کد خبر: ۹۴۷۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و مردم‌یاری سپاه وارد مناطق زلزله‌زده ارسباران شد.

به گزارش فارس، سرلشگر محمدعلی جعفری که به منظور افتتاح بیش از 700 واحد مسکونی و 7 هزار واحد چند منظوره ساخته شده توسط سپاه به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، صبح امروز با حضور در روستای زلزله‌زده شهرک «پایین» از توابع شهرستان هریس از نزدیک در جریان روند بازسازی این روستا قرار گرفت.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه عاشورا ساخت دو هزار واحد مسکونی در روستاهای زلزله‌زده شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان را تعهد کرده که امروز 700 واحد مسکونی با حضور فرمانده کل سپاه به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اکبر پورجمشیدیان ادامه داد: ساخت این واحدها با مدیریت قرارگاه بازسازی شهید شفیع‌زاده و مشارکت و همکاری سپاه استان‌های اردبیل، زنجان، مازندران، قم، اصفهان و کرمانشاه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود حداقل یک‌هزار واحد از اماکن مسکونی زلزله‌زدگان نیز حداکثر تا 20 آذرماه به زلزله‌زدگان واگذار شود، اظهار کرد: 300 واحد مسکونی دیگر که بیشتر ساکنان فصلی هستند در سال 92 تحویل می‌شود.

این مسئول با اشاره به تخریب 12 هزار واحد دامی مناطق زلزله‌زده ارسباران اظهار کرد: ساخت بیش از 7 هزار واحد دامی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده بود که با تلاش شبانه‌روزی 7 هزار واحد چند منظوره (نگهداری دامی، انبارداری و اسکان اضطراری) امروز با حضور فرمانده کل سپاه به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها