کد خبر: ۱۰۱۰۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
وزیر دفاع، هدف رزمایش نیروهای مسلح ایران در تنگه هرمز را کسب آمادگی بیشتر و تامین هر چه بهتر امنیت منطقه اعلام کرد.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، سردار وحیدی در حاشیه‌ی جلسه‌ی امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره‌ی رزمایشی که نیروهای مسلح کشورمان در روزهای آینده در تنگه‌ی هرمز برگزار خواهند کرد، گفت: این رزمایش برای کسب آمادگی بیشتر و آزمایش سیستم‌های جدید و همچنین تنظیم روز تاکتیک‌های جنگی جدید است.

وی تصریح کرد: از آنجا که جمهوری اسلامی ایران مهمترین تامین کننده امنیت در منطقه است این رزمایش‌ها برای کسب آمادگی بیشتر و تامین امنیت هر چه بهتر منطقه است.

وحیدی افزود: به هر حال آنچه که هدف ماست تامین امنیت بیشتر منطقه است و جمهوری اسلامی ایران تمام توانمندی خود را در این راستا به کار می‌برد و کسانی هستند که نمی‌خوا هند امنیت منطقه پایدار بماند.

وزیر دفاع درباره‌ی خط تولید پهباد شکارشده اسکن ایگل آمریکایی در کشورمان گفت: ما پهبادهای مختلفی هم در کشور تولید می‌کنیم که برخی از آنها از این نوع پهباد برتر هستند.

وحیدی درباره‌ی استقرار موشک‌های پاتریوت در ترکیه گفت: حضور نیروهای بیگانه به هیچ وجه مفید نیست و نیروهای بیگانه در منطقه نه تنها امنیتی ایجاد نمی‌کند، بلکه موجب اختلاف و ناامنی نیز هستند.

وزیر دفاع همچنین درباره‌ی دستاوردهای جدید وزارت دفاع گفت: ما به هفته فضا نزدیک می‌شویم و در این هفته دستاوردهایی در حوزه‌ی فضایی را به زودی اعلام خواهیم کرد.

وی درباره‌ خبر همکاری‌های موشکی ایران و کره‌ی شمالی گفت: انتشار چنین اخباری تنهاگمانه زنی‌هایی است که مطرح می‌شود و ما هیچ نماینده‌ای به کره‌ی شمالی به این منظور نفرستاده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها