کد خبر: ۹۴۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
بیانیه شماره یک متحصنین مسجد اعظم قم:
آخرین حلقه خیانت فتنه گران، فتنه ناکام 25 بهمن بود که پس از راهپیمایی ده ها میلیونی ملت بزرگ ایران و در شرایطی که ملت های منطقه عمود خیمه آمریکا و اسرائیل را نشانه رفته اند با حمایت مستقیم شیطان بزرگ در خیابان های تهران رقم خورد.
به گزارش پایگاه 598، در پی اغتشاشگری جمعی از عناصر فتنه با تحریک سران فتنه در روز 25 بهمن در تهران که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدای از نیروهای بسیجی و حزب الله گردید، جمعی از طلاب ، فضلا و دانشجویان شهر قم طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات موهن سران فتنه در روز 25 بهمن، خواهان دستگیری سران فتنه و محاکمه آنان شدند.
 
این گروه در این بیانیه اعلام کردند امشب راس ساعت 21 در شبستان مسجد اعظم تحصن خواهند کرد.


بیانیه شماره یک متحصنین مسجد اعظم قم

بیش از یک سال از فتنه 88 می گذرد فتنه ای که در سایه سکوت خواص بی بصیرت و با پشتوانه ی استکبار به سرکردگی آمریکا و انگلیس شکل گرفت و به حیثیت انقلاب اسلامی و اعتبار آن آسیب وارد ساخت. متاسفانه با این که ملت ایران در راهپیمایی های عظیم خود در 9 دی و 22 بهمن سال های گذشته و جاری از مسوولان قضایی خواهان دستگیری سران فتنه شده اند، تا کنون هیچ اقدامی در این جهت صورت نگرفته است. این خائنان به دین و ملت در این مدت طولانی نه تنها متنبه نشده بلکه دائما با همکاری شیطان بزرگ و ضد انقلاب خارج و داخل به دسیسه و توطئه مشغول بوده اند.

آخرین حلقه خیانت فتنه گران، فتنه ناکام 25 بهمن بود که پس از راهپیمایی ده ها میلیونی ملت بزرگ ایران و در شرایطی که ملت های منطقه عمود خیمه آمریکا و اسرائیل را نشانه رفته اند با حمایت مستقیم شیطان بزرگ در خیابان های تهران رقم خورد.

این فتنه که به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان بسیجی انقلاب منجر شد، دریای صبر ملت را در سراسر کشور به خروش آورد.

ما طلاب، فضلا و دانشجویان نیز از امشب 26 بهمنم اه 1389 راس ساعت 21 در پایگاه انقلاب و اسلام، مسجد اعظم قم تحصن کرده و از مسئولان محترم قضایی می خواهیم هرچه زودتر این عناصر خود فروخته را دستگیر و به اشد مجازات برسانند.

طلاب، فضلا و دانشجویان شهر مقدس قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
در ضمن این اتفاقات که از سران فتنه بروز میکند نشانه این است آقای صادق لاریجانی (قوه قضائیه )همان ..... دیگریست . که فتنه گران به ایشان دل بسته اند و تکه گاه فتنه گران شده اند
پاسخ
ناشناس
HONG KONG
۰۲:۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
اگه درياي خروشان ملت همون سانديس خوران كه با 100 تا اتوبوس(كه فيلماش تو يوتيوب هست) اومدن اونجا باشه بذار بخوروشن...
بابا آبو بريزيد همونجايي كه ميسوزه...
ضمنا عكسه اين جوان هم همه جا هست... اصلا شبيه بسيجيا نيست . شايد لحظه ي آخر به عضويت در اومدن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها