کد خبر: ۱۰۰۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۲ اسفند ۱۳۸۹
برخی منابع از احتمال آغاز تظاهرات در 40 ایالت دیگر آمریکا همچون نیوجرسی، کالیفرنیا، مینوسوتا، لویزیانا، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، پنسیلوانیا، واشینطون، می‌سی‌سی‌پی، آریزونا، جورجیا، میشیگان، هاوایی، نیومکزیکو، فلوریدا، ماساچوست و ویرجینیای غربی سخن گفته‌اند.
به گزارش 598 به نقل از شبکه ایران، رسانه‌ها از شدت گرفتن ناآرامی‌ها در ایالات متحده خبر می‌دهند. در اوهایو نیز مردم در اعتراض به لغو مزایای کارگری کنگره ایالتی را به محاصره خود درآورده‌اند و تظاهرات در سومین هفته پیاپی در ویسکانسین همچنان ادامه دارد.
در حالی که دولت آمریکا همچنان به دنبال جبران کسری بودجه از طریق کاهش خدمات اجتماعی است، اتحادیه‌های مختلف صنفی نیز به تظاهرکنندگان پیوسته‌اند. دانش‌آموزان آمریکایی روز گذشته در حمایت آموزگاران خود بیانیه‌ای صادر کرده‌اند. گفته می‌شود که دولت آمریکا در حال ارائه طرحی جدید به کنگره برای کاهش بودجه آموزشی است.
در حالی که موج اعتراضات در آمریکا در حال تبدیل شده به معضلی بزرگ است، رییس‌جمهور اوباما هنوز در قبال آنها موضعی اتخاذ نکرده است. به نظر می‌رسد جلوگیری از توجه افکار عمومی به قضایای داخلی و ناآرامی‌ها در آمریکا دلیل اصلی این سکوت بوده است.
برخی منابع از احتمال آغاز تظاهرات در 40 ایالت دیگر آمریکا همچون  نیوجرسی، کالیفرنیا، مینوسوتا، لویزیانا، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، پنسیلوانیا، واشینطون، می‌سی‌سی‌پی، آریزونا، جورجیا، میشیگان، هاوایی، نیومکزیکو، فلوریدا، ماساچوست و ویرجینیای غربی سخن گفته‌اند. 
رهبران اتحادیه‌های صنفی نیز اعلام کرده‌اند که در صورت تصویب لایحه جدید دست به اعتصابات گسترده می‌زنند.
دولت آمریکا در تلاش است موج ناآرامی‌های داخلی را در سایه اخبار انقلاب‌های عربی از اذهان مخفی نگاه دارد اما به نظر نمی‌رسد مدت زمان زیادی قادر به این کار باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها