کد خبر: ۹۵۵۲۰
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۰۵ آذر ۱۳۹۱
به گزارش گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان، یکی از رسانه های وابسته به دراویش گنابادی که یکی از داعیه داران حقوق بشر می باشد، این بار هم  مطلبی را با عنوان «ادامه اعتصاب غذای نسرین ستوده و افزایش نگرانی ها» منتشر کردند، این در حالی است که بارها و بارها شاهد نقض حقوق شهروندی این فرقه انحرافی بوده ایم.

دراویش و ستوده


و در ادامه افزودند، رضا خندان، همسر این زندانی سیاسی در صفحه فیس بوک خود نوشته است: حسابی لاغر شده و وزن‌اش به ۴۳ کیلو رسیده است. پیغام دوستان و بزرگواران را تا آنجا که می‌شد به او رساندیم. فکر می‌کردم بشود با این چیزها او را برای شکستن اعتصاب غذا متقاعد کرد. او گفت اگر من اعتصاب غذا نمی‌کردم اینها برای خانواده‌ی من نقشه‌ها داشتند. پرونده‌سازی برای یک بچه‌ی ۱۲ ساله آن هم به خاطر مادرش را هیچ جور نمی‌تواند هضم کن.

بر اساس این گزارش نسرین ستوده در پاسخ به این پرسش که تا کی اعتصاب‌ات را ادامه خواهی داد؟ گفته است که "اعتصابم نامحدوده … میدونی نامحدود یعنی چی؟” گفتم: "نه … نمیدونم”


اشاره.دیده بان: ستوده ضمن قبول وکالت محکومان امنیتی در اغتشاشات و آشوب‌های سال 88 حضور و نقش فعالی داشت. وی یکی از اعضای گروه مادران عزادار پارک لاله بود و نقش وصل کردن اعضای کمپین گسترش فحشا را به این گروه بر عهده داشت.
ستوده پس از دستگیری طبق شگرد پیش و پا افتاده‌ منافقین دست به یک انتحار اخلاقی می‌زند و طی یک سناریو از یکی از ماموران زندان درخواست عمل منافی عفت می‌نماید و در همانجا وی را تهدید می‌نماید که در صورت عدم اجابت خواسته‌اش، ادعا خواهد کرد که کارمند زندان قصد تجاوز به وی را داشته‌است. که این توطئه شوم و منافقانه ستوده به دلیل وجود دوربین‌های مدار بسته در محل، خنثی شده و وی به خواهش و التماس می‌افتد تا مسئولان قضایی این موضوع را به فراموشی بسپرند. گفتنی است که این سناریوی کثیف پیش از این نیز توسط علی‌اکبر موسوی خوئینی(جاسوس سازمان سیا و موساد) نیز تکرار شده بود که باعث رسوایی وی می‌شود.

نسرین ستوده که مدتی است در اعتصاب غذایی به سر می برد، دلیل جالبی را برای اعتصاب غذایی خود آورد: «اگر من اعتصاب غذا نمی‌کردم اینها برای خانواده‌ی من نقشه‌ها داشتند. پرونده‌سازی برای یک بچه‌ی ۱۲ ساله آن هم به خاطر مادرش را هیچ جور نمی‌تواند هضم کن»..!؟

 دیده بان: دراویش گنابادی، که سعی بر تشویش اذهان عمومی و نشان دادن فضای غبارآلود را در درون کشور دارند، تلاش می کنند تا شانه به شانه ی اربابان ظالم  خود (انگلیس و فرانسه) در صف اول مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرند، تا شاید تکه استخوانی را از سوی اربابان خود برای حفظ منافع و ترمیم تشکیلات بحران دیده شان دریافت نمایند!

 

منبع: دبیر گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها