کد خبر: ۱۰۱۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
 امام خامنه ای:
آن کاری که دشمنان می خواهند بکنند، این است که پشت جبهه ی انقلاب را کلاً در بازوهای خودشان بگیرند، پشت جبهه ی انقلاب مردمند، خط مقدم مسؤولانند، بعد وابستگان شدید به مسئولین، بعداً هم خیل انبوه آحاد ملت، این ها فکر کردند که اگر ما بتوانیم کمندی دور این خیل انبوهی که پشت سر مسئولین بیندازیم و این ها را در اختیار بگیریم، همه چیز حل خواهد شد. احساس می شود که در سینما، در مطبوعات، حتی در رادیو تلویزیون - که متعلق به دولت است، اما بالاخره عناصر آن طوری در آن جا حضور دارند - در سالن های فرهنگی، در جشنواره ها و در جابه جای مناطق فرهنگی ، یک بخش یا یک مهره از آن مجموعه (دشمن) در آن جا حاضر است و دارند کار می کنند. اما حالا سیاسی اش هم کرده اند. این کار، کار بسیار خطرناکی است.

صراط - اينجا تهران است. امّ القراي جهان اسلام. جايي كه در آن جشنواره موسيقي فجر برگزار شد...















رهبر معظم انقلاب:
این که ما مکرر گفته ایم و می گوییم که توطئه ی فرهنگی در جریان است و من آن را به عیان در مقابل خودم مشاهده می کنم، متکی به استدلال است. شعار نمی دهم، من این را مشاهده می کنم. امروز دشمن با شیوه ی بسیار زیرکانه ای در داخل، در حال یک جنگ و مبارزه تمام عیار فرهنگی علیه ماست...







تصوير زير متعلق به يك گيتاريست لاابالي ضدانقلاب است كه تابعيت ايراني را از خود سلب كرده و به افتخار وزارت ارشاد،  تبعه آمريكا شده است! كسي كه بارها مورد تجليل رسانه هاي سازمان سيا همچون راديو فردا و صداي آمريكا و ... قرار گرفته و اكنون ... اكنون در تهران است. در جشنواره اي كه به افتخار فجر خونين ملت ايران برگزار شده!
تصاوير ليلي افشار تقديم به وزيري كه قررار بود ملت را به راه اسلام ارشاد كند


ليلي افشار در لوس آنجلس





ليلي افشار در جشنواره موسيقي فجر!












جشنواره موسیقی « فجر » ؛ چه نام با مسمّایی!         راستی دهه فجر بر تمامی فجر آفرینان، علی الخصوص مادران شهدا مبارک باد!



 




تصویر فوق متعلق به یکي از عناصر فرقه صهیونیستی بهائیت می باشد. او که از حمایت کنندگان بنیاد بهایی - ماسونی ایرانیکا  می باشد، هم اکنون رهبر ارکستر سمفونیک تهران است! این تصویر متعلق به شهداد روحانی از شخصیتهای بدنام لوس آنجلسی است. او همان کسی است که برای فاحشه هایی همچون «نوش آفرین» در لوس آنجلس آهنگ می ساخت! 
چشم آقای وزیر ارشاد روشن!





تصوير بالا و ايضاً تصوير پايين نيز نشان دهنده يك شاهكار ديگر در وزارت ارشاد است. اين دو تصوير متعلق به ويولون زني است كه ضمن عضويت در  يك گروه اسرائيلي رسما براي تبليغ اسرائيل ويولون مي نواخت! ... و تعهد و اخلاص انقلابي مسئولان وزارت ارشاد باعث شد كه پست «رهبري اركستر ملي ايران» به وي واگذار شود ... او برديا كيارس نام دارد؛ همان كسي كه بدون داشتن تحصيلات مربوط به رهبري اركستر در سن 31 سالگي، به لطف سياست تساهل و تسامح رايج در وزارت ارشاد، جايگزين استاد فرهاد فخرالديني 71 ساله شد!!!






سند زير كه تصوير سايت يگ گروه موسيقي رسما وابسته به رژيم صهيونيستي است صرفا جهت استحضار مسئولان شديدا انقلابي وزارت ارشاد ارائه مي شود.


http://nlarchiv.israel.de/Kultur-Newsletter/2009/07_Newsletter%20Juli%202009a.htm
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها