کد خبر: ۹۸۳۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۲     ۰۸ اسفند ۱۳۸۹

مهدی خزعلی به دلیل وجود نام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی اتاق مناظره از مناظره با دکتر رهدار طفره رفت.


با توجه به توافق صورت گرفته بين جناب دكتر مهدي خزعلي و حجت الاسلام دكتر رهدار  قرار مناظره اي با موضوع دموكراسي ديني در تاريخ 89/12/7  ساعت 21 به صورت ويدئو كنفرانس صورت پذيرد و عليرقم تلاش هاي صورت گرفته و حاضر شدن تعدادي زيادي در اين مناظره جناب آقاي دكتر مهدي خزعلي از حاضر شدن در اين مناظره در مكان مشخص شده از قبل كناره گرفتند و در اين مناظره شركت نكردند.


 اين مناظره كه به صورت كنفرانس آنلاين قرار اجرا داشت و با توجه به قرار قبلي بين طرفين موضوع اين مناظره دموكراسي ديني تعيين گرديد.


عدم حضور دكتر مهدي خزعلي به اين علت مطرح گرديد كه عنوان محيط گفتمان با عنوان جمهوري اسلامي ايران بوده است و اين مطلب به نحوي گوياي اين موضوع است كه شخص دكتر مهدي خزعلي با جمهوري اسلامي ايران عنادي داشته اند كه اينچنين از گفتگو در محيطي با اين عنوان كناره گرفته اند.

 

قابل ذكر است حضرت آيت الله خزعلي بارها از مواضع فرزند خود اعلام برائت نموده اند


در ادامه دكتر رهدار مسئول سياسي موسسه امام خميني زير نظر ايت الله مصباح يزدي به تشريح ديدگاه دموكراسي ديني پرداختند كه فايل كامل اين سخنراني به زودي جهت استفاده خوانندگان ارائه خواهد شد.

 

لازم به ذکر است بنا اخبار موثق رسیده افراد ضد انقلاب و معاند نظام جمهوری اسلامی در شب قبل از مناظره با ایشان تماس گرفته اند و ایشان را از مناظره منصرف کرده اند.


منبع:پایگاه شناخت رهبری

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها