کد خبر: ۹۵۸۳۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۶     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۱۰ نکته درباره راهبردهای سیاسی اکبر هاشمی:
هشت سال ریاست مجلس، هشت سال ریاست جمهوری، حضور در انتخابات مجلس ششم، ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجلس تشخیص مصلحت، حضور در انتخابات ریاست جمهوری نهم، موضع‌گیری‌های پس از انتخابات دهم و الخ نشان می‌دهد که جناب آقای هاشمی علاقه فراوانی به کسب کرسی‌های قدرت دارند. علاقه‌ای که با گذشت 78سال از عمر ایشان همچنان جوان و پر غلیان مانده است.
سرویس سیاسی پایگاه 598 / 1- نباید فراموش کرد که حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، سیاست را از اوایل دهه 40 به طور جدی دنبال می‌کرده و با حضور پررنگ در فعالیت‌های سیاسی و حضور در کنار افراد، احزاب و طیف های گوناگونِ دنیای سیاست، نوعی زبردستی و خبرگی را در این زمینه بدست آورده است. سال های 40 تا 70 اوج مبارزات و فعالیت‌های هاشمی است. از مبارزه با رژیم سفاک شاه تا دفاع دربرابر صدام جنایتکار، از مبارزه با گروه‌های حامی شوروی (کومونیست‌ها) تا حامیان آمریکا (لیبرال‌ها) از مبارزه با حجتیه‌ای‌ها تا مجاهدین (منافقین) و همچنین درگیری با جدایی‌طلبان و ... که در تمامی این مبارزات به لطف حضور در کنار امام راحل (ره) و دیگر بزرگان انقلاب، مجاهدت هایش به ثمر نشسته و همواره در جبهه پیروز و ظفرمند قرار داشته است.

2- هشت سال ریاست مجلس، هشت سال ریاست جمهوری، حضور در انتخابات مجلس ششم، ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجلس تشخیص مصلحت، حضور در انتخابات ریاست جمهوری نهم، موضع‌گیری‌های پس از انتخابات دهم و قص علی هذا، نشان می‌دهد که جناب آقای هاشمی علاقه فراوانی به کسب کرسی‌های قدرت دارند. علاقه‌ای که با گذشت 78سال از عمر ایشان همچنان جوان و پر غلَیان مانده است.

3- اصلاح‌طلبان، خواه از نوع تند رو (سران فتنه) و خواه از نوع معتدل؛ اصول‌گرایان خواه از نوع محافظه کار و خواه از نوع معتدل؛ فرقی برای جناب آقای هاشمی ندارند. تاریخ نشان داده که هرکجا که کسب پیروزی و قدرت اقتضاء کند ایشان با هرگروه و حزبی هم‌پیمان و هم‌رای می‌شوند. پس بیراهه نیست اگر امروز تعبیر کنیم که دو طیف اصلاح‌طلب و ساکتین فتنه همچون "دو چوب" خیمه شب‌بازی در دستان جناب آقای هاشمی، برای کسب قدرت هستند.

4- در بخشی از تفکرات چندنفر از اعضای کابینه دولت، کژی‌هایی وجود داشت که توسط دلسوزان انقلاب نسبت به آن هشدارهایی داده شد. اما به ناگاه رسانه های وابسته به فتنه‌گران و ساکتین فتنه دست بکار شدند و با غوغا آفرینی و شکستن رکورد آمار تولید خبر و تحلیل درباره یک موضوع، آنچه که خود "خطر جریان انحرافی" نام‌گذاری کرده را بر فضای رسانه‌ای کشور تحمیل نمودند که از این کار 3هدف عمده را دنبال می‌کردند. 1) به حاشیه بردن و فراموش کردن خائنین فتنه88 و ساکتین آن 2) حمله به دولت و تضعیف آن  3) برنامه‌ریزی برای انتخابات یازدهم(92).

5- در فضای سیاسی امروز 2 طیف با تابلو "ایست" مواجه شده‌اند. یکی اصلاح طلبانِ فتنه‌گر که با توجه به عمل‌کردشان پس از انتخابات دهم، مورد نفرت مردم قرار گرفته‌اند (نمونه ای از آن را در 9 دی 88 دیدیم) و دیگری گروهی که از آن به "جریان انحرافی" تعبیر می‌شود که با توجه به جنگ روانی شدیدی که ساکتین به راه انداخته‌اند (و البته بازی خوردن برخی اصول‌گرایان واقعی در این عرصه) نوعی احساس خطر از قدرت گرفتن این افراد در جامعه وجود دارد.

6- به نظر می رسد سیاست جناب آقای هاشمی برای انتخابات آینده را بتوان در یک ضرب المثل ایرانی جستجو کرد! "به مرگ تهدید کن تا به تب راضی بشوند". حضور آقای "مشایی" و "خاتمی" در کرسی ریاست جمهوری یازدهم همان "مرگی" است که باید مردم را به وسیله‌ی آن ترساند تا بتوان آن‌ها را به سمت افرادی خاص سوق داد.


7- با آنکه خاتمی بارها به شفافیت اعلام کرده که در عرصه انتخابات حضور پیدا نمی‌کند و از طرف دیگر آنکه اصلا امکان حضورش وجود ندارد (رد صلاحیت) و اگر هم بشود با نفرتی که دربین مردم از او هست، رایی کمتر از رای کروبی در انتخابات 88 را کسب می‌کند، اما بخشی از رسانه های "وابسته" هر روز بر طبل کاندیداتوری او می‌کوبند و از آرای 25 ملیونی حرف می‌زنند. این بخشی از آن مرگ است که برای فرار از آن باید به دامن تب پناه برد. یعنی ائتلاف و انتخاب کسی که بتواند علاوه بر آراء اصول‌گرایان بخشی از اصلاح‌طلبان را نیز به خود جذب کند. از قضا جناب "تب" از ساکتین فتنه و دوستان جناب آقای هاشمی نیز هستند.

8- مشایی نیز به علت وجود برخی حواشی در بین مردم، جایگاه اجتماعی چندانی ندارند و از سوی دیگر برخی گمانه زنی‌ها از رد صلاحیت ایشان خبر می‌دهد اما با همه این احوال خود او نیز تاکید کرده که برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارند. اما بخش دیگری از همان رسانه های "وابسته" مدام از خطر حضور آقای مشایی در انتخابات دَم می‌زنند و با بیان نظرسنجی‌هایی مجعول و مجهول، آرایی نجومی برای ایشان متصور شده اند. این بخش دیگری از همان مرگ است که باید از آن فرار کرد و به جناب "تب" راضی شد. یعنی ائتلاف و انتخاب کسی که درست است از ساکتین بوده و درست است که از حامیان جناب هاشمی است اما در مقابل "جریان انحرافی" مقاومت می‌کند.

9- رسانه‌های "وابسته" که طیفی از آن‌ها حامی فتنه و طیف دیگر ساکت فتنه بودند تلاش دارند تا مردم را به مرگ که همان "توهم انتخاب شدن مشایی و خاتمی" است تهدید کنند و افکار عمومی تحت این فشار به دنبال راه فراری باشند و جناب "تب" که خود را هم وارد دعواهای سیاسی نکرده و بیشتر ژست یک جنتلمن را گرفته است، همان منجی است، کسی که سرسخت‌ترین مخالف "انحراف" و بزرگترین مانع و رقیب برای "فتنه" است. پس جریان‌های انقلابی نیز اگر خواستار بقای انقلاب و گفتمان اصول‌گرایی هستند، باید کمی نرمش نشان دهند و بر سر حضور جناب "تب" ائتلاف کنند تا با یک رای مناسب بر رقیبان جدی!! خود (که هر کدام 30 ملیون رای دارند) پیروز شود.

10- مردم ایران از روستا‌ها و شهرهای کوچک تا شهر‌های بزرگ و کلان شهرها، از جنوب شهر تا شمال آن ثابت کرده‌اند که حامی انقلاب و گفتمان انقلاب هستند. مردم در انتخابات مجلس هفتم و هشتم و نهم، ریاست جمهوری 84 و88 و... نشان دادند که دربرابر هرکسی که از خط امام (ره) و رهبری فاصله بگیرد و آرمان‌های انقلاب را به محاق ببرد، مقاومت می‌کنند و او را شکست می‌دهند حتی اگر آن فرد جناب آقای هاشمی با نیم قرن سابقه مبارزه و سیاست مداری باشد. تجربه 2 دهه شکست اراده سیاسیونِ جدای از خط رهبر نشان می‌دهد که این بار نیز از "دو چوب" خیمه شب بازی کاری بر نیاید و راهبرد "به مرگ تهدید کن تا به تب راضی شوند" تنها در حد تیتر روزنامه و سایت‌ها باقی بماند و آنچه از صندوق رای بیرون می‌آید که خوشایند جناب آقای هاشمی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
green boy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۵۱
۵۹
خوشحالم که باز اسم خاتمیه کبیر ، لرزه به تنتون انداخته.

598 قبلا گفتم،بازم میگم " ننگت باد "
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
خاتمی اصغر صغری است. کبیر چیه عمو جون
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
از پسر سبز پوش انتظاری نیست که گرفتار وعده امویان زمانه شده,لکن تعجب از ما و بعضی بزرگان ماست که 3ساله گرفتار بازی این هاشمیون شدیم و سرباز فداکار ولایت (احمدی نژاد و یارانش )را به حیله های فریبنده وعوامانه مثل انحراف و... فروختیم در حالیکه کلام مولایمان را به دقت نخواندیم و گرفتار این توطئه شدیم .شرمنده ایم که عقلمان به چشممان رسید همانند کوفیان.
علی
UNITED KINGDOM
۱۸:۱۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
خاتمی خیلی کوچلوست . حجاریان او را روی انگشت کوچکش میچرخاند.
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
خاتمی فقط و فقط نقش مترسک فتنه را برای بازی هولناک هاشمی بازی می کند. اما به خاطر بسپاریبد که این فقط یک بازی است که ژانر وحشت دارد. اما در نهایت بازی است
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
راست میگه ننگت باد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
پسر سبز خودت رو با لجن رنگ کردی یا این که ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۵
۱۰
اضافه شود انچه برون اید که خوشایند دیگریست نه هاشمی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۳
خیلی باحال بود. مخصوصا عکس تیتر خبر. اصل این عکس رو هم می زاشتید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
راس میگی
منم تا حالا هاشمی رو این شکلی ندیدم.
خیلی بانمک و بخوری شده
اااااااااااا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۳
۷
بی سوادا این درسته: غلیان!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۹
۸
این هاشمی اونقدر هم که میگید زرنگ نیست. دیگه پیر شده .... هم در پیری خیلی خوب کار نمی کنند.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
پیامبر (ص) می فرمایند: انسان وقتی پیر میشود به دنیا حریص تر می شود
بابک
UNITED STATES
۱۱:۵۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۸
۱
کاش کمی مصداقی تر حرف میزدید.
ساکتین؟ رسانه های وابسته؟ آقای تب؟
نترسید اگه دوباره فیلترتون کردند من خودم یه فیلتر شکن بهتون هدیه می دم.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
کاری به درستی یا غلط بودنش ندارم. اما تو ادبیات سیاسی این حزب اللهی ها؛
ساکتین فتنه: قالیباف-باهنر- ... - رضایی
وابسته: دو حالت دارد 1-وابسته به آمریکا 2-وابسته به آقای هاشمی (که هم شال اصلاح طلب می شود و هم شامل اصولگرا)
آقای تب: 598 خودت جواب بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۶
۱۶
JALILI for ever
my vote JALILI
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۱۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۹
۱۵
مکتبی، مردمی
جلیلی، جلیلی
پاسخ
عبيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۲۶
۱۲
من فكر مي كنم نظر مردم نسبت به خاتمي و مشايي دقيقا برعكس حرف هاي شماست يعني شما نظر مردم رو 180درجه برعكس كرده و نوشته ايد اسم خاتمي بدجوري تنتونو داره مي لرزونه اگه خاتمي و مشايي جايگاهي در بين مردم نداشتند نيازي به اين مقاله و تحليل و بررسي نبود.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
عبید جان یک مقایسه زشت کردی و مشائی که یک متفکر مظلوم و بی ریای تمدن اسلامی رو با خاتمی که متعهد به تمدن غرب است کنار هم گذاشتی.اشتباه کردی عزیز.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۱۲
۱
هنوز مونده تا بفهمیم با سیاست تغییر سیبل از سمت فتنه گران به سمت احمدی نژاد و اطرافیانش چه رو دستی از این کهنه سیاست مدار خوردیم که خواص اصولگرا و حتی خیلی از حزب اللهی هامون هم گرفتار این مکر شدند و جالب اینجاست که هنوز هم نفهمیدند که چه رو دستی خوردند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
به امید پیروزی فرزند ایران در انتخابات یازدهم
محمد جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۸
۴
مقاله ی خیلی خوبی بود ولی اوایل کلام یکم زیاده روی شده بود ونا عادلانه نتیجه گیری کرده بود و یه مقدار نسبت به آقای هاشمی بی ادبانه بود ما ولایی ها باید مانند رهبرمون در کمال احترام و ادب طرف مقابل افکار و اهدافمون رو نقد کنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۱۲
۸
آیت الله موسوی خویینی ها با تاکید بر اینکه نباید به هر قیمتی در انتخابات شرکت کرد، به مساله اعلام برائت از فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: ما خودمان آقای موسوی را به عنوان کاندیدا معرفی کردیم، و او مدعی است رایش را خورده‌اند و هنوز تکلیف این مساله روشن نشده است. چون یک طرف دعوا را بر کرسی نشانده‌اند وطرف دیگر را در خانه‌اش زندانی کرده‌اند، حالا ما از او برائت بجوییم تا بتوانیم در انتخابات شرکت کنیم و آنان همین داستان را دوباره تکرار کنند. کدام عقل سیاسی به ما اجازه این کار را می‌دهد؟ دین هم به ما چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. بالاخره آقای موسوی که تنها نیامد. من گفتم، شما گفتید، دیگران گفتند و خودش هم احساس وظیفه کرد و آمد، همین طور جناب آقای کروبی. آن وقت بگوئیم ما به ایشان ربطی نداریم.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
lاین یک مغالطه است ,مگر اعلام برائت کلی کردن از فتنه و آشوبگر یک طرفه به قاضی رفتن است.این آقایان حتی این کارراهم نکردند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۰۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
مشکل همیجاست که هنوز هم به دروغ میگویند در انتخابات تقلب شده
و این آغاز فتنه است که باید برائت جسته شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۶
۵
معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی با انتقاد از کسانی که برای ظهور امام زمان وقت تعیین مي‌کنند، آنها را دکاندار نامید و گفت: مدیریت کشور را به این وضع کشانده‌اند و آن را به گردن امام زمان «عج» مي‌اندازند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
به نظر من موسسه امام خمینی هم از همین دسته افرادی هستن که محمد گفته توی کامنت
ناشناس
FRANCE
۱۷:۵۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۱۳
۵
من با محمد موافقم.
ما داشتیم پدر فتنه و فتنه گر و ساکت فتنه رو در می اوردیم. یهو نفهمیدیم چی شد. بخودمون اومدیم دیدیم سیبل عوض شده. مد شده که احمدی نژاد رو بزنی. انگار هرکی بیشتر به دولت فحش می داد بیشتر مقرب درگاه خدا می شد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۴۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱
خب شما خیلی احمق تشریف دارین که فحش میدین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۲۲
۶
منجی کشور هاشمیه حالا شما هرچی میخاید بگید
بجز هاشمی هیچکس نمیتونه کشورو از این وضع نجات بده و این شعارهایی که اینجا بعضی ها نوشتن همون شعارهای سال 84 و 88 هستش که فقط اسامی عوض شده البته بلا به نسبت آقای جلیلی. ولی ایشون کلا در سیاست خارجه مهارت دارن و مشکلات کشور در تخصص ایشون نیست.
هموطنان عزیز شما را به خدا قسم به امام حسین قسم خود را از شعارگرایی نجات دهید و احساسات و توهمات را کنار بگذارید و انتخابی کنید که چند سال دیگر شرمنده نشوید.انتخابی که شایسته اسلام و ایران باشه و آینده ای روشن برای کشور ترسیم کنه.
598 نامردی اگه تایید نکنی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
اینی که میگی منجی کشور هاشمیه "این خودش شعاره !!
هاشمی با اقتصاد توسعه محور و بعبارتی اقتصاد سرمایه داری که مدل اقتصاد غربه" هرگز نمیتونه کشورو نجات بده
اگه این نسخه شفا بخش بود"غربیها با این مدل اقتصادی اینطور به بن بست نمی رسیدن
در ثانی مثل اینکه فراموش کردی هاشمی هنوز هم در برابر فتنه آمریکایی انگلیسی اسرائیلی سال 88 سکوت کرده و حتی حاظر نیست یک بار هم تعبیر به فتنه کنه !!
و اینکه فراموش کردی هاشمی از کسانی بود که تو انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نسبت به سلامت انتخابات تشکیک کرد در حالیکه شورای نگهبان و رهبری صحت اون انتخاباتو تایید کردن
و اینکه اصولا زمانی صحت انتخابات مورد تایید هاشمی هست که از صندوقهای رای نامزد مطلوب ایشون خارج بشه !!
میدونی شعار توسعه اقتصادی هاشمی با شعار رهبری که پیشرفت و عدالته زمین تا آسمون فرق میکنه !!
کسی که در رفتار و گفتارش نسبت به دفاع از ولایت فقیه و اطاعت از رهبری دچار تناقضه هرگز نمیتونه منجی ایران اسلامی باشه
منجی این کشور فقط و فقط و فقط رهبری هستن ما هر افتخار و عزت و پیشرفتی که بدست آوردیم بواسطه رهنودها و ایستادگی ها و از خودگذشتگی ها و صلایت و اقتدار بی نظیر ایشون بوده و صد البته با یاری سربازان مخلص ایشون
اگه مملکت دست بعضیا بود" بخاطر حب جاه و مقام و ملاحظه زن و فرزند و اطرافیان معلوم نبود چه بلایی سر این انقلاب میومد !!
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۶
این همون تحلیلی بود که از 598 و رجا و سایر اصولگرایان سال ها پیش از این انتظار داشتیم و نشد به واقع بازی خوردن اصولگرایان مسئله ای تعجب بر انگیز بود و البته مهارت آقای هاشمی در سواستفاده از نقطه ضعف حزب الله و اصولگرایان قابل تحسین بود و آن تند روی آن هاست
درود بر احمدی نژاد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۴۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱
درود بر خاتمی
علی
FRANCE
۰۳:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
۱۵
۸
متاسفم براتون که با ضد انقلاب و بیگانه در یک صف وایسادید تا یار همیشگی و دیرینه امام و رهبری رو زیر سوال ببرید! پیشنهاد میکنم به جای این دروغها به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد هاشمی مراجعه کنید و مقابل نظرات رهبری خود را قرار ندهید!
پاسخ
فراری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
۲۲
۱۰
درود بر سه سید فاطمی خمینی خامنه ای خاتمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
این خاتمی شما چرا با جرج سوروس صهیونیست(از طراحان انقلابهای مخملی) ملاقات کرد؟؟
لابد در راستای اهداف والای امام خمینی و امام خامنه ای بود !!
این خاتمی شما چرا مورد تایید غربه ؟؟
لابد بخاطر طی طریق در راه آرمانهای انقلابی امام خمینی و امام خامنه ایه !!
این خاتمی شما چرا از فتنه سبز که مورد حمایت آمریکا و انگلیس و اسرائیله دفاع کرد ؟؟
یحتمل فتنه سبز در مسیر ارزشهای اسلام و انقلاب به رهبری امام خمینی و امام خامنه ای قدم بر میداشت !!
و.............
شرمت نمیاد نام مبارک امام خمینی و امام خامنه ای رو کنار نام خاتمی قرار میدی ؟؟
از نفاقت حالت بهم نمیخوره ؟؟
مردو مردونه ازش دفاع کن چرا به شیوه تزویر و ریا متوسل میشی ؟؟!!
هرچند خوش نداشتم جوابتو بدم
اونور آبي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
خميني وخامنه اي رو خوب اومدي ولي چرااز مرد هزار چهره اسم بردي
ناشناس
SWEDEN
۰۰:۱۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱
لعن الله عدوک یا حسین
خاتمی و کروبی و میرحسین

رازی هست که تمام سکولار خاتمی را دوست دارند!! رازی هست که اهل سنت رای دادن به خاتمی را واجب اعلام کردند!! باز هم از مظلومیت حضرت فاطمه زهرا که چنین شخصی خود را به بی بی منتسب می داند.
عاقل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۹
درود به خاتمیییییییییی.....الکی خاتمی را بد نکنید خاتمی مرد بزرگیست. خاتمی دوست داریممممم.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۲:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱
۱۵
۹
ننگت باد که به خاتمی توهین میکنی شماها اصلا غیرت و مردونگی تو وجودتوون نیست اگه سید بزرگوار بیاد مطمئن باشین بالای 30ملیون رای داره
پاسخ
زاهد پاشا
NETHERLANDS
۰۳:۴۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱
۵
۷
بە نعقیدە من هیچکامشان لیاقت ندارند
تنها راه نجات خلاص از دست همە اینها و انتخاباتی ازاد است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
خارج نشستی واسه اینجایی ها نسخه می پیچی آقاااا
خبرمرند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۶
... هاشمی حامی انقلاب وپیروراستین ولایت مطلقه فقیه است.خطرات انقلاب را به موشع گوشزدکرده است.حال گروه انحرافی که فتنه سال88 را برنامه ریزی کردند وشخصیتهای پیشکسوت انقلاب را ترورشخصیت نمودندکه یکی ازآنها آیت الله هاشمی رفسنجانی هستندوحال با شهادت به میان امده اند اگر کاندیدا تور ریاست جمهوری صلاحیت کسب ننمایندخودرا برای شهادت آماده کرده اند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
هاشمی خودش خودش را ترور کرد با آن مواضع و دیدگاه هایش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
این رفتارهای شما شبیه کار منافقان درز اول انقلاب هست ومطمئن باشید سنت الهی درمورد شما 598 ها هم جاری خواهدشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
خودش بافته خودش دوخته خودش ساخته هیچی به هیچی
پاسخ
green boy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
نغمۀ شوق پرستوهای نر
نرم نرمک میرسد اینک بهار

598 یه 6 ماه دیگه دووم بیار....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها