کد خبر: ۹۵۱۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
با تمام احترامی که برایش قائلم بايد بگويم رضا غياثي سواد لازم در داوری را ندارد و به خاطر همین برخورد تندی با داوران کشورمان دارد

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- درگيري‌هاي رسانه‌اي خداداد افشاريان با مسئولان داوري كشور از اتفاقات پرحاشيه روزهاي اخير بود. بحث‌هاي تند اين داور بازنشسته با رئيس كميته داوران در برنامه 90 تا آنجا پيش رفت كه افشاريان حتي اتهام همكاري با تيم‌هاي ليگ برتري را هم درباره حسين عسگري مطرح كرد.

البته در فضاي داوري ايران حرف‌وحديث در مورد خود افشاريان هم كم نيست. با اين وجود وي در ادامه انتقاداتش عسگري را به بي‌صداقتي متهم مي‌كند و رضا غياثي را بي‌سواد مي‌داند.

اين کارشناس داوری درباره اختلاف بین کمیته داوران و دپارتمان داوري مي‌گويد: «همه افرادی که در داوری کشورمان مسئولیت دارند از عدالت به دور هستند و من به عنوان زیرمجموعه داوری باید حقایق را بگویم.» افشاریان ادامه مي‌دهد: «من تمام مسائل پشت پرده داوری را در یک جلسه به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفتم اما وی اقدامی در جهت بهبود داوری انجام نداد.»

افشاريان معتقد است رئیس کمیته داوران صداقت لازم را ندارد: «حسین عسگری و افراد زیرمجموعه او دروغگو هستند و تیم دپارتمان داوری عدالت‌محور نیست. تا جايي كه یک داور که فقط در لیگ کشور قضاوت کرده و تجربه لازم را ندارد بیشتر از من که داور بین‌المللی هستم در بازی‌های لیگ برتر نظارت کرده است.»

اين داور ياسوجي ادامه مي‌دهد: «مدیران داوری تمایل ندارند که چالش‌ها و مشکلات داوری از بین برود و باعث از بین رفتن استعداد داوران جوان هم شده‌اند. من تا وقتی که روسای داوری رفتارشان را اصلاح نکنند حاضر نیستم که نظارت داوری را بر عهده بگیریم. شک نکنید که اگر این اختلافات ادامه داشته باشد داوری کشورمان متضرر خواهد شد.»

وی در مورد رفتارهاي غياثي و برخوردهاي رسانه‌اي او هم مي‌گويد: «با تمام احترامی که برایش قائلم بايد بگويم رضا غياثي سواد لازم در داوری را ندارد و به خاطر همین برخورد تندی با داوران کشورمان دارد.»

افشاریان در خصوص کناره گرفتن مظفری از قضاوت در لیگ برتر خاطرنشان مي‌كند: «به نظر نمی‌رسد که وی از قضاوت کردن دست بکشد زيرا اين داور کشورمان تحت فشار بوده و آرامش لازم را نداشته که خداحافظی‌اش از داوری را مطرح کرده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها