کد خبر: ۱۰۰۳۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
اعضاي تيم استقلال، با شرايط خاص قرار است نيم فصل دوم را آغاز كنند و در اين ميان اوضاع براي اين تيم كاملا متفاوت است. آخرين اخبار استقلال را در اين خصوص بخوانيد.
به گزارش598  به نقل از خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ پس از جدايي فريدون زندي از تيم استقلال و حضور وي در ليگ قطر راه براي جدايي چند بازيكن ديگر از اين تيم باز شد، اين بازيكن در حالي از استقلال جدا شد كه شرايط خوبي در اين تيم داشت اما ترجيح داد بدليل اوضاع زندگي و درآمد ساليانه اش راهي تيم خارجي شود و استقلال را ترك كند.

زندي اولين بازكن اين تيم بود اما پس از جدايي وي توزي نيز استقلال را ترك كرد و اين بازيكن برزيلي راهي كشورش شد تا در كشور خود و شرايط را مورد بررسي قرار دهد از اوضاع مالي استقلال دلخور و ناراحت بود و اعلام داشت كه شرايط براي حضورش در اين تيم فراهم نيست.

گفتني است؛ فابيو جان واريو هافبك بعدي استقلال است كه اين بازيكن نيز بدليل مصدوميت و شرايطي كه با آن روبرو شد و نتوانست استقلال را همراهي كند و اين تيم را ترك كرد و البته وي از فهرست تيم جدا شد تا پس زا رفع مصدوميتش براي حضور در تيم فصل آينده تيم استقلال آماده شود اما اين اتفاق رخ نمي دهد و فابيو قولي به آبي ها براي حضور در اين تيم نداده است.

پس از جدايي اين سه بازيكن بحث جدايي سه بازيكن ديگر در تيم عنوان شد، ليام ردي دروازه بان تيم استقلال يكي از اين سه بازيكن تيم است كه قرار نيست همراه تيم بماند وپس از رفع مشكلاتش ايران را ترك مي كند.

امين منوچهري نيز با خواست و اصرار باشگاه استقلال از تيم جدا شد و راهي تيم نفت تهران شد، اين بازيكن كه تصور جدايي از استقلال را نداشت و قصد داشت تا پايان قراردادش در اين تيم بماند با مخالفتهايي روبرو شد و حضور در اين تيم را از دست داد اين اتفاق براي ميثم حسيني نيز رخ داد زيرا اين مدافع با شرايط خاصي از استقلال كنار گذاشته شد و پيش از اين در تركيب اين تيم به ميدان مي رفت و بحثي در خصوص جدايي اش مطرح نبود و جدايي اش براي برخي اعضاي تيم نيز عجيب بود.

*دلخوري شديد خسرو حيدري از يك استقلالي

خسرو حيدري، بازيكن تيم استقلال جزء قديمي هاي اين تيم و نفرات اصلي اين تيم محسوب مي شود و نظراتش براي اعضاي كادر فني و اين تيم قابل توجه است به همين دليل وي اعلام كرده است كه از يكي از بازيكنان تازه وارد تيم استقلال دلخور و عصباني است و اين اتفاق شرايط را براي وي در تيم تغيير مي دهد زيرا قرار است با اين بازيكن هم بازي باشد و يك نيم فصل را سپري كند.

براساس اين گزارش؛ خسرو حيدري با حسن اشجاري مدافع تازه وارد آبي ها دچار مشكل شده است و با اينكه قرار است با وي تيم را همراهي كند اما اين اتفاق رخ نمي دهد واين بازيكن از همبازي جديدش بسيار دلخور است و به اين موضوع نزد مسئولان تيم و مربيان اشاره كرده است.

حسن اشجاري و حيدري در تيم سپاهان با يكديگر دچار مشكلاتي بودند و اين بحث به حضور اين دو در استقلال نيز منتهي شده است و از طرف حيدري اعلام كرده است كه اشجاري پست سر وي بدگويي كرده و حرفهايي را مطرح كرده است كه به مزاق اين بازيكن خوش نيامده و اين مسئله را مطرح كرده و از مربيان تيم درخواست كرده است تا به اين موضوع رسيدگي كنند و شرايط را مورد بررسي قرار دهند.

شايان ذكر است؛ امير قلعه نويي مدعي شده است كه اين مشكلات را حل و فصل مي كند زيرا وي قرار است اقداماتي را در اين خصوص انجام دهد تا به مشكلات فعلي پايان دهد.

*حاتمي دليل اصلي جدايي امين منوچهري از استقلال

امين منوچهري، مهاجم تيم استقلال با اصرار مسئولان تيم استقلال از اين تيم جدا شد و در حاليكه امير قلعه نويي از وي حمايت بسيار زيادي داشت، اما حريف مسئولان نشد و در حاليكه قرار بود اين مهاجم جوان براي ادامه فصل وي و تيمش را همراهي كند، اما اين اتفاق رخ نداد و منوچهري با توافق از مجموعه استقلال شد و اعلام داشت كه برخي مخالفان در تيم عامل اصلي اين ماجرا شدند و وي نتوانست در مقابل خواسته آنها ايستادگي كند و در حاليكه قرار دادش با آبي ها بيش از يك فصل ديگر باقي بود، اين تيم را ترك كرد و راهي نفت تهران شد، اما عنوان شده است كه دليل اصلي جدايي امين منوچهري از تيم استقلال حضور فرزاد حاتمي در تيم عنوان شده است واين موضع در نهايت باعث شد كه حتي قلعه نويي نيز راضي به جدايي منوچهري شود زيرا باشگاه استقلال فرزاد حاتمي را در خط حمله براي سرمربي تيم جذب كرد و اين اتفاق عاملي شد كه مسئولان مدعي شوند كه استقلال به جاي بازيكناني كه عملكردشان ايده آل نبوده بازيكنان جديد جذب مي كنند و اين موضوع عاملي است كه مربيان راضي شوند نام آن بازيكنان كه از عملكردشان راضي نبودند از فهرست تيم حذف شود.

اين در حالي است كه مهاجم جديد قلعه نويي نيز به اين موضوع اشاره كرده است و مدعي شده كه حضورش در تيم استقلال عامل اصلي جدايي امين منوچهري از استقلال است، اما وي نمي توانست مانع از اقدام مسئولان تيم استقلال شود زيرا اين اتفاق، شرايط را براي آبي ها با تغييراتي روبرو كرده است زيرا مسئولان معتقدند كه بازيكنان جديد مي توانند در اين مورد مشكلات استقلال را حل و فصل كنند.

*ایمان موسوی تیر آخر آبی ها پس از عماد رضا و عنایتی

اعضای تیم استقلال، به حضور یک مهاجم نوک با اوضاع ایده آلی در این تیم می اندیشند که بتواند شرایط را برای این تیم در خط حمله با تغییراتی روبه رو سازد اما این اتفاق با خواسته اعضای این تیم مواجه نیست زیرا اعضای این تیم به حضور بازیکنانی دل خوش بودند که در نهایت نتوانستند آنها را در اختیار داشته باشند.

براساس این گزارش، رضا عنایتی گزینه اول استقلال برای حضور در این تیم بود اما این اتفاق رخ نداد زیرا مسی ها با این خواسته مخالفت شدید کردند و این موضوع به صورت جدی پیگیری می شود زیرا آنها اعلام داشتند در صورتی با خواسته آبی ها موافقت می کنند که اعضای این باشگاه با حضور یک بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود در این تیم موافقت کنند، اما آبی ها در این خصوص با شرایط خاص روبه رو شدند و مدعی شدند که به تمام بازیکنان خود نیاز دارند و نمی توانند آنها را در اختیار مس کرمان قرار دهند که یک نیم فصل را سپری کند، اما عماد رضا نفر دوم این فهرست دلخواه بود که امیر قلعه نوعی تمایل زیادی به حضورش در تیم استقلال داشت، اما این بازیکن نیز با مشکلات بسیار زیادی همراه شد تا پس از کلی تبلیغ برای حضور وی در این تیم،‌استقلال از حضور این بازیکن محروم شوم و مشکلات این تیم چند برابر شود.

از طرفی بحث حضور ایمان موسوی در این تیم عنوان شده است که حضور وی در این تیم قطعی است و قرار شده وی در کنار برهانی و فرزاد حاتمی برای حضور در خط حمله تیم آماده شوند از طرفی این بازیکن در ترکیب راه آهن ایده آل کار نکرده است اما استقلال به حضور این بازیکن اصرار دارد و این نکته قابل توجهی است.

*اعتراض شدید حسینی به حضور در نفت تهران

میثم حسینی، مدافع تیم استقلال با شرایط متفاوتی روبه رو شده است زیرا وی در تمرینات این تیم حضور داشت تا برای نیم فصل دوم آماده شود اما به یکباره وی حضور در ترکیب تیم و تمرینات را از دست داد با اینکه امیر قلعه نوعی مدعی بود به حضور تمام مدافعانش در استقلال برای ادامه مسابقات نیاز دارد و از هیچ یک از آنها نمی گذرد اما این اتفاق رخ نداد.

براساس این گزارش، میثم حسینی پس از اینکه دریافت در استقلال جایی ندارد و حتی اجازه حضور در تمرینات را به دست نیاورد با امیر قلعه نوعی گفتگو کرده و استقلال را ترک کرد اما قرار بود وی به تیم سپاهان بپیوندد زیرا وی از این تیم پیشنهاد دریافت کرد و در این خصوص نیز اقدامات لازم انجام شد، اما سرانجام مشخص شد که وی تنها می تواند استقلال را به مقصد نفت تهران ترک کند و هیچ راهی جز این ندارد زیرا توافقات نهایی برای حضور وی در نفت تهران انجام شده است و این بازیکن ناگزیر از انجام این خواسته است.

حسینی تا پایان فصل با استقلال قرار داد دارد و طبق قانون برای رضایت که در باشگاه دارد باید خواسته مسئولان را بپذیرد اما وی به دلیل حضورش در فهرست مازاد به این موضوع معترض شده است و اعلام داشته که باید خود در این خصوص تصمیم گیری کند اما این اتفاق رخ نداده است و حسینی ناگزیر به حضور در نفت است،‌ وی حتی اعلام کرده با توجه به شرایط خوب و ایده آل سپاهان قصد حضور در این تیم را دارد اما ناچار شده است که برخلاف میل و خواسته اش رفتار کرده و به یک باشگاه دیگر برود.

*آرزه دعوت شد تا با بولیوی مقابل باسک بازی کند

وینسته آرزه، هافبک بولیویایی جدید تیم استقلال با سوابق درخشان ورزشی در خانواده اش سرانجام نظر امیر قلعه نوعی را جلب کرده و با تیم استقلال قرار داد بست اما این بازیکن نمی تواند با استقلال همراه شود و تمرینات منظم و فشرده این تیم را برای آغاز بازی ها و لیگ پشت سر بگذارد زیرا وی باید تیم ملی کشورش را همراهی کند و این موضوع به دردسر بزرگ و جدید استقلال بدل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این بازیکن بلافاصله پس از حضور در تمرینات استقلال و انجام چند تست برای عقد قرار داد با این تیم توسط اعضای فدراسیون و سرمربی تیم ملی بولیوی به تیم فراخوانده شد تا اعضای تیم کشورش را در یک بازی همراهی کند، این بازیکن که قرار بود در تمرینات استقلال به صورت فشرده و منظم اعضا را همراهی کند تا برای آغاز بازی های لیگ در نیم فصل دوم آماده شود با شرایط متفاوتی روبه رو شده است و نمی تواند همراه آبی ها باشد وی نیامده به کشورش سفر می کند تا برای دیدار دوستانه بولیوی مقابل جزیره باسک آماده شود، این بازیکن با شرایط خاصی روبه رو شده است، زیرا قرار است در یک سفر خودی تیمش را همراهی کرده و به اردوی استقلال بازگردد .

*تغییر در خط دفاع و ترس چند مدافع استقلال

حضور بازیکنان جدید تیم استقلال و عقد قرار داد نهایی با این تیم باعث شده است که شرایط برای چند بازیکن قدیمی این تیم در پستهای مختلف دچار تغییراتی شود و در این رابطه مشکلات برای اعضای این تیم ایجاد شود در این رابطه در خط دفاعی قرار است تغییراتی ایجاد شود که چند بازیکن تیم را در این پست دچار مشکل کرده است.

براساس این گزارش،‌در خط دفاعی تیم استقلال میثم حسینی از تیم خارج شده است و قرار است حسن اشجاری در خط دفاعی به ترکیب اضافه شود و این موضوع اعضای این تیم را دچار مشکلاتی کرده است زیرا قرار است حضور این بازیکن در ترکیب این تیم،‌شرایط را ایجاد می کند زیرا قدیمی های تیم در خط دفاعی معتقدند که بازیکنان جدید که جذب تیم استقلال شدند نزد امیر قلعه نوعی با شرایطی متفاوت روبه رو هستند که این موضوع آنها را دچار مشکلات جدی می کند و عامل این است که آنها از ترکیب خارج شوند.

حنیف عمران زاده یکی از این بازیکنان است که حتی شایعه جدایی اش از تیم مطرح بود اما امیر قلعه نوعی وی را حفظ کرد اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها