پایگاه ۵۹۸|آرشیو

أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:

فرو ریزش هیمنه پوشالی اسرائیل با فعالیت رسانه‌های جبهه مقاومت / یک پایه حرکت اخیر جریان مقاومت در فلسطین، مقاومت است

حجت الاسلام شمس اللهی: یکی از اتفاقاتی که معمولا در تعدی‌ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی می‌افتد، حمله به جریان‌های اطلاع‌رسانی است. بارها شده که خبرنگاران و مراکز رسانه‌ای مورد هدف و هجوم سربازان رژیم صهیونیستی قرار گرفته و در مواردی نیز به اسارت رفتند.

شهید راه نابودی اسرائیل اولین میزبان "جشن نابودی اسرائیل" شد

شب گدشته کاروان خودرویی جشن باشکوه «سلام بر پایان اسرائیل» در حمایت از عملیات طوفان الاقصی پس از عبور از بلوار پیامبر اعظم به سمت گلزار شهدا حرکت کرد و با حضور در مزار شهید راه نابودی اسرائیل، شهید مهدی لطفی نیاسر به اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی پرداختند.

صبح خونین تل‌آویو| آغاز عملیات گسترده «طوفان الاقصی» در سالروز جنگ یوم الکیپور| نیروهای مقاومت داخل شهر مرزی سدروت اسرائیل شدند| رژیم صهیونیستی وضعیت جنگی اعلام کرد + عکس و فیلم

رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن سامانه هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف غزه و حتی «دیمونا» در داخل اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند که ساعتی بعد فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی در داخل اراضی اشغالی خبر داد.

حجت الاسلام شمس‌اللهی: برخی تحت عناوینی زیبا همچون «جذب»، هیئت را به کنسرت تبدیل کرده‌اند / به بهانه جذب قالبی نزدیک به ترانه، خوانندگی درست نکنید(!)

حجت الاسلام شمس‌اللهی: سابق بر این مداح ما پای درس استخوان خرد کرده‌ای در حوزه معرفت می‌نشست. خود حاج منصورآقای ارضی پای درس بزرگانی در تهران همچون مرحوم برهان و زاهد و... که خودشان هم بیان می‌کنند نشسته‌اند؛ آدم دیده‌اند و پشت تریبون رفته‌اند...! ولی مداحی که چند وقت یک بار یک حاشیه دارد مشخص است که سبوک معنوی نداشته، استاد ندیده و پخته نشده است.

مطیعی: هیئات را کنسرت نکنید! / حجت السلام شمس‌اللهی: من به امام حسین با قرائت خمینی مومن هستم و به حسین با هر قرائت دیگری کاملا بیگانه‌ام

حجت السلام شمس‌اللهی: ما حسینی را که صرفا یکسری مفاهیمِ احساسی شاعرانه باشد ولی حقیقت معرفت و حرکت حضرت سیدالشهداء را انتقال ندهد، نمی‌شناسیم.

ارثیه سرد دولت روحانی و اقدام دشوار دولت رئیسی برای جبران بی‌عملی دولت قبل/ توقف ذخیره سازی گاز توسط چه کسی صورت گرفت؟/ چرا "ترک فعل" زنگنه باید پیگرد قضایی شود؟

تأمین انرژی سرزمینی با ابعاد جمعیتی ایران شاید در فضای رسانه‌ آسان به‌ نظر برسد اما در واقعیت‌ بسیار متفاوت و نیازمند برنامه‌ریزی‌ بلندمدت است که در ارثیه رسیده به دولت سیزدهم اثری از آنها دیده نمی‌شود.

زمستان سردو مغزهای کوچک یخ زده!

این روز‌ها به دنبال سرمای بی سابقه در ده سال اخیر و بحران گاز در ایران، برخی از رسانه‌ها عباراتی را به کار برده‌اند که به نظر می‌رسد هدفی نداشته باشند جز خوش رقصی برای اربابانشان در قاره سبز!

دم خروس از ناهار در قطر بیرون زد! /  اینم یکی از هزاران دروغ علی کریمی! چقدر هم که با این دروغ ژست همراهی و همدردی با مردم گرفتند!

کریمی به نوعی خواسته است همراهی مهدوی کیا با جریان ضد انقلاب را نشان دهد و مهدوی کیا نیز در خلال جام‌جهانی با استوری‌هایی همراهی خود با اغتشاشگران را نشان داد.

آجیل شب یلدای پاسداران یا کمک‌های معیشتی به فقرا ؟! / دروغ پراکنی رسانه‌های معاند تمامی ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته بود: در آستانه شب یلدا حسب دستور فرمانده کل سپاه مقرر شد تا فرماندهان سپاه‌های استانی، یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده کرده و اهدا کنند.

بازار دروغ رونق ندارد

زمانی‌که حسین رونقی در بازداشت بود همه نوع خبری درباره‌اش منتشر کردند، گفتند اعتصاب غذا کرده، دو پایش را شکسته‌اند. حالا و بعد از آزادی حسین رونقی و عکس‌هایی که از او منتشر شده دروغ‌های بزرگشان لو رفته است.

هشدار اکونومیست درباره بحران گاز اروپا: فریب مخازن پر را نخورید/ قیمت گاز شش برابر بیشتر از میانگین آن است/ بحران انرژی می‌تواند باعث بیش از 100هزار مرگ بیشتر در افراد مسن اروپا شود

قیمت انرژی نسبت به تابستان کاهش یافته و آب و هوای خوب به این معنی است که ذخیره گاز تقریباً پر است اما فریب اخبار خوب اروپا در چند هفته گذشته را نخورید.

تیر آخر ضد انقلاب؛ از انتشار تصاویر کشورهای دیگر به جای ایران تا ساخت صفحات جعلی به اسم سلبریتی ها، ورزشکاران و هنرمندان

ضد انقلابی که امروز شعار آزادی بیان می‌دهند، برای فشار به جمهوری اسلامی حاضرند با دروغ و جعل برای ورزشکاران و سلبریتی هایی که گاها همسو با آنان موضع گرفته اند هزینه تراشی کنند.

راهکارهای مقابله با اعتراضات اخیر کشور/ اعتراضات و اغتشاشات به اشکال مختلف ادامه می‌یابد/ از سیاسی و امنیتی کردن مطالبات اجتماعی پرهیز شود

دکتر سیدحسین شرف‌الدین، عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قسمت دوم گفت‌وگو با پایگاه 598 به پیش‌بینی آینده اعتراضات، اغتشاشات و التهاب اخیر کشور پرداخت و در ادامه راه‌کارهای خود را جهت مقابله با وقایع اخیر ابراز کرد.

در گفت‌وگوی وبسایت 598 با دکتر شرف‌الدین مطرح شد: در اغتشاشات اخیر چه عواملی بخشی از جامعه را به خیابان‌ها کشاند؟! / از عوامل بیرونی تا ضعف حاکمیت در توجه به خواسته‌های نسل جدید

عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به تشریح دلایل و ریشه‌های اعتراضات، اغتشاشات و التهاب اخیر کشور پرداخت و علت اعتراضات اخیر را به دلیل مشکلات مختلف جامعه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی عنوان کرد.

جدیدترین اخبار پربازدید ها