کد خبر: ۹۶۳۸۹
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
نماینده مردم قم در گفتگو با پایگاه ۵۹۸ عنوان داشت:
عده ای از نمایندگان در مجلس بر این عقیده اند که رهبری باید مستقیماً در موارد مختلف دستور بدهند ولی ما می گوییم زمانی که رهبری معظم در سخنانشان مواردی را متذکر می شوند نمایندگان مجلس به عنوان عصاره فضائل ملت باید این نصایح و فرمایشات را دریافت کرده و به آن عمل کنند. نماینده باید هوشیار باشد و مسائل را درست دریافت کند و مجلس نباید اجازه دهد کار به جایی برسد که مقام معظم رهبری مستقیماً وارد یک موضوعی شود و صریحاً دستور دهند و نمایندگان به عنوان نخبگان ملت باید مسائل را خودشان دریافت کنند.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598/ علی شعبانی، به دنبال فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از بسیجیان و بیانات ایشان مبنی بر لزوم ادامه پیدا نکردن طرح سوال از رئیس جمهور، خبرنگار ما در گفتگویی کوتاه با احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این موضوع به گفتگو پرداخته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درخصوص عدم توجه برخی از نمایندگان به توصیه های رهبر انقلاب در طرح سوال از رئیس جمهور اظهار داشتند: بنده که موافق انجام این سوال نبودم  و در همان زمان که مقام معظم رهبری در بجنورد صحبت فرمودند مشخص بود که ایشان با این رویه موافق نبودند و ما هم نمایندگان پیگیر طرح سوال گفتیم که آنها بیان داشتند این برداشت شما می باشد.



وی اظهار داشت: عده ای از نمایندگان در مجلس بر این عقیده اند که رهبری باید مستقیماً در موارد مختلف دستور بدهند ولی ما می گوییم زمانی که رهبری معظم در سخنانشان مواردی را متذکر می شوند نمایندگان مجلس به عنوان عصاره فضائل ملت باید این نصایح و فرمایشات را دریافت کرده و به آن عمل کنند. 

امیرآبادی گفت: نماینده باید هوشیار باشد و مسائل را درست دریافت کند و مجلس نباید اجازه دهد کار به جایی برسد که مقام معظم رهبری مستقیماً وارد یک موضوعی شود و صریحاً دستور دهند و نمایندگان به عنوان نخبگان ملت باید مسائل را خودشان دریافت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱
۵۱
۰
احسنت به نماینده ولایی شهرمان کسی که شعار انتخاباتش سرباز ولایت خادم ملت بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها