کد خبر: ۹۲۴۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از توزیع چهار قلم لوازم خانگی ضروری در مناطق روستایی زلزله زده خبر داد.

به گزارش ایسنا "فیض الله محمدیان" در نشست مسئولان شهرستان اهر، خاطرنشان کرد: از سوی جمعیت هلال احمر به تعداد مورد نیاز چهار قلم لوازم خانگی شامل فرش ماشینی، یخچال، اجاق گاز و بخاری تهیه شده و هم اکنون در روستاهای دوپیق و دامن آباد به کلیه روستائیانی که ساخت اماکن مسکونی آنها به اتمام رسیده توزیع شده است.

وی افزود: با اتمام هر واحد مسکونی، این اقلام در بین کلیه روستائیان مناطق زلزله زده توزیع می‌شود.

محمدیان درباره توزیع مایحتاج ضروری و تداوم آن، گفت: خوشبختانه تدابیر لازم با حمایت سازمان جمعیت هلال احمر کشور و مسئولین استانی و محلی اندیشیده شده و اقلام مورد نیاز به مقدار لازم تأمین شده که به تدریج در اختیار ساکنان مناطق زلزله زده براساس برنامه زمان بندی قرار می‌گیرد.

وی، در خصوص کمک‌های مورد نیاز به این مناطق، افزود: خوشبختانه کمک‌های انسان دوستانه مردم نوع دوست همچنان ادامه دارد و کمک‌های این افراد با حضور خود و یا نماینده شان در روستاها توزیع می‌شود و هیچ محدودیتی در توزیع کمک‌های مردمی نداریم و با مشارکت سازمان جوانان هلال احمر این کمک ها در بین روستائیان زلزله زده توزیع می‌شود.

محمدیان با اشاره به کمکهای خارجی، گفت: تاکنون بالغ بر 60 فقره چادر معمولی از نوع چادرهای سفید هلال احمر کشورمان و برخی اقلام شامل قند، چای، آبمیوه و آب معدنی که ارسالی از جمهوری آذربایجان بوده در مناطق زلزله زده در کنار سایر کمک‌ها توزیع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها