کد خبر: ۹۷۶۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
با موضوع روشنفکری دینی؛
تهیه‌کننده برنامه زاویه با اشاره به مشکل کسالت حجت‌الاسلام خسروپناه برای حضور و مناظره با صادق زیباکلام گفت: امشب محمد منصور هاشمی و شهریار زرشناس با موضوع کارکرد روشنفکری دینی به برنامه زاویه می‌روند.
به گزارش پایگاه 598، علی‌رضا حائری تهیه ‌کننده برنامه زاویه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: محمد منصور هاشمی پژوهشگر و نویسنده فلسفی و شهریار زرشناس عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با موضوع کارکرد روشنفکری دینی به برنامه زاویه می‌روند.

وی افزود: این برنامه ادامه برنامه سه هفته گذشته با موضوع کارکرد روشنفکری دینی است که حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و صادق زیبا کلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

حائری در پایان خاطرنشان کرد: کسالت حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه به علت بیماری سرماخوردگی شدید ادامه پیدا کرد و نتوانست مهمان برنامه زاویه باشد.

بنابراین گزارش، برنامه زنده تلویزیونی «زاویه» با اجرای عبدالله صلواتی، تنها برنامه سیمای جمهوری اسلامی ایران است که در حوزه تخصصی علوم انسانی به صورت مناظره‌وار تهیه می‌شود.

این برنامه چهارشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود و می‌کوشد مخاطبان نخبه و فرهیخته خود را از مهم‌ترین عناوین خبری 7 روز گذشته و ‌اتفاقات فرهنگی حوزه علوم انسانی آگاه کند. زاویه تلاش می‌کند با دعوت از اساتیدی که دیدگاه‌های مخالف یکدیگر دارند، از دو منظر موافق و مخالف مسائل را در معرض قضاوت بیننده قرار ‌دهد و این یکی از دلایل موفقیت آن به شمار می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها