کد خبر: ۹۹۶۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
اولین روز پارلمان اوکراین:
پارلمان جدید اوکراین نخسین روز کاری اش را با ناآرامی آغاز کرد.
به گزارش 598، انتخاب به نقل از یورور نیوز نوشت: نخستین حادثه زمانی روی داد که نمایندگان احزاب مختلف برای ادای سوگند همزمان به سمت تریبون هجوم آوردند.

حادثه دوم هم زمانی بود که یک پدر و پسر که در جریان انتخابات پارلمانی اخیر از سوی اپوزیسیون نامزد شده بودند، تغییر جهت دادند و به فراکسیون حزب حاکم پیوستند و در نهایت نمایندگان مخالف آنها را از صحن پارلمان به بیرون راندند.



یکی از نمایندگان اپوزیسیون می گوید: «این یک دعوا نبود. آنها خائنند. آنها به انجیل سوگند خورده و با مردم پیمان بسته بودند که در پارلمان با اپوزیسیون بمانند اما این کار را نکردند.»

یکی از اعضای حزب حاکم نیز می گوید: «ما بارها دیده ایم برخی نمایندگان که در احزاب مختلف فعالیت می کنند حزبشان را ترک می کنند یا مستقل می شوند. برده داری سیاسی قابل قبول نیست.»

البته روز چهارشنبه تنها داخل پارلمان دستخوش ناآرامی نبود. بیرون پارلمان هم هواداران حزب راست افراطی "آزادی” در اعتراض به معرفی میکولا آزاروف به بعنوان نامزد نخست وزیری از سوی رییس جمهوری تجمع کرده و حفاظ های آن را شکستند.

اما ناآرامی ها به همینجا هم ختم نشد. گروه دختران برهنه هم در انتقاد به "فساد نمایندگان” به روال معمول خود در مقابل پارلمان دست به اعتراض زدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها