کتاب «بی‌بی‌سی فارسی و منافع انگلیس در ایران»

کتاب «بی‌بی‌سی فارسی و منافع انگلیس در ایران»

تازه های نشر: کتاب «بی‌بی‌سی فارسی و منافع انگلیس در ایران»
شهید مطهری: رسانه و غذای روح

شهید مطهری: رسانه و غذای روح

رادیو و تلویزیون انسان‌ها را تغذیه می‌کند؛ همچنین سینماها، فیلم‌ها، روزنامه‌ها و نطق‌ها. کتاب‌هایی که انسان در طول عمرش می‌خواند، دائما از آنها تغذیه می‌شود.
دیگر هیچ تمایزی وجود ندارد: خبرها به سرگرمی بدل شده‌اند، و سرگرمی‌ها به خبر
متاورس آیندۀ بشر نیست، همین امروز است؛

دیگر هیچ تمایزی وجود ندارد: خبرها به سرگرمی بدل شده‌اند، و سرگرمی‌ها به خبر

متاورس نوعی سرگرمی مجازی بود که افراد می‌توانستند در آن زندگی کنند. از آن سال تا امروز، این اصطلاح از دنیای علمی‌تخیلی بیرون جهیده و پا به زندگی‌‌مان گذاشته است.
فقه رسانه و ارتباطات

فقه رسانه و ارتباطات

نویسنده: حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی نهاوندی
خانواده فناورانه (پیامد سیطره شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانواده)

خانواده فناورانه (پیامد سیطره شبکه‌های اجتماعی مجازی بر روابط خانواده)

دکتر مجید کافی، دکتر سیده مرضیه شعاع هاشمی
سواد بازی؛ شناخت قواعد بومی سواد بازی‌های رایانه‌ای

سواد بازی؛ شناخت قواعد بومی سواد بازی‌های رایانه‌ای

نویسنده: دکتر محمدحسین یادگاری و خانم فاطمه حاجی کاظم تهرانی
رسانه امنیت ما کجاست؟

رسانه امنیت ما کجاست؟

در شرایط امنیتی بایستی میدان، دیپلماسی و رسانه، حداکثر هماهنگی را داشته باشند تا معنی امنیت را مستقر کنند. در واقع امنیت، معنایی است که بخشی از آن در میدان و بخشی در اذهان رقم می‌خورد. به همین دلیل آمریکا در جنگ‌خلیج فارس، CNN و دوربین هایش را جهت روایت همراه می‌کند.
رفتار رسانه‌ای

رفتار رسانه‌ای

رسانه‌‌ها و ابزارهای دیجیتال، امروز جزوی از زندگی ما شده‌اند و بخش عمده‌ای از روز را با رسانه‌‌ها‌ می‌گذرانیم. هر کس سواد دیجیتال و سواد رسانه داشته باشد، ناخودآگاه رفتار رسانه‌ای بهتری خواهد داشت. مصطفی ضابط در این بخش درباره رفتار رسانه ای با شما صحبت کرده است.
ابزار NextTreeBooks برای پیدا کردن کتاب ایده‌آل

ابزار NextTreeBooks برای پیدا کردن کتاب ایده‌آل

حادثه تروریستی کرمان؛ از خط خبری دشمن تا استراتژی رسانه‌ای ایران
حجت‌الاسلام علیرضا محمدلو تبیین کرد:

حادثه تروریستی کرمان؛ از خط خبری دشمن تا استراتژی رسانه‌ای ایران

یک کارشناس رسانه و فضای مجازی ضمن تحلیل بازتاب رسانه‌ای حادثه تروریستی کرمان به ویژه در شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی گفت: فضای واقعه تا روایت دارای گپ(شکاف) اطلاعاتی است که مسئول و رسانه می‌تواند آن را پر کند و نسبت به اضلاع و ابعاد ماجرا پاسخگو باشد و تمام گمانه‌های منفی را در سند خبری رسانه‌ای خنثی و رمزگشایی ماجرا را در افکار عمومی به سمت صحیح و مشخص هدایت کند.
قبلی۲بعدی