کد خبر: ۹۳۲۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۱
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: پس از حذف تیم ملی از جام جهانی احساسات مردم جریحه دار شد و برخی ها باید پاسخگو باشند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حال حاضر مسابقات جام جهانی فوتسال در تایلند پیگیری می شود اما ملی پوشان کشورمان به دلیل باخت ناباورانه در مقابل تیم ملی کلمبیا از حضور در این رقابت ها حذف شد و در این  بین حسین شمس یکی از منتقدان اصلی عملکرد تیم ملی در این رقابت ها بود که طبق شنیده ها وی با دریافت پیامکی تهدید شد.

در این خصوص حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس ازصحبت های اخیر بنده در خصوص عملکرد تیم ملی و مطرح کردن انتقادات در خصوص برخی از افراد شب گذشته تماسی با بنده گرفته شد و پس از فحاشی با ارسال پیامکی مورد تهدید جانی قرار گرفتم و به همین دلیل پس از این اتفاق این خبر را در اختیار خبرگزاریها قرار دادم.

 شمس افزود: بنا به همین دلایل امروز شکایتی تنظیم کردیم و با حضور در آگاهی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

 وی تصریح کرد: در زمان فعالیتم در تیم ملی رئیس سابق ورزش اجازه تمدید قرار دادم را نداد و همین عامل باعث شد تا در حال حاضر فوتسال با کسب نتایج ضعیف از مسابقات جام جهانی حذف شود که این امر یکی از پیامدهای عدم حضور بنده در تیم ملی است.

*** آقایان باید انتقاد پذیر باشند!

 وی یاد آور شد: باز گو کردن این موارد حقیقت محض است به همین دلیل آقایان باید انتقاد پذیر باشند و به همین دلیل بنده  به جدیت این موضوع را پیگیری  می کنم.

 وی خاطر نشان کرد: در پی باخت و حذف تیم ملی احساسات مردم جریحه دار شده است به همین  دلیل افرادی که در این خصوص مقصر بودند باید پاسخگو باشند و به همین دلیل بنده در مصاحبه ها یم چندین بار اعتراض خود را اعلام کردم و امیدوارم تهدید جانی بنده تنها یک شوخی باشد و در غیر این صورت این موضوع را به طور کامل پیگیری می کنم.

وی یاد آور شد: صحبت بنده این است که در این برهه به دلیل اتفاقات پیش آمده برای فوتسال افراد انتقاد پذیر باشند و نباید با استفاده از پست و مقام خود با احساسات مردم بازی کنند.

 سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: افرادی که من را تهدید می کنند بدانند با این اقدامات نمی توانند جلوی مصاحبه ها و انتقادات من را بگیرند و اگر دامنه این تهدیدات افزایش پیدا کند بدون شک مصاحبه های من تندتر و انتقاداتم شدید تر خواهد شد و هرگز از صحنه نمی روم.


شمس ادامه داد:  بهترین قضاوت کنندگان مردم هستند، آنها در جریان همه اتفاقات بوده اند و نمی توان آنها را فریب داد.
 

وی گفت: از این پس هر اتفاق خاصی هم رخ دهد مقصر اصلی آن مسئولان سابق ورزش هستند و نمی توان منکر آن شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها