کد خبر: ۱۰۲۰۳۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۰۳ دی ۱۳۹۱
درباره تعامل سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات با شهرداری‌تهران:
هماهنگی و همکاری ارگان و نهادهای جمهوری اسلامی ایران به عنوان عاملی مثبت و موفق در پیشبرد اهداف سازمان ها محسوب می گردد تعاملی که کمتر در بین نهادها ی گوناگون و حتی بیشتر بالعکس آن دیده می شود. در این بین همکاری حجت الاسلام خاموشی در سازمان تبلیغات با شهردار تهران یکی از نمونه های موفق این امر می باشد. همکاری که با نزدیک شدن به روزهای پایانی عمر دولت دهم روز به روز بیشتر هم می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هماهنگی و همکاری ارگان و نهادهای جمهوری اسلامی ایران به عنوان عاملی مثبت و موفق در پیشبرد اهداف سازمان ها محسوب می گردد تعاملی که کمتر در بین نهادها ی گوناگون و حتی بیشتر بالعکس آن دیده می شود.

به طور مثال دعوای چند ساله شهرداری تهران با دولت نهم و دهم یکی از نمونه های این اختلافات می باشد که بارها موجب کندی ارائه خدمات به شهروندان گردیده است.

در این بین همکاری حجت الاسلام خاموشی در سازمان تبلیغات اسلامی با دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران یکی از نمونه های موفق این امر می باشد. همکاری که با نزدیک شدن به روزهای پایانی عمر دولت دهم روز به روز بیشتر هم می شود.



به این صورت که مثلا در موضوع دعوای حوزه هنری و سازمان سینمایی، شهرداری تهران که ید طولایی در حمایت از فیلم های لوث و خلاف جهت ارزش ها  رادارد یک باره حس هم دردی با حوزه هنری سازمان تبلیغات به او دست داده و همسو با حوزه هنری برخی از فیلم ها را تحریم می کند.

این تعاملات کاملاً طبیعی و غیر سیاسی! تا حدی پیش می رود که خبرگزاری مهر با پوشش قرار دادن سخنرانی ها، جلسات، بیانیه ها و اخبار گوناگون شهرداری تهران اخبار این نهاد همسو با خود را به صورت وِیژه تحت پوشش قرار می دهد.

این تعاملات در حالی اتفاق می افتد که حجت الاسلام خاموشی در جریان انتخابات مجلس نهم نمایندگی آقای قالیباف را در جبهه متحد اصولگرایان عهده دار بود و همچنین هفته گذشته اخباری در خصوص ائتلاف انتخاباتی دکتر قالیباف، حداد عادل و دکتر ولایتی در رسانه ها منتشر شده بود که اخبار منابع آگاه حکایت از پیش قدم شدن رئیس یکی از نهادهای مذکور برای ائتلاف این سه کاندیدا را دارد.

لازم به ذکر است که توسعه تعاملات شهرداری تهران با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در روزهای پایانی دولت دهم در نوع خود در خور توجه می باشد. به عنوان نمونه در هفته گذشته فقط دو جلسه مشترک بین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و نهادهای فرهنگی شهرداری تهران برگزار می گردد.

در جلسه نخست که میان مدیر دفتر ارتباطات دینی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود هر دو مدیر از همکاری یکدیگر تشکر می کنند.

در جلسه دوم نیز رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مدیران مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به تعامل هر چه بیشتر این دو سازمان اشاره می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۱
۲
۰
دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با سازمان تبلیغات فرق میکند.
دقت بفرمایید!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۲
۰
باسلام جاي تاسف است براي نهاد زير نظر رهبري و متولي فرهنگ ديني كه اينچنين وارد گود جدال با دولت خدمتگزار شوند در حالي كه خدمات بي سابقه دولتهاي نهم و دهم به تبليغات اسلامي بخصوص در سالهاي گذشته را مي دانند البته منافع شخصي و حزبي بر مصالح سازمان بر مصالح دستگاه فرهنگي كشور ترجيح دارد.
پاسخ
يكي از كارمندان سازمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۱
۰
مؤسسات وابسته به سازمان تبليغات: خبرگزاری مهر، مؤسسه تهران تایمز، کتابفروشی الکترونیکی کتابشهر، شرکت انتشارات سوره مهر، آژانس عکس سوره
و... مي باشد. اين موسسات با چه ارگاني بيشترين تعامل را دارند؟
از طرفي ديگر رئيس سازمان يار غار سيد حسن مصطفوي است. و در آخر همه ميدانند كه با سفارش سيدحسن مصطفوي، قاليباف به سمت شهرداري تهران گماشته شد. به همين سادگي. به همين خوشمزگي(هردست كه دادند همان دست گرفتند)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۰
۱
حالا این کجاش بده ؟ بقیه الگو کنند برای خودشون ، همین ارتباط مثبت بوده است که 72 مسجد در مناطق مختلف تهران در حال ساخته شدن هست . لطفا نگاهی به نمای شهر بندازید میفهمید ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها