اول را سرمربي تيم ملي کلمبيا درخواست کرد تا مربيان دو تيم نکات لازم را به شاگردان خود گوشزد کنند.

علي صانعي، سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان در نيمه اول تعويض هاي زيادي داشت و با تغيير سيستم و تاکتيک قصد داشت به گل برسد اما ملي پوشان ايران با توجه به فرصت هاي زيادي که به دست آوردند نتوانستند دروازه حريف را باز کنند.

تکنيک برتر ملي پوشان فوتسال ايران در نيمه اول کاملا مشهود بود و بازيکنان ما حريف را کاملا تحت فشار قرار دادند و موقعيت هاي زيادي را به دست آوردند اما درخشش دروازه بان کلمبيا مانع گلزني ملي پوشان کشورمان شد.

در لحظات پاياني نيمه اول ملي پوشان ما به شوت هاي از راه دور روي آوردند که ضربات سنگين محمد کشاورز و محمد طاهري هم نتوانست دروازه حريف را باز کند.

کلمبيا در نيمه اول چشم به ضد حمله داشت و موقعيت هايي هم به دست آورد اما مصطفي نظري دروازه بان تيم ملي کشورمان با عملکرد عالي خود مانع گلزني بازيکنان حريف شد.

نکته بسيار مهم در نيمه اول تشويق و حمايت بي امان ايرانيان حاضر در سالن مسابقات بود که در تمام لحظات بازي با حمايت خود به ملي پوشان کشورمان روحيه مي دادند.

در دقيقه 10 نيمه دوم گل اول اين بازي توسط يفري، جوانترين بازيکن کلمبيا که 20 سال سن دارد به ثمر رسيد.

طيبي در دقيقه 13 نيمه دوم به دليل خطا روي دروازه بان کلمبيا اخراج شد.

دومين گل کلمبيا در دقيقه 14 نيمه دوم براي اين تيم به دست آمد.

رهنما اولين گل را در دقيقه 15 بازي براي ايران به ثمر رساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها