کد خبر: ۹۴۰۴۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با ۵۹۸:
اصلاح طلبان در انتخابات 88 آنها نشان دادند که وقتی نظام همه امکانات را برای آنها فراهم کرد و 17 ساعت صدا و سیما را در اختیارشان گذاشت آنها قدر نشناسی کردند و اردو کشی خیابانی کردند در صورتی که تریبون های مختلف داشتند. نظام همه امکانات را فراهم کرد، یک انتخاباتی برگزار شد اما به محض شکست، آنها شروع کردند همه نهاد های انقلاب را متهم کردن و از همه آنها عبور کردند و یک به اصطلاح مطالبه خیابانی را در دست گرفتند.
پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه 598 در بیان اینکه بحث انتخابات آزاد و سالم که ابتدا از سوی آقای هاشمی سپس از سوی اصلاح طلبان بویژه آقای محمد خاتمی بیان می شود، با چه هدفی دنبال می شود، ابراز داشت: بنظر بنده این یک رفتار نخ نما شده ای است که اصلاح طلبان از زمان انتخابات 88 شروع کرده اند، آن دغدغه ای هم که ما در مورد اصلاح طلبان داریم این حرف ها آنرا اثبات می کند.



وی افزود: ما حرفی که با اصلاح طلبان داریم اینست که فضای کشور برای حضور همه طیف های مختلف داخل نظام فراهم است اما در رابطه با اصلاح طلبان ما معتقدیم که آنها باید تضمین لازم سیاسی را بدهند، چرا که یک تجربه تلخی از آنها داریم.

نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان در انتخابات 88 آنها نشان دادند که وقتی نظام همه امکانات را برای آنها فراهم کرد و 17 ساعت صدا و سیما را در اختیارشان  گذاشت آنها قدر نشناسی کردند و اردو کشی خیابانی کردند در صورتی که تریبون های مختلف داشتند. نظام همه امکانات را فراهم کرد، یک انتخاباتی برگزار شد اما به محض شکست، آنها شروع کردند همه نهاد های انقلاب را متهم کردن و از همه آنها عبور کردند و یک به اصطلاح مطالبه خیابانی را در دست گرفتند.

ایشان همچنین در خصوص اینکه چه تضمینی وجود دارد که دوباره این رفتار تکرار نشود افزودند: ما معتقدیم آنها حتما باید اعلام برائت از عناصر فتنه کنند و توبه از رفتار گذشته داشته باشند و اعلام کنند که ما مبتنی بر رفتار گذشته عمل نخواهیم کرد و من معتقدم این کار را نخواهند کرد، چرا که با این اعلام بدنه قلیل اجتماعی شان فرو می ریزد و آنها می خواهند بدون پرداخت هزینه وارد عرصه سیاسی کشور شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۴۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
بدنه قلیل اجتماعی؟!!
پاسخ
بوق ممتد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۱
۲
۰
1- اگر بعضی وقت ها روزنامه ها و سایت های اصلاحطلب را بخوانید متوجه می شوید که اصلاحطلبان اقدامات بسیار گسترده ای را برای انتخابات 92 در نظر دارند.
2- اگر برخی رسانه های دیگر را نیز بخوانید می فهمید که ساکتین فتنه نیز با قدرت وارد میدان شده اند.
3- وقتی رسانه های پایداری و حزب الله را می خوانی میفهمید که آنها مشغول دعوا با احمدی نژاد و دلار و بازیگر لخت و امثال آن هستند.
نتیجه:
1- چون حزب الله فتنه 88 رو فراموش کرد و عاملین و ساکتین اون رو بیخیال شد (و از داخل به جون هم افتادند)، اونها اونقدر پر رو شدند که با ادعا به جان ما بیفتند.
2- مردم در 9دی به ما نشان دادند که به دنبال چه هستند اما رسانه های حزب الله به دنبال بازیگر لخت و دلال دلار و فوتبالیست بیسارند.
3- پایداری پایدار نماند.
رهیافت:
1- زنده کردن فتنه 88 و مواخذه کردن عوامل و ساکتین آن به همراه یاد آوری اغتشاشات و خون ریزی فتنه گران (30شهید بسیجی و مردمی) و عبرت گیری از آن برای انتخابات آینده
2- زنده نگه داشتن 9دی و مطالبات مردم در آن یوم الله بزرگ و سرنوشت ساز.
3- پرهیز از اختلافات داخلی و حمایت از یکدیگر در رسانه ها
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها