کد خبر: ۹۴۷۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
بینا- رییس اتحادیه طلا و جواهر کشوری با اشاره به اینکه قیمت سکه بر اساس نرخ ارز محاسبه می شود، گفت: نوسان قیمتی چندانی تا روز چهارشنبه در بازار طلا نخواهیم داشت.
به گزارش بینا، محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه قیمت سکه و ارز منطبق بر یکدیگر هستند، به پانا اظهار کرد: قیمت طلا و سکه حبابی نسیت و بر اساس نرخ ارز محاسبه می شود به همین دلیل قیمت آن در حال کاهش است.
وی ادامه داد: طلای جهانی امروز رشد داشت در نتیجه افت نرخ دلار در بازار داخلی نتوانست موجب کاهش قیمت طلا در بازار داخلی شود؛ از طرفی هر دلار آمریکا امروز تنها 40 تومان کاهش داشت در حالی که هر اونس طلا 9 دلار رشد داشته است.
کشتی آرای با اشاره به اینکه روند قیمت طلا در روزهای آتی عادی خواهد بود گفت: تا چهارشنبه نوسان خواصی در قیمت ها نخواهیم داشت اما روز چهارشنبه آمارهای اقتصادی آمریکا اعلام می شود که می تواند قیمت جهانی طلا را با نوسان همراه کند.
رییس اتحادیه طلا و جواهر کشوری گفت: از روز چهارشنبه بازار تهران تعطیل خواهد شد که نوسان‌های داخلی را به حداقل می رساند در نتیجه بازار داخلی ارز و طلا تا اواخر هفته آتی بدون نوسان باقی خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها