يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۰۰۵۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
مسیح علینژاد که این روزها دوست دارد نامش را همان «معصومه» و فامیل ش را «قمیکلایی» صدا زنند، این چنین خشمگین در قالب کلمات از بی محبتی دوستان خود اظهار تاسف می کند!
به گزارش ما هستیم، عملکرد مسیح علینژاد در طی حضور خود در خارج از کشور و قلم زنی و انجام مصاحبه برای رسانه های ضدانقلاب البته به نام «خبرنگار آزاد» سبب شده تا حتی دوستان نزدیک اش نیز از او فاصله گرفته و دیگر او را برای ساده ترین مراسم معمول (عروسی) دعوت نکنند. او این چنین خشمگین در قالب کلمات از بی محبتی دوستان خود اظهار تاسف کند!




مسیح علینژاد که این روزها دوست دارد نامش را همان «معصومه» و فامیل ش را «قمیکلایی» صدا زنند می کوشد با انجام مصاحبه با عنوان «خبرنگار آزاد» طمعه های خود را از میان چهره های داخل ایران انتخاب نماید و سپس آنها را برای انجام مصاحبه با رسانه دولتی آمریکا [صدای آمریکا] ترغیب نماید. در تازه ترین دعوت صورت گرفته از جانب خبرنگار به اصطلاح آزاد، رضا رشیدپور مجری سابق تلویزیون در برنامه صدای آمریکا به عنوان میهمان تلفنی حضور می یابد.

گفتنی است مسیح علینژاد با سوء استفاده از برخی اتفاقات داخلی تلاش دارد خوراک خبری رسانه های ضدانقلاب را فراهم نماید، حضور مسیح علینژاد به عنوان خبرنگار در داخل ایران بازمی گردد به دوران اصلاحات سید محمد خاتمی که وی از انجا فعالیت خود را به عنوان خبرنگار آغاز نمود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها