کد خبر: ۱۰۳۳۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۹ دی ۱۳۹۱
دفاع چپ تیم فوتبال استقلال گفت: «در این ۷ هفته‌ی پیش‌رو، بار قهرمانی را می‌بندیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ فارس نوشت: حسن اشجاری در مورد حضورش در استقلال و شرایط این تیم صحبت های زیر را مطرح کرد:


* شرایط استقلال چطور است؟


- اوضاع خوب است. بازی به بازی هم بهتر می شویم.


* در استقلال جا افتاده‌ای؟


- آن طور که خودم بخواهم نه اما آنچه که مربیان می خواهند را انجام داده ام. البته هنوز صددرصد هم نیستم اما از من راضی بودند.


* فکر می کنی چقدر نیاز به زمان داری؟


- بازی به بازی بهتر می شوم. بازی اول خود را در جام حذفی مقابل سایپا انجام دادم که از خودم راضی نبودم اما در دو بازی بعدی بهتر شدم. هماهنگی بین بازیکنان بهتر می شود.


* در پست خودت بازی می کنی؟


- بله، در دفاع چپ هستم.


* در این پست رقیب هم داری؟


- رقیب نه اما هاشم بیک زاده رفیقم است. ما دو سال در سپاهان هم کنار هم بودیم.


* استقلال می تواند قهرمان شود؟


- اگر 7 هفته ای که پیش رو داریم به خوبی تمام شود و بتوانیم حداکثر امتیازها را کسب کنیم فکر می کنم استقلال می تواند خیلی زودتر از پایان لیگ قهرمان شود.


* پس سپاهان و تراکتورسازی چه می شوند؟


- همه چیز بستگی به این 7 هفته‌ی پیش رو دارد. بازی های سخت و سنگینی در این ۷ هفته داریم. بعد از این 7 هفته، اکثر بازی های استقلال در ورزشگاه آزادی است به این خاطر می گویم که قهرمانی دست خودمان است. گفتم اگر این 7 هفته خوب پیش رود بار قهرمانی را می بندیم.


* جو تیم استقلال چطور است؟ این روزها زیاد از اوضاع تیم خبرهای خوبی نمی رسد؟


- برخلاف این اخبار، جو خیلی خوبی در تیم حاکم است. چیزهایی که در روزنامه ها می نویسند که ما در تیم نمی بینیم.


* اما در این چند روز بحث بازوبند کاپیتانی و ناراحتی نکونام و رحمتی از هم خیلی مطرح شده است.


- همه حرف الکی است. درست است که تازه به این تیم آمده ام اما بازیکن جوانی نیستم که با این بازیکنان قدیمی تر در ارتباط نبوده باشم و یا بخواهند چیزی را از ما پنهان کنند. ما چنین دعواهایی در تیم نمی بینیم. جواد و مهدی اگر با هم بد هستند چرا همیشه هم اتاق هستند؟ در بازی با آلومینیوم هم تعداد نفرات‌مان 19 نفر بود و نکونام تک افتاد. این حرف ها را برای تیم ما درست می کنند. من خودم در دورود شاهد بودم که رحمتی به جواد اصرار کرد کاپیتانی را بگیرد و نکونام نپذیرفت.


* خود تو با نکونام مشکلی نداری؟


- نه، یکی از خنده دارترین حرف هایی که بعد از حضورم در استقلال شنیدم همین مسئله بود. روز اولی که تیم تمرین داشت سمت نکونام رفتم و از او عذرخواهی کردم. نه با هم تا به حال جر و بحثی کردیم و نه دعوایی داشتیم. یا مثلا می گویند خسرو حیدری نزد فتح الله زاده رفته و گفته چرا من را جذب کرده اند. من و خسرو چرا باید با هم مشکل داشته باشیم؟ او دفاع راست است و من دفاع چپ. ضمن اینکه در سپاهان با هم هم‌بازی نبودیم که بخواهیم مشکلی از قبل با هم داشته باشیم. سالی که او در سپاهان بود من استیل آذین بودم.


* بازی با سایپا را چطور می بینی؟


- بازی سختی است. ما در باد پیروزی در جام حذفی مقابل این تیم نمی خوابیم. سایپا تیم خوبی است که انگیزه هم دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها