کد خبر: ۹۸۸۹۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
قابل توجه سرکار خانم معصومه ابتکار:
امروز در حالی که تمامی شیعیان جهان در سوگ حضرت امام زین العابدین علیه السلام به عزاداری می پرداختند انجمن که نام خود را اسلامی گذاشته است به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو سه روز پس از این روز در دانشگاه تهران در کمال تعجب جشنی را برگزار نمود. شاهدان عینی عنوان می دارند: آلودگی صوتی این مراسم به حدی گزارش نمودند که سر و صدا موجب مزاحمت کلاسهای دانشکده ادبیات شده است.
به گزارش پایگاه 598، امروز در حالی که تمامی شیعیان جهان در سوگ حضرت امام زین العابدین علیه السلام به عزاداری می پرداختند انجمن که نام خود را اسلامی گذاشته است به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو سه روز پس از این روز در دانشگاه تهران در کمال تعجب جشنی را برگزار نمود.

در این اقدام به بهانه بزرگداشت روز دانشجو، با برگزاری مراسمی با حضور عناصر معلوم الحال اقدام به جشن و پایکوبی به صورت حضور مختلط دانشجویان دختر و پسر و حرکاتی بدور از محیط فرهنگی دانشگاه کرده است.


(تصویر آرشیوی از اعضای انجمن اسلامی)

به گزارش سایت هم اندیشی شاهد عینی این حرکت غیر دینی در این خصوص عنوان می دارد:  آلودگی صوتی این مراسم به حدی گزارش نمودند که سر و صدا موجب مزاحمت کلاسهای دانشکده ادبیات شده است.

وی افزود: دانشکده ادبیات دانشگاه تهران که محیطی ادبی و فرهنگی است با برگزاری این مراسم و ایجاد مزاحمت برای کلاسها و بدتر از  آن جشن و هلهله و پایکوبی در روز شهادت امام چهارم شیعیان حضرت سجاد علیه السلام مو جب خشم دیگر دانشجویان شده و تا کنون اقدامی برای جلوگیری از آن صورت نگرفته است.

محسن رهامی وکیل دادگاه قتلهای زنجیره ای از حامیان فتنه 88 و جریان اصلاحات دکتر محمدرضا ضفرقندی، دکتر فرشاد ممبینی و دکتر محمد ستاری سخنرانان این مراسم می باشد.

این مراسم در وقت نماز ظهر نیز ادامه داشت.

تداوم این اقدامات در حالی است که پس از نقش افرینی اعضای این انجمن در آشوب آفرینی در فتنه سال 88 بسیاری از تشکل های دانشجویی در نامه های مکرری خواستار لغو فعالیت این گروه سیاسی شده بودند.

همچنین چند روز پیش معصومه  ابتکار عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران در برنامه امروز دیروز فردا خواستار تداوم فعالیت انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه های کشور شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها