کد خبر: ۹۷۶۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۱۵ آذر ۱۳۹۱

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز درجلسه علنی مجلس توسط جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رییسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگارپارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تذکرات به شرح ذیل است:

**نوروزی نماینده علی‌آباد به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مزرعه کتول علی‌آباد کتول و به وزیر صنعت، معدن و تجارت : جلوگیری از افزایش قیمت‌ کالاها.

**کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر نفت: توضیح درخصوص علت عدم اجرای بندی از قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور و گازکشی مدارس ، به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی: تسریع در تأمین دارو به ویژه داروی بیماری‌های خاص و به وزیر دادگستری:تسریع در صدور اسناد زمین‌های روستایی.

**بزرگواری نماینده کهگیلویه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جلوگیری از پخش فیلم موهن علیه پیامبر (ص) در فروشگاه‌های رایانه‌ای.

**ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در حل مشکلات مهندسان ناظر کشاورزی و افزایش قیمت تضمینی خرید چای، به وزیر صنعت، معدن و تجارت : نظارت در اسناد و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها.

**شوهانی نماینده ایلام به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: تسریع در حل مشکل دارندگان مدارک‌ معادل دانشگاهی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی: جلوگیری از تملک کارخانجات توسط بانک‌ها، به وزیر نفت: تسریع در گازرسانی به شهرستان‌های استان ایلام، به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در حل مشکلات معلمان حق‌التدریس و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی : تسریع در حل مشکلات کارکنان رسمی کارگری.

**عالی نماینده زابل به وزیر صنعت، معدن و تجارت : توضیح در خصوص علت تعطیلی اکثریت بازارچه‌های مشترک مرزی و حمایت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی منطقه سیستان..

**کاشانی نماینده زاهدان به وزیر کشور: عدم رعایت عدالت و توجه شایسته‌سالارانه در انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان.

**قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور: تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران به آذربایجان غربی.

**قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر نیرو: تسریع در بارور کردن ابرها در حوزه دریاچه ارومیه.

**قاضی‌پور و اکبریان نمایندگان ارومیه و کرج به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در صادرات محصولات کشاورزی به ویژه شمال غرب کشور و به وزیر جهاد کشاورزی : تسریع در توزیع کود شیمیایی به کشاورزان.

**پیرمؤذن، پزشکیان و حسینی نمایندگان اردبیل، تبریز و قائم‌شهر به رئیس جمهور: عمل به وظایف قانونی دولت در خصوص رفع آلودگی هوای کلانشهرها.

**علی‌پور، حسینی و پیرمؤذن نمایندگان قائم‌شهر و اردبیل به وزیر آموزش و پرورش : تسریع در پرداخت سرانه مدارس.

**جعفری و سلیمی نمایندگان بجنورد و محلات به وزیر امور اقتصادی و دارایی: توضیح در خصوص علت تأخیر در انتقال پول توسط کارت‌خوان‌ها.

**حیدری طیب و حسینی نمایندگان کرمانشاه به وزیر اطلاعات: برخورد غیرقانونی رئیس اداره اطلاعات شهرستان با یکی از شهروندان استان.

**اینانلو و سبحانی‌نیا نمایندگان میاندوآب و نیشابور به رئیس جمهور: رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استانی طرح‌های مهر ماندگار.

**احمدی نماینده دیر به رئیس جمهور: صدور دستور برقراری حق فوق‌العاده بدی آب و هوا در استان بوشهر.

**جعفرزاده نماینده رشت به وزرای کشورو صنعت، معدن و تجارت : جلوگیری از خروج کالاهای اساسی از مرز آستارا، به وزیر راه و شهرسازی: اتخاذ تدابیر لازم به منظور کاهش تصادفات برون شهری در استان گیلان، به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی : جلوگیری از صید غیرقانونی ماهیان در محدوده پارک ملی منطقه کیسون آستانه اشرفیه و به وزرای کشور و نفت: مدیریت ناکارآمد فرماندار رشت در انجام وظایف قانونی و تسریع در جمع‌آوری خطوط لوله قدیمی اشتغال مواد نفتی به شمال در منطقه جمال‌آباد لوشان.

**سامری نماینده خرمشهر به وزیر ورزش و امور جوانان : ارائه گزارش غلط از سوی مسئولان استان خوزستان در خصوص تکمیل ورزشگاه شهید جهان‌آرا و به رئیس جمهور : ضرورت تغییر مدیران ارشد استان خوزستان.

**بیگی اینانلو نماینده میاندوآب به رئیس جمهور: اتخاذ تدابیر لازم به منظور حل مشکل بیکاری جوانان تحصیل‌کرده.

**پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر صنعت، معدن و تجارت : تسریع در اجرای بند ۵۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور و انتقال صندوق حمایت از بازنشستگی کارکنان فولاد، به وزیر کشور: جلوگیری از اشتغال افراد بیگانه به منظور ایجاد اشتغال برای هموطنان، به وزیر دادگستری: تسریع در تشکیل جلسات دادسرا در خصوص زمین‌های واگذار شده به واحدهای صنعتی، به وزیر راه و شهرسازی : اجرای طرح‌های احداث مسکن مهر در استان کرمان، به وزیر نیرو: اتخاذ تدابیر لازم به منظور تأمین آب کشاورزی استان کرمان و به وزیر صنعت، معدن و تجارت : رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی استان کرمان.

**احمدی نماینده نوشهر به وزیر کشور: تسریع در تاسیس بخشداری صلاح‌الدین.

**قائید رحمت نماینده دورود به وزیر ورزش و امور جوانان:تسریع در پرداخت حقوق پیمانکاران طرح احداث ورزشگاه تختی دورود، به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی : تسریع در احداث و بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهرستان دورود، به وزیر کشور: تأمین امکانات و اعتبارات لازم به منظور ارتقای نیروی انسانی شهرستان دورود و ازنا، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تسریع در احداث و بهره‌برداری از ساختمان‌های اداری و مجتمع‌های فرهنگی شهرستان‌های دورود و ازنا و به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای طرح احداث جاده‌های شهری و روستایی دورود و ازنا.

**صلاحی نماینده تفرش به وزیر نیرو: جلوگیری از انتقال شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری و به وزیر آموزش و پرورش : تسریع در پرداخت سرانه دانش‌آموزی و تأمین اعتبارات طرح‌های مرتبط با توسعه و تجهیز مدارس آشتیان و فراهان.

**جهانگیرزاده، قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به کارگران توسط بانک رفاه کارگران.

**جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به کشاورزان بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور.

**جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: تسریع در احداث بیمارستان تأمین اجتماعی شهر ری.

**جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر نیرو:تسریع در بتن‌ریزی کانال‌های سنتی شهرستان ارومیه.

**جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزرای کشور و راه و شهرسازی : اقدام لازم به منظور جلوگیری از مرگ و میر ناشی از تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی.

**قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌نیا نمایندگان ارومیه، تهران و نیشابور به وزرای کشور و جهاد کشاورزی : جلوگیری از صادرات غیرقانونی دام زنده.

**شوهانی نماینده ایلام به وزیر جهاد کشاورزی : توضیح در خصوص عدم پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی به کشاورزان شهرستان مهران ، به وزیر امور اقتصادی و دارایی : توضیح در خصوص علت عدم پرداخت تسهیلات وام توسط بانک‌های عامل استان.

**گروسی نماینده شهریار به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی : تسریع در پرداخت اعتبارات طرح‌های احداث بیمارستان‌های شهریار، قدس و ملارد.

**طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت : تسریع در حل مشکلات کارگران شرکت نساجی مازندران ،به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : توضیح در خصوص علت شرکت مدیران سینماهای کشور در جشنواره فیلم تونس.

**پشنگ نماینده خاش به وزیر کشور: مدیریت ناکارآمد استانداری سیستان و بلوچستان.

**ندیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان لاهیجان و سبزوار به وزیر امور اقتصادی و دارایی : توضیح در خصوص علت عدم پرداخت تسهیلات بانکی به بخش‌های کشاورزی و صنعت.

**کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی :اقدام لازم به منظور تولید محصولات ارگانیک کشاورزی.

**یحیی‌زاده و سبحانی‌نیا نمایندگان میبد و نیشابور به رئیس جمهور: تسریع در ارائه لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور.

**یحیی‌زاده نماینده میبد به وزیر آموزش و پرورش : تسریع در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش دبستانی و به وزیر کشور: جلوگیری از انجام تبلیغات زود هنگام ریاست جمهوری.

**کارخانه‌ای و سبحانی‌نیا نمایندگان همدان و نیشابور به وزیر صنعت، معدن و تجارت : جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها.

**قادرمرزی نماینده قروه به وزیر آموزش و پرورش : تسریع در تأمین اعتبار مدارس شهرستان‌های قروه و دهگلان.

**امامی نماینده گرگان به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی : بیمه تکیملی جانبازان برای تهیه داروهای مورد نیازشان.

**سید هادی حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم پرداخت یارانه خوراک دام به گوسفندداران و دام گوشتی، به وزیر بهداشت : عدم توجه به مشکلات درمانی منطقه سوادکوه، قائم‌شهر و جویبار و به وزیر راه و شهرسازی: عدم تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر به عنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان.

**سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی :عدم پرداخت اعتبارات از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل پروژه پل راه آهن خرمشهر و تعطیلی این پروژه.

**هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی :جلوگیری از کاهش محصولات کشاورزی.

**ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت : لزوم کنترل افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به ویژه لوازم خانگی، به رییس جمهور: توجه به مشکلات ناشی از آلودگی هوا و پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، به وزیر جهاد کشاورزی : پیگیری کاهش انگیزه‌های تولید و و تغییر کاربری اراضی، به وزیر صنعت، معدن و تجارت : پیگیری علل افزایش تجمع کارگری در مقابل مجلس، به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری : علت عدم حذف کنکور سراسری با وجود پایان فرصت قانونی، به وزرای نفت، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی : حل مشکلات صنعت هوایی کل کشور و پیگیری کاهش حداکثری سفرهای هوایی در حوزه گردشگری و کارآفرینی، به وزیر ورزش و امور جوانان: پیگیری حوائج اساسی جوانان در حوزه اشتغال و به وزرای نفت و نیرو : تمهید برنامه به منظور کاهش مصرف خانگی آب، برق و گاز خانگی.

**خضری نماینده پیرانشهر به وزیر آموزش و پرورش : پاسخگویی صریح برای حادثه جانسوز آتش‌سوزی مدرسه دخترانه پیرانشهر در اثر استفاده از بخاری‌های نفتی.

**جمیری نماینده بوشهر به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی : اصرار در عدم صدور مجوز لازم به منظور دایر کردن داروخانه به هلال احمر استان بوشهر.

**چاردولی نماینده ملایر به وزیر جهاد کشاورزی: عدم توجه به مشکلات بی‌آبی کشاورزان و عدم تخصیص اعتبارات لازم به منظور اصلاح، تعمیر و لایروبی قنوات با توجه به ۶۶۰ رشته قنوات شهرستان ملایر.

**بشیری و فتاحی نمایندگان پاکدشت و شهربابک به وزیر آموزش و پرورش : تسریع در پرداخت سرانه واحدهای آموزشی کشور.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها